Birinin hayatımda olmasına maddi olarak ihtiyacım yok bu yaşıma kadar da birinin ilgisini çok isteyen biri olmadım?

Ama artık birinin beni önemsemesini özlemesini korumasını aksam biryere çıkarken yalnız göndermemeye çalışmasını yolda kalsam gelip alacagını bilmem güzel güzel bakıp şiir okuması vs bunları istiyorum artık. İnsan gerçekten evlilige programlanmış özellikle belli yaşın üzerinde. Siz ne düşünüyorsunuz?
Birinin hayatımda olmasına maddi olarak ihtiyacım yok bu yaşıma kadar da birinin ilgisini çok isteyen biri olmadım?
Cevapla