+1 yılSevgilin doğru olanı yapıyor.
Müslüman kadının giyiminde esas mesele, tesettürü sağlamasıdır. Eli ve yüzü dışında bütün vücudunu örtmesi, açık kalmamasıdır. Giyilen bir elbisenin tesettüre uygun olması için de altını göstermeyecek şekilde kalın ve avret yerlerini örtecek kadar uzun olmalıdır. Bunun için altını gösterecek şekilde ince ve şeffaf olan bir elbise ile örtünme gerçekleşmiş olmaz.
Kadınların yüzleri ile ellerinden başka bütün bedenleri avrettir. Yüzleri ile elleri namazda ve namaz dışında fitne korkusu olmadıkça avret değildir. Ayaklarının avret olup olmaması ihtilaflıdır. Sahih kabul edilen görüşe göre kadınların ayakları da avret değildir. Diğer bir görüşe göre namazda kadının ayakları avret sayılmazsa da namaz dışında avret yeri sayılır. Bu ihtilaftan kurtulmak için ayaklarını örtmeleri iyi olur. Sahih olan görüşe göre kadınların kolları kulakları ve salıverilmiş saçları da avrettir.
Bu meseleye esas teşkil eden hadis-i şeriflerin meali şöyledir:
Hz. Âişe'nin rivayetine göre, kız kardeşi Hz. Esma bir gün Peygamberimizin huzuruna gitti. Üzerinde altını gösterecek şekilde ince bir elbise bulunuyordu. Resulullah (a. s. m.) onu görünce yüzünü çevirdi ve şöyle buyurdu:"Ya Esma, bir kadın büluğ çağına erince -yüzünü ve ellerini göstererek- bunlardan başka bir tarafının görünmesi sahih olmaz." (Ebû Dâvud, Libas 31)
03 Yorumla- +1 yıl
Bunu soran kişi belki müslüman değildir? Ayrıca neye göre doğru kime göre doğru. Buna karar vermesi gereken kişi iss soran kişi, sevgilisi değil.
- +1 yıl
Ben Allahu Teala'nın emrettiği şekli yazdım ister müslüman olsun ister kafir Tek din İslam bu gerçeği değiştirmez.
En İyi Cevaplar
İlişkilerde sınırlar ve tercihler kişiseldir. İki tarafın da rahat hissetmesi önemlidir. Eğer sevgiliniz, açık kıyafetler giymenizden rahatsız oluyorsa ve bu bir anlaşmazlık noktasıysa, öncelikle iletişim kurmalı ve karşılıklı olarak bu konuyu anlamaya çalışmalısınız. Her iki tarafın da duygusal ihtiyaçlarını ve sınırlarını anlamaya çalışarak bir çözüm bulabilirsiniz. Ancak her iki tarafın da mutlu ve rahat hissetmesi için, ayrılık kararı da bir seçenek olabilir. Sonuç olarak, ilişkinizi sürdürme veya sonlandırma kararı size ve sevgilinize bağlıdır. İlişkinizin temel değerlerine ve ihtiyaçlarına odaklanarak bir karar vermelisiniz.
163 Yorumla- +1 yıl
upuzun yazicaktim bunu gördüm alnı öpülesi bi yorum ✍🏻🫶🏻
- +1 yıl
Bence hemen ayrıl onu istediğini bilen bir insan değil kapalı seviyorsa kapalı birine bulsun o zaman ilk gördüğünde ve tanıştığımda neyse odur onu her haliyle kabul edersin şimdi bunu yapıyorsa bütün hayatında her şeyine karışacak demektir hayatımı bilirlerin karışık müdahale etmesini hiç sevmem
+1 yılSevgilin ya da eşin ya da adı ne olursa olsun seni sen olduğun için sevmeli. Senin tapunu almadılar çünkü sen bir mal değil insansın. Açık giyinme konusunda kıskanç ise seninle ilişki istemeyecekti.
Hali hazırda daha ortada resmi hiçbir durum yokken seni kısıtlayan biri daha sonrasında seni zorbalamaya başlar. Ruh ve beden sağlığın açısından ilişkini gözden geçirmeni rica ederim.01 Yorumla- +1 yıl
Kış günü donsuz geleceksen uzun yün çorap giy bari. İnat uğruna yumurtaliklarini kaybetme riski alma bence
+1 yılBir insanın ilişkide kendine göre kriterleri olabilir. Bir erkek kalkıp “ben şu tip giyinen bir kadınla birlikte olmak isterim.” diyebilir bunu yobazca bulmam bu hayat görüşüdür ve karşısındaki kadın da aynı görüştüyse zaten sorun yok ancak bazı erkekler var ki onlar gerçekten başta her şeye tamamım ben sorun yok imajı çizip sonra karşısındaki kadın kendisine alışıp sevince ve adam bunu hissedince aniden ilişkinin iplerini eline almaya ve yönlendirmeye, yönetmeye çalışıyor. Bu çok yanlış. Burada yaşanan durum ne bilmiyorum. Adam başta senin giyimini sorun etmeyip sonradan mı böyle demeye başladı? Ya da başta açık açık söyledi de sen kabul ettin ama şimdi zor mu geliyor? Ya da başta zaten sen de açık giyinmeyi tercih etmiyordun da şimdi tercihlerin değiştiği için sorun mu yaşamaya başladınız? Hepsi ayrı bir senaryo.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
+1 yılSende ona, açık giymeme karışmanı yasakladim, karışırsan senden ayrılırım desene.. neden sinip kabule geçip bir de haklı mı diye sorgulama gereği duyuyorsun ki?
Kimse kimseye bir şeyleri yasaklama hakkına sahip değil, köle efendi ilişkisi mi bu! Seni nasıl tanidiysa öyle kabul edecek! Bugün giyimin üzerinden yasak koyan adama boyun eğersen senin üzerinde egemenlik kurup yarın bir çok konuda sana yasak dayatacak, buna emin olabilirsin.
Böyle yapmazsam ayrılırım diye kurulan bir cümle de sevgi var mı sence, sevgisini sana verdiği değeri senin onun sözlerini kabule geçmene mi bağlıyor, bu tamamen ego tatmini , ben erkeğim paşayim kafası
Sen ona, onun kimliğini var eden herhangi bir şeyi yasakla bakalım yapacak mı.. hiç sanmıyorum.
Böyle ilkel kalmış erkeklerle beraber olarak hayatınızı zehir etmeyin kendinize.. Söyleyeceğim bu kadar gerisi senin tercihine kalmış
80 Yorumla
+1 yılBişey diyim mi 3 yıldır sevgiliyiz ilk karışmıyordu ilk de ciddi değildi zaten sonra yavaş yavaş o bana ben ona odaklandım iyce ciddi olduk kıskanmaya başladı şu an hiç izin vermiyor giymiceksin diyor azcik açık görsün kıyamet koparıyor ama bazen sinirlensemde iyi yapıyor çünkü bir kere bana demişti ki ben bu okuldaki her türlü erkek ortamına girdim hepsiyle de azda olsa oturup konuştuk senin adına değilde herhangi bir kız dar giyince veya dekorite giyince neler neler dediklerini duysan inan utanirsin dedi çok pis düşünüyorlar senin hakkındada öyle şeyler düşünüp söylemelerini istemiyorum benim sevdiğim kadının göbeğini bacağını bir tek ben görebilirim ben seni seviyorsam seni kendime saklarım evleneceğim kadının karnını göğsünü her erkeğin görmesini istemem dedi ondan beri de böyle yani giymem kolay kolay bir tek onun yanındayken giymeme izin verir yoksa vermez ama hep der evlenirsek sana her istediğini alırım felan diye ilişkinin bir yere gelmesi için bu gerekli eğer ciddiyse dinle ama asla kendinden çok çok da ödün verme ben verdim tepeme çıktı belli bir ölçüde kalın
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba, bunu kesimlikle kabul etmemelisin , erkek arkadasini seviyor olabilirsin hisleriniz yogun olabilir ve o seni öyle gördü begendi, neden bir başkasi için giyim tarzini degistiriyorsun? Kendine saygin yok mu? O kim ki sadece görüştügün disaridan birisi , seni oldugun gibi kabul etti bir kez neden seni degistirmeye calisiyor, emin ol ki onun icin giyim tarzini degistirirsen efer , senin için dusuncegi şey bu olur bu kiza istedigimi yaptiririm der, kendine saygisi bile yok der buna emin olabilirsin bu basit isteklerle baslar ileride seni ezer sonra davranislariyla bence yapmamalisin.
10 Yorumla Öncelikli olarak insanın açık kapalı olmasında ki esas konu inanç olması gerekir. Yani insan öncekile inancı için açık giyinme melidir.
Hadi bu konuyu geçtik, eğer normal bir açıksan sıkıntı yok. Başın açıksa kolu kısa giyiyorsan zaten seni böyle gördü böyle sevdi. Daha fazla karışmaması lazım.
Ama şimdi sen çok açık giyiniyor sevdiğine pek özel yer bırakmıyor, kamuya açık sergi gibiyse...
Erkek adam böyle bir şey istemiyorum ben buna dayanamıyorum seni de çok seviyorum ama bu konu beni çok rahatsız ediyor diyorsa sende çok seviyorsan, seven sevdiğinin çok hassas olduğu bir konuda yardımcı olmalı.
Çok açık giymenin sana ne faydası olabilir. Sende seviyorum diyorsun, sevdiğin için normal bişey yapabilirsin. Ama değen biri olsun.10 YorumlaÖncelikle şunu düşün ortalık (insanlar) acayip bir halde. Bacak göğüs kalça görünce kendilerinden geçen milyonlarca insan var. Yanında erkek arkadaşının olmasının bile bir anlamı yok 3-5kişi bir araya gelince laf bile atanlar olabiliyor. Erkek arkadaşını bu duruma düşürmeye hakkın var mı? Yani bu sebepten kavga çıksa çocuğu öldürebilirle de... Kendine ve yanında ki erkeğe saygı budur. Bakma öyle sana "kendine saygın olsun" "istediğini yap" gibilerinden tavsiye veren gevşeklere...
00 Yorumla
+1 yılTabi ki hayır. Evet istemeyebilir bende istemem mesela yalan yok. Ama kıstılayamaz kimse kimseyi sen biraz dikkat etmeye çalışabilirsin sadece ynai açıklığın da mesela sınırı olur en azından senin giyimini bilmiyorum yanlış anlama genel olarak söyledim. Ama bu ayrılma sebebi olmamalı ya yani zaten açık olduğunu bilmiyor muydu da sevgili olmayacaktı o zaman baştan.
40 Yorumla
+1 yılaçık giyindiginde eline ne geçecek? vücudunun belli başlı bilgelerini insanların görmesini istemiyor belli ki ve seven erken bunu istemez zaten. Özgüvenle falan bir alakası yok. Ben erkeğim ama benim sevgilim de bana dese mesela şu renk şeyler giyme ya da şunları giyme diye mantıklı bir açıklaması olduğu taktirde onu dinlerim. İlişki demek sadece aşk lafları söyleyip onun dışında bağımsız takılmak demek değil iki taraf da karşısındaki insana göre kendini biraz yontmalı.
12 Yorumla- +1 yıl
Eline bir şey geçmesine gerek yok öyle rahat ettiği için veya sevdiği için giyiniyor ama senin zihniyetindeki insanlar bunu kabullenmek istemiyor o zaman kimseyle olmayacaksınız ya da kendi kafanızda insanlarla olacaksınız. Bir insan bir insana göre kendisini yontacaksa bu kesinlikle kıyafet meselesi olamaz :) kıyafet kadar basit bir şeyi ayrılmak ile tehdit eden birinin sevme gibi bi ihtimali zaten yok.
- +1 yıl
@flawsome ne zihniyeti kardeşim gayet modern birisiyim, sen beni yobaz islamcilardan sandın herhalde. Ben sevgilimin giyimine karisirim o da benimkinr karışır. Ki beni kıskanması hoşuma da gider sizin iliskiden anladiginiz sevismekten ibaret herhalde. Ya da hiç vucudu iyi bir erkekle birlikte olmamissiniz. İnsanların sana ilgilerini vermesini istememesi gayet normal birliktr olduğun kişinin. HAAAA bir güzel kardeşim birlikteysen orası ayrı
+1 yılAdam senin milletin nefsine meze olmani istemiyor kizim işte dekolte vermeni goguslerine ac kurt gibi baksinlar ya da bacaklarina bakip ic gecirsinler istemiyor belli ki güzelsinde azicik söz dinle bi erkek bisey diyorsa boş degildir. kiymetini biliyor tamami
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılSeni sevseydi kıyafetinden dolayı ayrılmazdı. Normal bir crop etekten bişey olmaz ya da şorttan. Seni böyle basit bir şeyde kısıtlayıp üstüne bir de ayrılmakla tehdit eden biri inan ki sana daha fazlasını yapar o seni sevseydi zaten böyle davranmazdı ve düzgün dille konuşurdu ayrılmaktan bahsetmezdi.
20 Yorumla
+1 yılGelmiş gene din dersi veren ultra namus abidesi namuslu abilerimiz... google geçmişinize baksak neler göreceğiz de neyse...
Ablam sen de böyle hanzolarla vakit öldürme özgüven eksikliğinden seni kısıtlıyor. Çok gördüm böylelerini, vay makyaj yapma vay kapalı giyin vay saçını salma diye baskilaya baskilaya kızı medine fukarasindan hallice biseye çevirip sonra tam o yasakladiklari tipte kızlarla gidip aldatiyorlar. Hiç gerek yok beğenen olduğun gibi beğensin.21 Yorumla- +1 yıl
Tamamen yıllardır aklımda ki düşünceleri belirtmişsin.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeni nasıl görüp beğendiyse öyle kabul edicek, sen önceden kapalı giyiniyordun sevgilinle tanıştıktan sonra açık giyinmeye basladıysan laf edebilir ( yine de etmemeli ) ama seni bu halde gördüyse karışmasın ya 🤷♀️ açıkca konus yoksa da ayrıl zaten. girmesin alanına
20 Yorumla
+1 yılBence bu başkasının karışabileceği bir durum değil
Zaten bir insanın sevgilisi varsa veya sevdiği kendiliğinden dikkat etmeli
Nasılsa karşıdaki de aynı durumda olsa aşırıya kaçmamasını ister
Yani o buna karışamaz ama sen adım atabilirsin bence20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Açık giyinmek konusunu kadınlar abartıyor. Onlar gibi çıplak gezen erkek mi var? Erkekler kadınlar kadar çıplak olsa sapık dersiniz. Siz teşhircilik yapıp çıplak gezdiğinizde sorun yok ama bakıldığında hemen sapık damgası yapıştırın, ne güzel İstanbul...
Bir kadın nasıl erkeği kendisine özel olsun istiyorsa bir erkeğin de partneri kendisine özel olsun istemek hakkı...10 YorumlaEğer giyimin kısıtlanacak kadar açıksa
Sevgilini seviyorsan ve bu yaptığın fedakarlığa değeceğini düşünüyorsan
Seni manipüle etmeden sadece kıskandığı ve sakındığı için dikkat etmeni istiyorsa
Sen istediğinde benzer bir fedakârlığı o da yapacaksa
Onun mutluluğuyla sen de mutlu oluyorsan içinden geldiği sürece bence dikkat edebilirsin10 Yorumla
+1 yılBir ilişkinin olmazsa olmazı karşı tarafa saygıdır. Sen giyinmek istiyosun çünkü kendine yakıştırıp özgüvenini tazeliyosun ama o giymeni istemiyor ve sen sorunca da sana değil çevreye güvenmiyorum diyosa sana güvenmiyordur. Cünkü çevre en fazla bakar orana burana. Bu senin hoşuna gidiyor ve sende onlara olumlu tepki veriyosundur diye düşünüyodur erkek arkadaşın. Kendi sınırlarını belirlemen lazım. Atatürk'ün sana (kadın orlk) verdiği özgürlük var ve bu özgürlüğü kendine güveni olmayan, karşı tarafı kısıtlayan bir erkek için harcama derim
11 YorumlaEğer aşırı açık giyiniyorsan haklı tabi
Biraz daha kapat giyeceğin zaman evinde giy arkadaş ya da ayrıl gitsin
Yani adamın biri görüp baksın sonra sevgilin görsün bunu sonra kavga bıçak saldırmaya bile gider bu o zaman çık çıkabilirsen
Bir erkek aşırı açık giymeden rahtsız oluyorsa adamı dinleyeceksiniz kısa ve net admı gerçekten seviyorsanız admın başını belaya sokmazsınız10 YorumlaŞaka mı bu? Hanımlar! Bu tarz erkeklerin en çok aldatan, sapık, gözü dışarıda insanlar olduklarını bizzat deneyimleyerek anladım. Asla ama asla.. taviz verme kendinden. Defolup gidebilir. Bu soruyu sorman bile hata. O mesajı gördüğün an basacaktın engeli. Kendine gel kızım!!
10 YorumlaAçık giyinmek doğru değil bu bir gerçek sevsenizde sevmesenizde ama birini kısıtlamak değiştirmeye çalışmakta doğru değil sonuçta birlikte bir ömür geçirecekseniz düşünce yapılarınız vs her yönden anlaşabilmeniz lazım seni olduğun gibi kabul etmiyorsa kendine be inancına uygun birini bulsun zorlamaya gerek yok.
(Açık giyinmek günahtır haramdır, kapalı giyinmek senin için daha hayırlıdır)15 Yorumla- +1 yıl
+1 yılSenin giyimine kimse karışamaz senin aklın yokmu nasıl giyineceğini bilmezmisin ki bi başkasının aklıyla devam etmeye çalışıcaksın sen kimsin sen kendini çok iyi tanıyorsun bi başkasının dedikleriyle devam ediceksen devam et ama unutmaki bunun önüne geçerse bak küçük bir şey ama unutmaki senin hareketlerine senin konuşmalarına karışıcak insan olucak seni ayrılırım kelimesiyle korkutmaya çalışıyor unutma bu dünyada bu hayatta o yok başka kişilerde var o yüzden başkasının sana karışmasına asla izin verme.
10 Yorumla
+1 yılSizin giyiminizi görerek sevgili olmadı mı? Sizi nasıl tanıdıysa aynen kabul etmesi gerekir. Biriyle ilişkiye başladıktan sonra değişmesini beklemek bana bencilce geliyor. Aslında sevdiğinden değil de kendi hayalindeki kadını yaratmaya çalışıyor. haklı falan değil, yerinde olsam ben tekmeyi basardım.
10 Yorumla
+1 yılSen ondan ayrıl o kim köpek de senin giyimine karışıyormuş be. Ama çok abartı açık giyiniyorsan bilmiyorum da. Ama yine de karışamaz ya annen mi baban mı kardeşin mi? Onlar sana karışmıyorken bu kendinde ne hak buluyor karışıyor bir de seni ayrılmakla tehdit ediyor. Bak bu ilerde seni zorla kapatmaya da çalışır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞimdi şöyle canısı eğer sen bu çocukla sevgili olmadan önce de açık isen ve şuanda aslında aynı şekil giyiyor isen çocuk seni öyle hoşuna gidip kabul etmiş ise şu an aslında caz yapıyor ayrıl derim ama şimdi şimdi açıldı isen tepki verebilir ama ayrilicak kadar değil düzgün dille canım ben istemiyorum der sende cidden seviyor isen kabul eder giymezsin bu özgürlük kısıtlama filanda olmaz çünkü eğer bir çift iseniz zaten kabul etmelisiniz belli oranda ikinizde böyle şeylerde ha çok açık isen çocuğa hak veririm seni sevip kiskanabilir yani niye başka erkeklerin sana bakmasını normal karşılaşin ama çok değil isen abartıyor olabilir dikkat et daha da artıp garip boyutlar alabilir
10 YorumlaKadınların şöyle birilerinin emrine girmesine ayar oluyorum ya. Ananızın babanızın emrine girmeyip elin adamının emrine girmek nedir? Benim çocuğum böyle yaparsa ağzına sıçacağım yani. Ümit Özdağ'ın dediği gibi siz canım mısınız ya?
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılBaban sana böyle deseydi tepkin ne olurdu? Veya varsa erkek kardeşin? Ahh siz kızlar çok nankörsünüz..! Babanızı dinlemezsiniz ama ama iş elin oğluna gelince kediye dönersiniz.
32 Yorumla
Soran+1 yılSevince insanın gözü kör oluyor galiba
- +1 yıl
Alakası yok kendinize saygınız olsun biraz!!! Yapman gereken tek şey tekmeyi vurmak.
Gizli Üye(18-24)+1 yılsevgilin mi özsaygın mı tercihi yapmalısın eğer cevap sevgilinde kendi alanına girmesine izin vermiş ve senin üzerinde hak sahibi olmasını sağlamış olursun eğer özsaygınsa da bu kişinin sen olduğunu bu kişiyi severek birlikte olduğunu yok birlikte olunca onu değiştiririm ne dersem okey der sonuçta demesini engellemiş olursun bu sensin kendine gel feriha sen bihter ziyagilsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe alaka ya tabii ki istediğin gibi giyinebilirsin ama böyle çok aşırı açık giyinme belki seni kıskanıyor ama bu kadar kısıtlayamazsın ve tehdit edemezsin çünkü her şeyi her dediğini böyle yaparsan ileride daha çok kısıtlar tavrını koy sen de ondan bir şeyler iste bak bakalım yapıyorum e iyice düşün bak çünkü sonunda üzülen olma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkinin başında söylüyor yani sana kapıyı gösteriyor ben buyum diyor kabul edip etmemek sana kalmış evlendikten sonra böyle olmasından iyidir
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 775 cevap paylaştı.
+1 yılEn başından hayat tarzlarını hayat görüşlerini zevkleri renkleri konuşup uyum sağlayıp sağlanamayacağını tespit etmek gerekir. Yoksa aşk sevgi bazı konuları çözmede yetersiz kalabiliyor.
10 Yorumla Ben olsam onu karşıma alıp konusurdum. Benim giyim tarzım senden oncede boyleydi sen beni boyle kabul ettin ama sevgilim olarak rahatsız oluyorsan biraz daha dikkat ederim ayrıca senin , beni bu şekilde tehtid etmen hiç hos degil giyersen ayrılırım ne demek bu kadar kolay olmamalı. Senden “sen istediğini giy bakana ben giydirirm demeni” beklerdim falan gilan isteee
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeni nasıl gördü ve kabullendiyse öyle kalmalısın. Tabi ki fedakarlık yapılabilir ya da anlayış gösterilebilir belli konularda ama seni başta öyle kabul edip sonra değiştirme hakkı yok kesinlikle..
00 Yorumla
+1 yılAciktan kastin ne? Insanin kendisini konforlu hissettigi bi doz vardir cunku. Yani ben cogu zaman dikkat cekmeyen seyler giyerim... baskasi giyse donup bakmazsin ama ben giydigimde bakabiliyolar.. biraz da kisisel bisey bence.
00 Yorumla
+1 yılSevgilin dışarıdaki açık kızlara bakiyorsa demek herkesi kendisi gibi sanmış da olabilir. Tarzın senin kararın
Lütfen sınırlarını çiz ve onun aşmasına müsaade etme. Rica etmek ayrı bir şey tehdit etmek ayrı. Seni onsuzlukla tehdit edip mecbur bırakması kisiligini az çok öne çıkarıyor adamın.10 Yorumla
+1 yılDemekki ciddi düşünüyor sevmese tınlamaz bakan baksın der karışmaz sana ama demekki kıskanıyor zoruna gidiyor açık giymen buda ciddi olduğunu belirtiyor ayrılırım kelimesi saçma olabilir ama bazen biz kızlarda aynı şeyi yapıyoruz aşkımızdan ölsek te istediğimiz olmadığında ayrılırım bak diyip kaybetme korkusu yaşatmak amaçlı o kelimeyi kullanıyoruz (kişiden kişiye değişebilir
11 Yorumla
+1 yılDeğil. Gerçekten değil. Zorla din olmaz. Bazıları "adam dediyse yapılır" diye boş yapmış. Dindar biri olduğunu varsayıyorum (sevgilinin) ama artık yeter yaa. Bıktım şu ülkenin "açık" giyinme ve ahlak takıntısına sanki arap ülkesiyiz * koyayım. Biraz özgür düşünmeleri gerek. Bak bu benim fikrim kimseye dayatmıyorum kabul ettirmeye çalışmıyorum ya da zorlamıyorum o yüzden senin tercihin ama bence Cevap:Değil
10 Yorumla
+1 yılZorlastirmamali kolaylastirmali insan ama delikanli adam yaninda acik sevgilisiyle dolasamaz abi olmuyor birileri bakiyor ciddi seviyorsa sende seviyorsan cok acik giyinme ne guzel soylemis direk
20 Yorumla
+1 yılbu senin hayatin ve buna karisamaz ve yasak koyamaz cunku haddi degil rahatsiz oluyorsa bunu dilegetirebilir ama o kadar sen akli basinda bi bireysin ve nerede ne giymen gerektigini eminim ki cok iyi biliyorsundur kendi yerini ve haddini bilmeli boyle biriyle devam edilmez edersen kendin kafayi yersin cunku bugun kiyafete karisir yarin bir baska seye seni kisitlamaya calisan insanlarla birlikte olmamalisin bunu hak etmiyorsun
10 YorumlaAdam haklı. Düşünsene sevgilisinin bacaklarını göğüslerini herkes görmüş görmeye devam ediyor. Kimse istemez
10 Yorumla
+1 yılİlk başta kıskanılmak ya da onun sana bu şekilde sahip çıkması genelde tüm kızların hoşuna gidiyor, seviyor ya ondan diyorlar ama ilerde açık giymek istediğin zaman sen çok değiştin diye seni manipüle edecek ve bu da ilişkinize çok zarar verir. Seni bu şekilde sevmiş ve bu şekilde kabul etmek zorunda. Kendi hayatından ve kendi özgürlüğünden ödün vermemelisin. Sen busun ve bu senin hayatın.😊
10 YorumlaSenin açık giyimime karışır ama açık saçık kızlara bakar erkeklerin geneli böyledir ben olsam inadına istediğimi giyerim giden gitsin senin hayatına karışamaz hiç kimse benim düşüncem bu yönde
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılSize bu seçeneği sunan birinden siz ayrılmalısınız. Giyim için aşk gibi yüce duygulardan vazgeçilmez.
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen di mi burada böyle düşünen tek erkek ben miyim?
seninle tanışırken de böyle giyiniyorduysan bunu ona izah et emin ol sen onun istediğini yaptığında zamanla göreceksin gözü başkalarında olacak.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılYasak koymak yanlış senin açık giyinmen onu rahatsız ediyorsa ilişkinizi geçirin önceliklerinizi beklentilerinizi belirleyin sonra ya devam ya tamam.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. 00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılYasak değil de özendirici davranış olarak sunsa olabilirdi ama yasaklamak baskı kurmaya girer daha sonra başka baskı unsuru konular gelir ve senin için iyi olmaz
00 Yorumla
+1 yılBir bildiği vardır çünkü o tür erkekleri tanıdığı için istemiyor sevdiği kadın bu halde olmasını hersey ayrılyim mi demeyin akışına sahip çıktın bu kadar kolay olmamalı
07 Yorumla- +1 yıl
Eğer sevgilisini sevseydi ona güvenirdi ve başka insanların ona olan bakışlarından rahatsız olmazdı çünkü bu onu ilgilendirmez çünkü o kıyafetleri giyen sevgilisi kendisi değil.
- +1 yıl
Güvenmek ayrı bir şey sevdiği kadını hiç bir şey karışamasa o zaman sevgisinden şüphe etmek lazım Gavaklin adını Mehdiyet koymuşsunuz ben erkek olsam sevdiğim kadını böyle gezdirmem bunun güvenle alakası yok sanki o tip erkekleri bilmiyorsunuz gibi konuşuyorsunuz güvenen erkek sevgilisini çıplak geze bilir diye etiket yapıştırıp duruyorsun yok mağara adamı yok kaçınız yüz yılda yaşıyoruz diye diye normaleştirdiniz çıplaklığı
- +1 yıl
Güvenmek ayrı bir şey değil tam da bu konuyla ilgili çünkü kimse bikini ile falan dolaşmıyor çıplak da gezmiyor öyle çıplaklık vesaire diye konuşup abartmayı kesin. İlerideki sevgilin ya da şu an varsa ileride sana en ufak minicik görünen yerine dahi karışırsa o zaman da görürüz seni. O tip erkeklerden kastın açık kız görünce ağzı düşen veya laf atan ise sorun onlardadır bizde değil bu sorunu çözmek için kızların kendisini kısıtlaması değil o erkeklerin eğitilmesi gerekli. Eğer sorun hala yok crop etek giyen kızdadır diyorsan sen de o eğitilmesi gereken insanlardan birisin çünkü o tacizci zihniyetleri onaylamış ve savunmuş durumunda oluyorsun. Bir kadın zaten istediği şekilde giyiniyorsa ailesi ona izin veriyor demektir ve bunun haricinde başka hiç kimsenin " sevgi güven koruma " adı altında bir kadını böyle kısıtlamaya veya karışmaya hakkı yoktur ki bunun zaten sevgiyle vs alakası yok. Koyduğumu söylediğin etiketler hakkında ne bir etiket koyduğuma dair kanıt var ne de söylediğimi iddia ettiğin şeylere dair ortada bir şey var. Sen gerçekten bu kafayla hayatında düzgün birisinin olmasını bekleme çünkü herkes kendisi gibi insanlarla olur eninde sonunda. Ha ayrıca normalleştirilmesi gereken bir şey yok kimse çıplak gezmediği için her şey zaten normal :) hiç kimse sen ve senin gibilerin ideallerine göre yaşamayacak bunu ağlayarak günlüğüne yazabilirsin.
- +1 yıl
Boş bir paragraf yazmışın herkese de cvp vermişim maşallah benim demek istediğim çok farkı bir şey ben burada taciz ve tecavüz hakinda konuşmadım ayırıcı öyle bir şeyi de savunmuyorum ben diyorum sevdiğin insanla berabersen bazı şeyleri göz arada etmen lazım sadece erkek için değil kız için de diyorum bende problem yok her hangi erkek için mi konuştum her erkeği abaza sapık sanmasıniz da gülenc bir durum ciddi özgür bırak o zaman sevglilliğin ne anlamı kalır kısıtlamak çok farklı bir şey ama kıskanmak sevdiği için çok ayrı bir şey öyle bir şey dedim mi herkes öyle yaşayacak ama normaleştirmeyin bu kadar özgürlük diye diye her haltı yiyorlar modernleşme bu mu herkes istediğini yapsın hesap vermesin giydiği kıyafete söz söylemesin asıl problem olan sizde bana laf atıyorsunuz ya merak etme gayat düzgün insanlar var hayatımda
- +1 yıl
Çıplaklık olmayan şeyi çıplaklık olarak nitelendirip kendi hemcinsini aşağılıyorsun ki bu da cahilliğinden kaynaklı üstüne bir de diyorsun ki " ben erkek olsam sevgilimi öyle giydirmem sanki O tip erkekleri bilmiyorsunuz " sorun zaten O tip erkeklerde kızların normal bir şekilde giyinmesi değil sorun ve bunu bir önceki yazımda da zaten söyledim ama sen anlamaya niyetli değilsin. Kızlar istediği şekilde giyinmeye devam edecek o erkeklerde kendilerine sahip çıkacak çıkmayanlara hadlerini bildiriyoruz zaten. Boşuna öyle " her erkek için konuştun ya da ben her erkek için konuşmadım" diyerek alakasız bir şey söylemeye çalışma çünkü zaten böyle bir şey konuşulmadı sen şu an olayı farklı bir yere çekmeye çalışıyorsun. Ben zaten " o tip erkekler " dediğimde erkekler üzerinde bir genelleme yapmamış oluyorum belirli bir türden bahsettiğim için ve bu çok açık. Bir erkek sevdiği kızı giyinişinden dolayı kısıtlıyorsa kendisi de o erkeklerden biridir yani işin aslı kişi kendinden bilir işi. Sen de bu zihniyeti onaylamış oluyorsun.
- +1 yıl
Bir insanın giyiminden vazgeçmesi sadece o insanın kendisini ilgilendirir bir ilişki için kimse kendisinden ödün veremez çünkü bu karşı tarafa bir saygısızlık değil ya da kötü bir şey değil ve sırf giyinişinden dolayı ayrılmak isteyen bir erkek zaten sevmiyordur ve ilişkiye Zaten değer vermiyordur yani bu ilişki zaten bitmek zorunda çünkü en sağlıklı olan bu ki sen "hemen bırakmayın" diye yazmışsın ilk yorumunda. Umarım bir gün sen de gerçekten değer görüp sevilirsin de kafa yapın değişir. Uzman kişiler bile diyor ki huzurlu bir ilişki kısıtlamak ile değil özgürlük ile olur ve sen özgürlükten açık giyinmeyi anlıyorsan senin zaten ilişki hakkında gram bilgin yok demektir. Benim giyinişim kimseyi kötü anlamda etkilemiyorsa ( ki zaten etkilemesi mümkün değil ), birisiyle yaptığım herhangi bir şey ona bana veya başka insanlara zarar vermiyorsa zaten kimsenin söz söylemeye karışmaya hakkı yoktur. Millete laf etmekle uğraşacağınıza orasına burasına karışacağınıza gidin kendi zihniyetinizi temizleyin. Sen şimdi karışmadım da dersin, bu söylediklerinle tam da karışmış oluyorsun. Muhtemelen gerçek bir kadın bile değilsin fake hesaptır bu.
- +1 yıl
Ayrıca muhtemelen kız tanıştıkları zaman da aynı şekilde giyinmeye devam ediyordu neden şimdi birdenbire kıza karşı böyle değişti çünkü kıza değer vermiyor yani burada devam ettirilmesi gereken bir ilişki yok
Haksız ve böyle bi canım sevgili olma o ayrılmadan sen ayrıl
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Beğenirken kapalıydın sanki, ayrılmak iyidir
30 Yorumla
+1 yılSende onun görmediği bilmediği mekanlarda açık giyin Üzerine uzun bir şey al mekana gidince çıkartırsın mantiklimi 😁😁
10 YorumlaAyrılırım dediyse davranışı doğru değil ama rahatsızlığını belli ettiyse orta yolu bulmaya çalışabilirsiniz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. Senden sırf giyim için vazgeçen bırakan birisini mi çok seviyorsun? O seni hiç sevmiyor bence yine de sen bilirsin sen ayril ondan derim..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çetrefilli bir konu bu, tam açık var , yarı açık var , usturuplu açık var yani konuşup anlaşmalısın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle durumlarda iki taraf için de geçerli bir laf vardır “ Ya bu deveyi güdeceksin ya da bu diyardan gideceksin “ diye.
Yani senin de yapman gereken ya kabul et devam et ya da yok ben kendimden ödün veremem de terket…10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 901 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin bence doğru yapıyor işine gelmiyor ise ayrıl.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Haksız. Karışamaz senin kendi aklın fikrin var sen karar verirsin ne giyeceğine
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilinde ozguven eksikliği olunca oda kafayı kıyafetine takmış ilerde toksik bir hal alır sende bunalırsın başta hoşuna gider belki ama sonra en büyük tartışma sebeplerinden biri olur
20 Yorumlaaçık beğenen erkekler sevgilisini kısıtlayıp dışarıda açık görünce dibi düşüyor neden acaba
28 Yorumla- +1 yıl
Başkalarının da dibi düşmesin diye olabilir mi
- +1 yıl
Sevgilisi varken açıkları beğenmesi kötü bişey haklısın ama sevgilisini de başkalarının beğenmesine engel olmalı erkek
- +1 yıl
Erkek demek daha kapalı seviyo kızın öyle olmasını istemesi normal bence, tercih meselesi
+1 yılHaksız. Açık giyinen biriyle ne demeye sevgili oluyor olmasaymış
22 Yorumla- +1 yıl
Dediğimi anlamayanlar bir köşede ağlayabilir.
Gizli Üye(18-24)+1 yılherhangi biri sana bir şeyi yasaklayamaz. sevgilinin bu dediklerine bugün tamam dersen yarın başka şeyleri de yasaklar. ayrıca yasaklamak ne kadar saçma bir davranış. gerçekten çok çok açık giyiniyorsan o da bundan rahatsızlık duyuyorsa düzgünce böyle yapsan daha iyi olmaz mı diye konuşuyorsa o zaman neyse dicem ama o kim de bir şeyleri yasaklıyor. boşuna hayatını mahvetme derim ben.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBilmiyor muydu böyle yobazları nasıl buluyorsunuz şaka gibi. Giyinmene karışan nefes almana da karışır yakında
24 Yorumla
Soran+1 yılOturduğum yer çok pislik o yüzden diyor bide aile yapıma ters dedi
Soran+1 yılİnan yobaz biri değil ya mini etek ıstemıyo sadece
Cevap sahibi+1 yılSiz ciddiye gitse ilişki yine yürümez aileme ters diyor düşünce tarzınızin uymadığı biriyle de ilişki uzun sürmez
Cevap sahibi+1 yılYobaz değil kısa giyindiginiz için sizi ayrilmakla tehdit ediyor ben realist gözle bakarken siz duygusal bakıyorsunuz
tabi bacım olursun, kapalı olunca ahlaklı akıllı güzel insan olursun beyin böyle şekillenmiş kaç arkana bakmadan şekilci olandan hayır gelmez
00 Yorumla- Devamını Gör (225)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer