Hediyeleşmeye karar verdiğimiz flörtümle konuşmayı kestik, yine de hediyesini vermeli miyim?

Yaklaşık 3 hafta önce bir çocukla konuşmaya başladım yaklaşık 4 aydır aynı sınıfta birbirimizi tanıyoruz ve takip isteği olsun ilk mesaj olsun onun adımlarıydı

ben son günlerde genelde ilk mesajı hep benim yazdığımı farkettim ve onun da kısmen soğuk sayılabilecek cevaplar verdiğini farkettim ve ilk mesajı atmasını bekledim ne yazık ki 3 gündür mesaj atmıyor ve ne yazık ki hediyeleşmeye karar vermiştik

yılbaşı için ve ben de hediyesini almıştım sizce ne yapmalıyım hediyeyi vereyim mi

Güncellemeler
+1 yıl
hediyeyi aldığımı biliyor
Hediyeleşmeye karar verdiğimiz flörtümle konuşmayı kestik, yine de hediyesini vermeli miyim?
Cevapla