Yaklaşık 3 hafta önce bir çocukla konuşmaya başladım yaklaşık 4 aydır aynı sınıfta birbirimizi tanıyoruz ve takip isteği olsun ilk mesaj olsun onun adımlarıydı
ben son günlerde genelde ilk mesajı hep benim yazdığımı farkettim ve onun da kısmen soğuk sayılabilecek cevaplar verdiğini farkettim ve ilk mesajı atmasını bekledim ne yazık ki 3 gündür mesaj atmıyor ve ne yazık ki hediyeleşmeye karar vermiştik
yılbaşı için ve ben de hediyesini almıştım sizce ne yapmalıyım hediyeyi vereyim mi
Güncellemeler
+1 yıl
hediyeyi aldığımı biliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
vermelisin bence.. sonuçta önce alınmış..
Evet ver
konusma tamamen kesıldı ıse mantıksız hala asıgım dıyorsan baska
ufaktan hoşlanmaya başlamıştım ama seviyorum denemez ve hediye aldığımı biliyordu vermesem ayıp olmaz mı
neden olsun konusma kesılmıs asıl verırsen garıp durabılır
bence sen ona vermelisin
aslında ben vereyim verip vermemek ona kalmış bişey umrumda değil diyordum ama mantıklı mı olur mantıksız mı bilemiyorum
aslında işin şakası bir yana muhtemelen senin o çocuğun beklentilerini karşılamayacağını anlamıştır
aslında beklenti karşılamama gibi bir durum olduğunu düşünmüyorum çevremden sıklıkla güzelliğimle ilgi övgüler duyarım anlayışlıyım kıskanç değilim saygılıyım daha etrafımdan karakterimle ilgili olumsuz bir söylem duymadım
affedersin ama bence fazla ilgi gösterdim çünkü mesajlara bi baktım az buz da değil nedeyse bi haftadır hep ben atmışım yani ilk mesajı
kanka veriyor musun ona
hayır benim daha önce hiç sevgilim bile olmadı öpüşmedim bile yani ne vermesi aw
vermelisin derken hediyeyi mi başka bişey mi şu an anlayamadım
bunu anladığın zaman o çocuğu kendine aşık edeceksin
Ya konuşmayı kesmişsiniz gerek yok bence
aslında ben vereyim verip vermemek ona kalmış bişey umrumda değil diyordum ama mantıklı mı olur mantıksız mı bilemiyorum
Verme ya