Sizi her yerden engelleyen birisine yüzsüz gibi ulaşmaya çalışmak aptallık mıdır?

Kendimden nefret ediyorum arkadaşlar. Gurursuz pisliğin tekiyim. Beni istemediğini söyledi engelledi her yerden beş gün önce. Ben de beş gün sonra biraz sakinleşmiştir diye evli arkadaşımın telegramini rica edip oradan yazdım aradım. Oradan da engelledi. Fake hesap açıp takip ettim dün mesaj yazdım ona da bakmamış daha oradan da engellemesini beklerdim. Arkadaşlar dalga geçmeyin lütfen ilk ilişkim. Bir yanım diyor ki bırak o fake hesabı silme kendinin güzel fotoğraflarını koy ne kaybettiğini görsün bir yanım ondan tamamen kopmak istiyor. Allah rızası için bana yardım edin kendimi çok pis hissediyorum. Ayrılma nedeni de uzak mesafe ilişkisi olması iş yüzünden berbat hissetmesi. Ama ayrıldığımızın ertesi günü gidip her yere de havuzda çektiği koyma dediğim fotoğrafı koymuş bu nasıl iş arkadaşlar. Yardım edin bana lütfen.
Sizi her yerden engelleyen birisine yüzsüz gibi ulaşmaya çalışmak aptallık mıdır?
Cevapla