Hayatım da hiç kimseyi istemeyerek, doğru insana da geç kalıyor muyumdur?

Bu yıl sadece geleceğime odaklanmak istedim. O yüzden kimseyle görüşmedim. Aşk yaşamak isterim tabiki de ama yanlış insan olursa zamanımi harcamak istemiyorum. İşlerimi yoluna koyup o şekilde ilişki yaşarım. Ama doğru insanı da erteliyor muyum bilmiyorum
Hayatım da hiç kimseyi istemeyerek, doğru insana da geç kalıyor muyumdur?
Cevapla