Hastayım sinirliyim diye azarladim ama oda yazmadı?

Ciddi bir rahatsizlik cikti bende ve cok sinirli gergindim sucsuz yere bagirdim cagirdim kale almadim en son ne halin varsa gor dedi bende 2 gun sonra numarasinida sildim oda silmis galiba her zaman 1 gun bile dayanamaz yazardi 5 gun oldu yazmadi hataliyim ama hastaligimi bile olsa sormasi lazim degilmiydi?
Hastayım sinirliyim diye azarladim ama oda yazmadı?
Cevapla