Üniversite mezunu biri lise/ortaokul mezunu erkekle/kızla evlenmesi sizce uygunmudur?

Anlaşılır mı? Bence bir erkeğin bayandan üstün olması taraftarıyım, yanılıyor muyum? Küçümseme değil sadece anlaşma konusunda sıkıntı olur diye düşünüyorum. Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Üniversite mezunu biri lise/ortaokul mezunu erkekle/kızla evlenmesi sizce uygunmudur?
Cevapla