Sevgilim hastanede yatarken gittim, sabahına ayrılmak istedi. Neden?

hastanede calisan arkadasim haber verdi sevgilin hastanede ikinci serumu yiyor diye. ona, bana haber vermememi soylemis burada gidilecek baska hastane de yok tabi. mide bulantisi kusma usume ates sikayeti varmis. sonra ben alelacele ile geldim uzaktan onu gorurken beni gormedi gozleri dolmustu gidip geliyordu bildiginiz. yanina yaklastim birden irkildi dogruldu kalkti sen nasil geldin o mu haber verdi falan diye sordu. gozleri daha cok doldu yas geldi. ve lutfen gidermisin dedi. bende gitmem dedim yaninda kimse yok teksin iyi degilsin basina bisi gelir gitmem dedim. serumu biter bitmez doktoruna kontrol olmadan kendi basina cekti gitti. hatta bitmeden cikarmak istedi. taksiye binelim dedim yok yuricem dedi ama biliyorum cok halsizdi. ardindan oglene dogru bana yazdi bitirmek istiyorum diye bende bisi diyemedim. Sizce tekrar yazar mi ve yaptigim kotu bisi var mi? normalde hic sorunlarini dertlerini bile anlatmazdi ve ne zaman sorsam hep enerjikti. ilk defa boyle gordum kendisini
Sevgilim hastanede yatarken gittim, sabahına ayrılmak istedi. Neden?
Cevapla