Erkekler neden kızlara bir şey hissetmeden arkadaşlık sürdüremiyor?

Ya hoşlandıkları için kıza yaklaşıp bi müddet kanka gibi takılıyor sonra aslında ben senden hoşlanıyorum moduna geçiyor, diğer tiplerde arkadaş ortamında bi şekilde arkadaşlık kurup kanka gibiyken iki taraf da boşta olunca şansını denemeye çalışıyor. Bu detaylar hem kendi hayatımda hem de başka kızlarda gördüğüm sonuçlar. Erkekten kaynaklı olarak arkadşalık sürmüyor neden böylesiniz?
Erkekler neden kızlara bir şey hissetmeden arkadaşlık sürdüremiyor?
Cevapla