Sevgilim benden ayrıldı ona mektup verdim ve hediye aldım sizce barışır mıyız?

Sevgilime mektup yazmıştım çok uzun ve küçük kağıtlara bir mantar tıpa gibi bi şişeye çakıl taşı ve anılarımızı yazdım okullarımız aynıydı ama ben bu sene başka okula geçtim onu göremiyordum ve bugün onun okuluna gittim yani eski okuluma onun sınıfına gittim seslendim kız arkadaşıyla yanıma geldi dedim konuşabilir miyiz sana birkaç şey getirdim oda gerek yoktu aslında dedi bende 5 dk seni görmek için geldim ve gidicem dedim ve baş başa konuştuk yanlış yaptım zamanında özür dilerim istediğin zaman mektubu okuyabilirsin dedim 3 aydır yüz yüze görüşmemiştik seni özledim gözlerini görmek için geldim dedim hatalarımın farkındayım ve özür dilerim dedim senden bişey bekleyerek yapmadım bunu kader gayrete aşıktır dedim ben gayret edicem dedim sen iste ya da isteme dedim ben üstüme düşeni yapıcam dedim oda sevgili olamayız artık dedi ve çok soğuktu sanki beni hiç tanımıyor gibi duvar gibiydi ilk defa sizce ne yapmam gerekir bana geri döner mi mesaj atmalı mıyım çok seviyorum?
Sevgilim benden ayrıldı ona mektup verdim ve hediye aldım sizce barışır mıyız?
Cevapla