Beni asla sevmeyecek birine ömrümü adadım. Yeni insanlarla tanışmamak aptallık mı?

yaklaşık 4 senedir birini seviyorum, yaşım 25. bu çocuk arkadaşım olsa da asla umrunda değil. kaç kere açıldım ama hepsinde de uzak durdu. ona rağmen normal konuşmaya devam ediyor.

bir gün belki beraber olabiliriz diye hala da çok seviyorum, kimseye şans vermiyorum. yeni kimseyle o niyetle tanışmıyorum, konuşmuyorum. ben aptal mıyım ya

Beni asla sevmeyecek birine ömrümü adadım. Yeni insanlarla tanışmamak aptallık mı?
Beni asla sevmeyecek birine ömrümü adadım. Yeni insanlarla tanışmamak aptallık mı?
Cevapla