Yaşsa büyük veya statü farkı sebebiyle saygı duyguğum karşı cinsten dostlarım var. Bilgisiyle kültürüyle bizi geliştiren kişiler.
Olur aslında ama o erkeğin sevgilisi olunca sildiriyor, kadınlar sevgili olunca erkeğini yalnızlaştırıyor. Kadın erkeği yeniden biçimlendiriyor böyle evrimleşmişiz, sonrasında olamamız yine bu sebeple
Bir de evlenince bekar arkadaşlara engel konuluyor, arkadaşlarım eşlerinde biliyorum. Çevremde keza öyle. Evli arkadaşlarımla kadın erkek fark etmez görüşemiyoruz çevre daralıyor01 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBu yaş aralığına göre değişiyor öncelikle. Bunu artık erkek/kadın olarak ayırmayacağım ama yine de erkekler hormonları konusunda kontrol sahibi değiller. Dolayısıyla ister istemez gördükleri kadınlarda beğenecek bir şey bulup cinsel fantezi kurmaya başlıyorlar.
Bu tamamen kodlama ile alakalı. Bir kişiyi nasıl kodlarsanız o ilişki öyle devam eder. Ayrıca arkadaş olmak sevgili olmaktan daha zordur. O yüzden ben başlangıçta birisiyle tanıştığımda her nasıl mesaj verirse versin belli bi’ mesafeyi geçmesine izin vermiyorum. Beni tanımadan, onu tanımadan bırak arkadaş/sevgili, yolda selam verilecek bi’ insan olup olmadığını anlamak mümkün değil. İnsan konusunda hayatımda hiç olmadığım kadar seçiciyim. Sahte insanlarla iletişim ne yazık ki sahte hareketlere gebe kalıyor ve benim hayatımda sahte olan hiçbir şeye yer yok.00 Yorumla
Kadınlar ve erkekler samimi arkadaş olamazlar. Bu fıtratınıza aykırı. Evet iş arkadaşı olabilir, bir konuda eşinin arkadaşı güvenebileceğin bir insan olabilir ama erkekten kadına kadından erkeğe çok samimi arkadaş olmaz. En azından ben böyle düşünüyorum. Karşı cins ile bir ilişki içerisinde değilsem her zaman mesafeliyimdir. Elbette kötü niyetten vs falan değil. Bunu defalarca gördüm. Samimiyet iki zıt kutup arasından olmuyor.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı.
1 yılKızlarla konuşmamaya özen gösteriyorum abi diyen de kanka diyende cozutuyor. Mesafe ayarlamayı da beceren biriyim ama ona rağmen ben bile saçma sapan şeylerin içinde buldum kendimi o nedenle çok güvenmediğin, kardeşin gibi görmediğin hiç bir karşı cinsle zaman geçirmeyeceksin...
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
- Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı.
1 yılBu genelleme bir noktada doğru bir noktada yeterli bir tespit değil diye düşünüyorum. İçinde bulunduğumuz toplumun yapısı ve ilişki anlayışı daha gelenekçi ve kapalı bir yapıda. Diğer noktada birey olarak da yaşamlarımız ve bize biçilen rollerde daha çok ilişki yaşama anlayışına sahip bir eğilim var kadın ve erkek olarak.
Bunun dışında doğru bir dünya görüşü ve en azından normal yaşam koşullarında arkadaş olabileceğini düşünüyorum. Bunu istikrarlı bir hale getirebilmek için anlayış olarak empatik düşünmeye de ihtiyacımız var diye düşünüyorum.
30 Yorumla
1 yılTestesteron yüzeysel ereksiyon şiddetli cinsel güdü. Rahat bırakmadığı için böyle oluyor. Bunu biz seçmedik yapımız bu maalesef. Olurda arkadaş olan varsa arkadaş ayağına sırasını bekleyen yürümeye çalışan inceden inceden gelecek tiptir. Bazı angu, t tipler bıraksan 10 sene buna devam edebilir bir umit. Ancak kadının kafasında arkadaş olarak kodladığı Erkek artık onun için abi kardeş gibidir. Zihninde ve asla onunla başka tip bir ilişki düşünemez bu ona Entest bir şey gibi gelir. O yüzden zaten arkadaş olmamalı niyeti belliyse asla friend zone dan çıkamaz. Aksi örnekler aşırı nadir ve istisnadır. Ya baştan kabul etmemelidirler. ya da harbiden gerçekten arkadaş kalmalılar ortası yok.
23 Yorumla- 1 yıl
Keşke herkes sizin Gıbı edeplı bir şekilde yorum yapabilse 👏
- 1 yıl
İkna etmenin yolunu argo konuşmakta aranıyorsa bir toplumda normaldir.
- 1 yıl
Doğrudur
Aile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı. Siz erkeklere arkadaş gibi yaklaşmıyorsunuz kendinizi ve bizi kandırıyorsunuz kadın isterse arkadaş olur isterse sevgili olur siz zengin olsun yakışıklı olsun avucunun içine girsin dediğimi yapsın kafasındasınız siz gizli karektersiniz ama ben çok iyi biliyorum kadınları
50 YorumlaÇoğu erkeğin belli bi amaç dogrultusunda kadınlara yazıyor, yanaşıyor olması kadınlarda da, erkeklerde de belli bi algı oluşturdu bence.
Kadın haklı olarak temkinli davranıyor, erkek de bunu soğukluk, ilgisizlik olarak algılıyor ilk safhada.
Arkadaşlık bağının da sıcaklığa, ilgi ve alakaya ihtiyacı olduğu için, bunlarsız ortamda kurulamıyor kanımca. 🙄10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 869 cevap paylaştı.
1 yılBir çok sebebi var
1. Doğru kişiyi bulamıyoruz bulsak bile bir önceki ilişkisinden dolayı karşısına doğru kişi çıksa bile güvenemiyor (bütün erkekler aynısınız)
2. Kadınlar çok konuşuyor uyumak diye bir şey olmasa 24 saat konuşacaklar (sen neden konuşmuyorsun)7/24 konuşacak halim yok yani dimi😄
3. Çok yersiz triplere kıskançlıklara giriyorlar, abartılı derecede kontrolcü oluyorlar sanki hep bir güvensizlik hakim bu çok rahatsız edici boyutlara tırmanıyor11 Yorumla- 1 yıl
Sosyal olarak arkadaşlık oluyor ama özelde sıkıntı var
1 yılBen arkadaşlık kurabiliyorum 20 yıllık 15 ve 10 yıllık yer yer 2 3 4 yıllık arkadaşlıklarım var ama bence hiç arkadaşlığı kurmaya gerek yok kızlar çoğu zaman bir erkekle arkadaş olduğunu unutuyor.
Bence burada erkeklerin değil de kadınların neden arkadaşlık kavramında hem erkekler için hem hemcinsleri için kadim dostlukları arkadaşlıkları neden olmuyor bunu sorgulamak lazım10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBen de bu soruyu kızlar için soruyorum. Yanlış anlama seninle ilgisi yok. Benim sorun yaşadığım kızları dahil ediyorum. Nedense arkadaşlık edilebilecek kızlar bana gelmiyor, arkadaşlık edilmeyecek kızlar bana geliyor. Arkadaşlık edilecek erkekler senin gibi kızlara gelmez. Arkadaşlık edilmeyecek erkekler senin gibi kızlara gelir. Biz bu arkadaşlık edilmeyecek kişileri sıfıra çarparak yok edelim. Yerine arkadaşlık edilecek insanlara toplama işlemi yapıp hayatımıza alalım. 😊😊
12 Yorumla- 1 yıl
Söyle özet geçeyim: düzgün erkeğe kötüleri denk geliyor, düzgün kızlara da kötüleri denk geliyor. Arkadaşlık edilmeyecek kız tipleri: sadakatsiz, saygısız, nankör, hain, iki günlük birini bulup değer verdiği arkadaşını satan, durduk yere kavga çıraran, ahlâksızca konuşan, seni sebepsiz yere görmezden gelen uzaklaşan kız tipleri.
1 yılÇünkü belli bir süre sonra bir çok erkek niyeti değişiyor farklı bakıyor
Benim kız arkadaşım çok oldu hiç farklı niyet olmadan yıllarca konuştuk hala da konuşuruz evlenince sohbeti ben kestim bir çoğu ile çünkü ne olursa olsun evli artık20 YorumlaÇünkü haysiyetsizler benim gayet de var arkadaşım 7-8 yıllık kadın arkadaşlarım var ve aksi hiç bir şey düşünmedim. Az karakterli olsalar sıkıntı olmayacak, erkek ve kadın arkadaş olamaz diyen erkek daha önce arkadaşına o gözle bakmıştır ve tekrar da bakacaktır
00 Yorumla
1 yılBende kızım
Fakat kızlardan nefeet ediyorum herkes içinde değil tabiiki ama nefeet ederim.
Hiç kız arkadaşım yok o yüzden32 Yorumla- 1 yıl
Neden
- 1 yıl
Bilmem öyle işte
Gizli Üye(25-29)1 yılBen şahsen kendi adıma konuşacak olursam; cinsel bir amaç gütmeden karşı cinslerin arkadaşlık kurması her iki tarafın da doğasına ters bir durum. Gereksiz bir şey. Bir zıt cinsiyetle arkadaş olacağıma hemcinsim olan biriyle daha iyi dostluk arkadaşlık kurarım dertleşirim hasbihal ederim. Kişisel düşüncem. Ama takılmalık sevişmek arkadaşlıklara bir şey diyemem. Tabi bunu sadece arkadaşlık konusu çerçevesinde söylüyorum. Yoksa normalde bir çok farklı açıdan ele alınması gereken bir konu.
10 YorumlaDünyanın kanunu böyle insanın fıtratında var karşı cins birbirinden etkilenir. Bir erkek ile kız basnasa kalırsa 3. Şu seytan olur diyor. Nefis var nefsin gıdası haram. Emir ve yasaklar bu yüzden işte
10 Yorumla
1 yılErkeğin en başta kadından beklentisi sevgililik çünkü. Arkadaşlık, kankalık, abilik, ablalık, annelik, teyzelik, kardoluk falan değil. Erkek sevgili olmayı dener, kadın reddederse arkadaşlığı bitirirler..
21 YorumlaBen de kendime soruyorum ulan arkadaş bir kadının yanına gidip neden açılmıyorsun diye😂Ama ne yapayım hiçbir kadın ilgimi çekmiyor hayır çeken 2-3 tane vardı birinin ilişkisi çıktı diğerlerinin ailesi belalı🤣
07 Yorumla- 1 yıl
Hm ilgini cekmıyorlar demek
- 1 yıl
Hm yalnızlık güzel
- 1 yıl
Doğru insan zor bu zamanda
- 1 yıl
Doğrudur şükretmek lazım beterin beteri var
Gizli Üye(30-35)1 yılBu enerjisel bir olay bence…yüksek çekim enerjisi varsa her iki tarafta arkadaşlık gerçekçi olamayabilir… mesafe ayarlaması tüm ilişkilerde önemlidir… bazen de tam tersi atomik olarak arkadaş olmak çok müsaittir
10 YorumlaBilemiyorum. Duygusal yaklaşıp insanın duygularıyla oynuyorlar, sonra çekip gidiyorlar. arkadaşlık duygusunu bilmiyorlar akılları baska bir seyde çünkü
20 YorumlaÇünkü kız arkadaşımız olduğunda o yanımızda gördüğümüz kızlar bizi birden paylasamaz duruma geliyor ne hikmetse. Hani arkadasimdin?
Hem arkadaşım olsun hem de kimseyle sevgili olmasın kafasına giriyorsunuz.
00 Yorumla
1 yıl34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında garı bulduk da biz mi kırbaçlamadik laaa 😛
09 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
Öyleleri de sizi beklıyordu zaten
- 1 yıl
Sus kız Gisganc garı 😛
- 1 yıl
@evcımenokuz kım ben mi
- 1 yıl
- 1 yıl
Yoo
- 1 yıl
😄
Kuruyolar aslında samimi arkadaşlarım var ama bulabilmek sorun işte 🙄
20 Yorumla
1 yılOnların bizi anlamadıgını bizimde onları anlamadıgımızı düşündüğümüz için
10 YorumlaSence kızlar erkeklere doğru yaklaşıyor mu?
Erkeği kadını boşverelim, hiç kimse ego ya da kibirle kendisine yaklaşılmasını istemez. Doğrusunu da söylemek gerekirse, kadınların ezici çoğunluğu sebepsiz bir ego ve kibir hastalığının pençesine düşmüşler
00 YorumlaValla bir ton kız arkadaşım var sevgiliden daha iyiler onu hissettim herşeyimi paylaşabiliyorum trip yok bombok sebeplerden kavga çıkartmak yok en güzeli vallahi 👌😅
02 Yorumla- 1 yıl
Evlenirlerse giderler ama
- 1 yıl
@İnciaydaaa evlenirlerse çok afedersiniz bok gibi kalırım ortada 😅😂
Çünkü günümüz şartları değişti artık erkekler prenses olmayı tercih ediyor ve ilk adım hep kızlardan bekleniyor...
01 Yorumla- 1 yıl
Evet gıdıp istemek bize kaldı
Gizli Üye(25-29)1 yılMaalesef böyle birini sevdim 2 senedir süründüm istese çok güzel eş olacağız ama kafa sorunlu kızın zamanından gelme belli... Kabullenmiyor güzel anları yaşıyoruz ama he deyip adını koyup iyi olmaya çabalamıyor
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHiç düşünmedim 1 sene flört sevgili olalım diye... Mesafeli oldum pekte görüşmedik zaten sonra kayış kopunca çok samimi olduk onun da isteği var ama olduramıyor
- 1 yıl
Sen iletışimi kes bak nasıl geliyor kaçan kovalanır misali
Cevap sahibi1 yılSanmam işine gelir bu onun gururu çok sevse de adım atmaya cesaret edemez
- 1 yıl
Neden cesaret etmıyor peki sordun mu
Cevap sahibi1 yılDengesizlik çok napcan
Çünkü erkek çiftleşmek için yaratılmıştır. Kadında çiftleşecek doğru erkeği bulabilmek için. Aslında insanoğlunun amacı neslini devam ettirmek. Arkadaşlık kurmak değil.
04 YorumlaBunun için iki tarafında seçeneğinin çok olması ve sosyal olmaları gerekiyo
Az arkadaşı olanlar ve seçeneği az olanlar arkadaş olamazlar illa bi taraf duygusal farklı gözle bakar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKadın Ve Erkek
İcgudusel olarak
( İş arkadasligi ) Dışında zorunlu olmadıkça arkadaşlık kurmaz
Doğaya Bünyeye İç güdüsel hislere aykırı
Cinsellik Tavan
Ateşle Barut arkadaş olarak birbirini kandiramaz. Yan yana geldiğinde BoOmm10 YorumlaArkadaşlıklar kurulabilir bence asıl soru bu olmamalı. Örneğin aynı ortamda birbirini az da olsa tanıyan bireyler olarak mı soruyorsun bu soruyu yoksa birbirini hiç tanımayan bireyler için mi soruyorsun?
00 YorumlaBence erkeklerin çoğunluğu kızdan arkadaş olmaz gözüyle baktığı için
20 Yorumla
1 yılArkadaşlık gayet de kurulabiliyor. Temel içgüdülerini kontrol edebilen her erkek karşı cinsle arkadaşlık kurabilir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Senelerdir tanıdığım, çok samimi olduğum ve güvendiğim kız arkadaşlarım var. Arkadaş olabiliyoruz gayet
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 946 cevap paylaştı.
1 yılBen kurabiliyorum ben 👋🏻👋🏻👋🏻 10 yıllık kız arkadaşım dostum var
02 Yorumla- 1 yıl
Örnek adam sın
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🏻
Bi kizla bi erkek arkadas olamaz her zaman bi beklenti vardir
01 Yorumla- 1 yıl
Neden hep beklentı olsun
Gizli Üye(18-24)1 yılKuramaz çünkü tabiatına aykırı. İllaki biyerden sonra etkilenme başlar. Hormon erkeği dürter sürekli. Ama libidosu düşük veya erkekligi hissetmeyen erkekler en iyi arkadaşlık kurabilir. Acı gerçekler ama bu böyle
01 Yorumla- 1 yıl
kısmen doğru
Boyu 1.80 den kısa erkekleri görünce reddediyorsunuz da o yüzden.
019 Yorumla- 1 yıl
Yoo
- 1 yıl
@darwinnn047
Öyle öyle. Senin bile 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır. - 1 yıl
Oldu
- 1 yıl
@darwinnn047
Kanka olmuşsundur en fazla ama asla sevgili olmamışsındır. - 1 yıl
Arkadaşım sen nerden bılıyırsun
- 1 yıl
@darwinnn047
Kadınlar 1.80 den kısa erkekleri direkt reddediyorlar da o yüzden. - 1 yıl
Karaktere bakarım ben
- 1 yıl
@darwinnn047
Dedi ve 1.70 karakterli erkeği kısa diyerek reddetti. - 1 yıl
Haydaaa ben boy a bakmam
- 1 yıl
@darwinnn047
O zaman neden 1.80 den kısa sevgiliniz yok. - 1 yıl
🤦♀️
- 1 yıl
Kafamı buluyon
- 1 yıl
@darwinnn047
Bu ne anlama geliyor? - 1 yıl
@darwinnn047
Yooo gayet ciddiyim. - 1 yıl
Hay boy takıntınıza s*kayım be bilader, benim boy 190 ama bakan yok. Hadi bunu da açıklayın..
- 1 yıl
Yarrrrraaaamııı bulurlar o zaman, ya slenderman mıyız la biz. Ah ulan bazen keşke şeriat gelse diye düşünmüyor değilim çünkü bunlar çok şımardılar..
- 1 yıl
ya daha doğanın kanunlarından haberleri yok, utanmasalar 3m isteyecek kaşşşaarrrlaarr..
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bazıları sadece bacam arası ile düşünmekten, bazıları yanlış anlasılma kaygısından, bazıları çekingenlik ve utangaçlıktan.
00 YorumlaErkek yapısı gereği eğer sevgilisi falan yoksa pek arkadaş gözüyle bakamaz. Ondan yakın arkadaş değil arkadaş olmak ister.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılArkadaşlık kuruyoruz da arkadaş olarak kalmak işimize gelmiyor
02 Yorumla- 1 yıl
Neden
- 1 yıl
Çekim oluyor zamanla çünkü arzulama başlıyor
Evet nasıl çözülecek kimse bilmiyor belkide ama kibir sorunu çözülürse sorunun büyük kısmı çözülür gibi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Erkek görsel, kadın estetik bir varlık ve mutlaka erkeğin kadında beğendiği bir şey oluyor ya da oluşuyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılKadınlardan da erkeklerle arkadaşlık kuramayan var. Bu cinsiyetle değil kişiyle alakalı.
10 Yorumla
1 yılÇünkü cinsel dürtülerimiz bizi zorluyor çünkü bir çoğumuz yokluktayiz yoklukla da alakasi yok aslında arkadaşlık ara form gibi biseydir yavaşça cinsel parrnerlige dönüşür
10 YorumlaEvet ya ben edemiyorum selam bile vermiyorum utangaçliktan
10 YorumlaÇünkü testesteron hormonu ağır basıyor. Erkek eğer gevşek yumuşak biriyse arkadaşık kurulur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBen gayet oluyorum ama kızlar bazen duygusal anlamda yakınlaşmaya başlıyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılBunun sebebi belli ya erkek ilgi gösteriyor ya kız ilgi gösteriyor o yüzden arkadaşlık olamıyor
00 Yorumla Arkadaş olmak istemiyor genelde ya benim olsun ya da hiç olmasın diyoruz
00 YorumlaArkadaşlık zor oluyor! %90 payla, arada bir çekim oluşuyor. Sonuçta iki farklı cinsiyet! 🤷
00 Yorumlabeğenmedikleri kızlarla arkadaş olmuyorlar. Olunca da otomatikman yavşıyorlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKızlar çok kuruyor sanki. Bşr kızla bir erkeğin arkadaş olamayacağını herkes biliyor.
00 Yorumla Ben arkadaşlık kuruyorum ama onlar benimle arkadaş kalamıyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 597 cevap paylaştı.
1 yılAkıllı erkek kırmaz özellikle kanka yapıp kendini kullandırmaz erkekler uyanık olun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılkızların samimiyeti erkeklerin yanlış anlamasına sebep veriyor :d
12 Yorumla- 1 yıl
Ya da siz yanlış anlıyor sunuz
Cevap sahibi1 yılEvet zaten öyle demedimmi
Gizli Üye(25-29)1 yılÇünkü anneleri nasıl davranması gereltigini ögretmiyor.
05 Yorumla- 1 yıl
Bu doğru
Cevap sahibi1 yılTabi ki dogru söyledim. Anneleri erkek çocuklarını yetiştirmeyi bilmiyor.
- 1 yıl
Ve sadece kızlarına yükleniyor
Cevap sahibi1 yılSen çocugunu nasıl yetiştirirsen öyle bir çocuk olur. Nazik ve uysal olarak yetiştirirsen öyle olur. Şiddet uygularsan şiddete yönelimli bir çocuk olur.
Cevap sahibi1 yılDurum şöyle sen bir annesin ve bir kızın bir oglun var. Kızına örtünmesi gerektigini degil. Ogluna edep, ahlak vermen gerekiyor. Oglun dışarda ki kadınlara kızlara nasıl davranması gerektigini bilsin. Erkek çocuklarına ahlak, edep şeref kavramını vermeniz gerekiyor. Knki
Gizli Üye(36-45)1 yılBen şahsen kuruyorum ama genelde cinsiyet ayrımı yapmaksızın her iki cinsten biri diğerine farklı gözle bakmaya başlıyor doğal olarak
00 YorumlaKendini yetiştireneyen kuramaz. Kendine güveni olmayan kuramaz Kurabilenler hayli fazla...
10 Yorumla
1 yılKuranlar var ama çoğunluk beyniyle düşünemiyor ondan kuramıyorlar😁
10 YorumlaBenim en yakın arkadaşım erkek benim dışındaki kızlarla iletişimi yok ben de bilmiyorum neden boyleler
02 Yorumla- 1 yıl
Ya bılmıyorum bi erkegın arkadaşlığı daha güzel
Gizli Üye(30-35)1 yılAnlayamazsınız , bunu anlamak için bir süre erkek olmanız lazım
00 Yorumlaçünkü alt takıma mukayet olamadığımızdan ufak bir temas hayal etmemize kolaylık sağlıyor hele birde samimi şakalar
00 Yorumla- Devamını Gör (128)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer