Bence çoğu kadın nerde ne giyeceğini bilir.

Bence çoğu kadın nerde ne giyeceğini bilir.

Hayır bilmiyorlar maalesef. Sen biliyorsun da nitelikli çoğunluk bilmiyor. Kendilerini bilerek ya da bilmeyerek obje konumuna getiriyorlar toplumda. Sonra da bir şey dedik mi ""Beni kısıtlayamazsın"" diye çemkiriyorlar. Yok işte ""Benim için dış dünyayla savaşmalıydın. Oysa sen dış dünya için benimle savaşıyorsun. Sen takıntılısın.""" gibi saçma sapan teoriler icat ediyorlar.
Açık giyinmelerinin normal olduğu yer/zaman var. Daha aykırı olduğu yer/zaman var. Bunun ayrımını ya yapamıyorlar ya da yapmak istemiyorlar.
Yanlış yerde yanlış kıyafet yanlış kombinler yapan kadın, bütün hanzoların göz tacizine uğradığı için yanındaki erkeğin itibarını zedeliyor, prestijini sarsıyor.
Her görüşe saygım var <3
Teşekkür ederim. Katılmasan da saygı duymak iyidir. Yeter ki görüş çerçeve dışına çıkıp maksadını aşmasın.
Katılmıyorum demedim ki Fikocum.
Hmmm katıldın yani. Sağol arkadaşım.
Şşşşttt rengimizi belli etmeyelim 😂🤪
😏😏😏😏😏😆😆😆😆😆
Ben sevgilime ya da eşime karışmam tabi ki de.. çünkü her insan özgürdür sevgili olmamız ya da eşim olmam ona karışma hakkını vermez. kendi alanları da olmalı insanların ki ben sevgilimi zaten olduğu gibi sevmişimdir.. yani giyimi sonradan değişse bile saygı duyarım.. ama her insan benim gibi düşünmez. bazılarına göre de ilişkideki güç dengesine ve çiftin bireysel görüşlerine bağlıdır. Bazı ilişkilerde, erkekler sevgililerinin/eşlerinin ne giyeceği konusunda söz hakkına sahip olabilirler. Örneğin, bir çift dini veya kültürel nedenlerle kadınların belirli kıyafetler giymesini zorunlu kılabilir. Bu durumda, erkeklerin sevgililerinin/eşlerinin ne giyeceği konusunda söz hakkı olması anlaşılabilir. Ancak, çoğu ilişkide erkeklerin sevgililerinin/eşlerinin ne giyeceği konusunda söz hakkı yoktur. Sevgilinin/eşin kendi bedeni ve kendi seçimleri vardır. Erkekler, sevgililerinin/eşlerinin ne giyeceği konusunda tavsiyede bulunabilirler, ancak nihai karar sevgilisinin/eşinin olmalıdır.
@Barış_LonelyForever <3 :)
Bir erkek eğer o kadınla tanıştıgında o kadın öyle giyiniyor ve erkek onun o halini begeniyorsa , birlikte olduktan sonra " böyle giyinemezsin" diyemez. O kadını öyle begenmiş zaten öyle kabul etmiş , asla karışamax , izin vermeyin kızlar. Sizi öyle begenip sonra değiştiremez , o zaman en başta birlikte olmayacaktı. Bir erkek için değişmeyin , kendi değerinizi bilin lütfen.
<3
Heeeyt ben bilirim nerde ne giyerim hangi çılgın giyimime karışırmış 😂
Ben bana sahip çıkan ve giyimime karışan fakat bunu sağlam karakteriyle benim kâlbimi fethederek başaran erkek isterim bunu ne yapacağım? Adam bana sahip çıksın isterim illaki. Feminist değilim romantiğim kimse kusura bakmasın❤️😎
Aferin kız. Hem en çok da evlendikten sonra biraz daha düzgün giyinmeli insan. Sonuçta artık bir kocan var ve vücudunu sadece o görsün istersin değil.. yani öyle olmalı bence <3
Günaydın ☺️🦋Bence de. Başkasının vücuduma bakması bile kâlbimi incitiyor. Zaten normalde de açığım fakat usturuplu giyinirim yani. Romantik biriyim, herşeyi duygu ile değerlendirmeye meyilliyim. Sevgilim/eşim de beni sahiplensin ve hoşlanmadığı bir tarz olursa bana söylesin isterim. Üslubu güzel olsun kâfi..❤️🍀
Teşekkür ederim 🦋🎉☺️
Rica ederim prenses 💖💖
Cevap
14Cevap
Şayet çok dar dekolte mini giyiniyorsa orada müdahale de bulunurum tamam ben de spor yaptığım zaman daha iyi bir formdayken dar kiyafetler giyerim kanal kütlemi aynı şekilde milletin gözüne gözüne sokarak gezerim derim ya da gri pijamayla dolaşırım diye empati yapmasını sağlarım 😂😂
Sadece ben kendim ne giyeceğim konusunda söz sahibi olabilirim. Kimse karışamaz , ben zaten yerine göre giyerim
erkeklere özel değil, kızlar da sevgililerinin giyimine laf edebilir
Doğru
Bence cogu erkek olmalidir diye dusunuyorum tek elbise konusunda söz hakki degil her konuda söz hakki olmalidir
Cunku o senin hayat arkadasin olmus
Beraber danişmak ondan sonra yapmak daha güzel olur
Ben karışırım.
Kırmadan, dökmeden sahip çıkmalı.
Tabiki sahip olmalı eğer beni seviyorsa açık seçik giyinmesinin bir anlamı yok..
Oyle bir kız almam kendime o yuzden ona karis buna karis yapamam adam insan olmayani almam
Hayır olmamalılar kesinlikle. Kadınlar özgür bireylerdir erkekleri ilgilendirmez
Hayır boş iş tasvip etmiyorsan hiç muhabbete girme zaman kaybı
Zaten bir kadın erkeği daha hızlı tanır ve onun tepkisini aşağı yukarı anlar. O zaten ayarı çeker de gönlü olsun hadi diye ona sorar.
Bazı konular için evet mesela çok açık giyinmesine
Tatlı dille uyariyorsa uyarsin. Ama bilemedim.. kadin bilir nasil giyinmesi gerektiğini ya
Tab2 bu hakka sahip değil.
tab2 :D güzelmiş
Öyle mi yaaa
Hıhı
Ne kââ güzel
Hayır onlar önce kendi beyinlerini yönetsinler önce
Çok kısıtlamadığı sürece olabilir
Ben onun hayatında söz sahibiysem oda olabilir.
Her iki cinste bu konuda söz sahibi olabilir.
Gerek olmadığını düşünüyorum
Elbette olmalıdır ama insan gibi
Kadınlar olabiliyorsa, erkekler de olabilir.
Evet
Olmalı
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?