Terkettiğiniz sevgilinizi aylar sonra takip etmeye başlamışsınız? Napıyor nasıl diye merak eder misiniz?

Terkettiğiniz sevgilinizi aylar sonra takip etmeye başlamışsınız? Napıyor nasıl diye merak eder misiniz?

Hayır takip etmem artık hayatımdan giden gitmiştir bununla ilgili geçen gün bir şey yaşadım, benim gerçek hayatta sevgilim olmadı yani Royal hayatı böyle sosyal sohbet edeceğim muhabbet edeceğim eline tutacağım Bir sevgilim olmadı ama uzak mesafe ilişkisi yaşadım okuldan tanıdığım bir kızla bir sene kadar sohbet ettim fakat sonrasında anlaşmazlıklar oldu ben istemedim ayrıldık, yani kendisi her zaman için kendini haklı görevli karşısındaki insanı haksız duruma düşürmek için elinden geleni yapan bir insandı ve bende de hatalar vardı dört dörtlük bir insan değilim neyse şimdi ayrıldığım insanın arkasından konuşmak doğru olmaz.
Bundan birkaç gün önce bana mesaj atıyor işte ne yapıyorsun ne ediyorsun gecenin saat 12'sinde benim telefon numaramı istiyor ben de vermedim kabul etmedim hatta biraz soğuk davrandım daha sonrasında bana öküz falan dedi istemiyorum dedim benim beni bir daha rahatsız etme tamam merak etme rahatsız etmem dedi etme zaten dedim düzgünce konuşmayı bile beceremiyorsun dedim yani yüz vermedim, biraz böyle olmak gerekiyor hemen her şeyi atlarsanız insanların gözünde basıp duruma düşürürsünüz o yüzden artık hayatımdan çıkan insan yani benim için çok değerlisin ve benim hatam varsa tabii ki gelmesini isterim ama ben terk ettiysem ya da beni terk ettiyse ya da engellediyse iki gün sonra çıkıp gelip de hiçbir şey olmamış gibi hayatıma giremez.
Tabii bu durum biraz sevgiyle de ilgili artık sevgi kalmadıysa zaten olmaz ama belki sevgi varsa bazı şeylerin tölöre edilebilir ama yine de güven vermez
Ben sevgilimi terk etmem aldatmadığı sürece ya da yalan söylemediği sürece ama eğer bunları yaptıysa terk eder bir daha da hiç bir şekilde takip etmem ayda barışmam benim için eski sevgili bitmiş demektir çünkü
Asla öyle bi saplantım yok. Biten bitmiştir ve konu orada kapanmıştır boşyere bana geri dönüş yapmasın yani... iplemiyoreee sizlerede tavsiye ederim piyenseslerim çünkü gülü seven dikeninede katlanır yok katlanamıyorsa GÜL tek başına kokmasınıda gayet iyi bilir😉
😍🌸
Aklıma düştüyse eğer vardır bir hayır telepatide oldukça hassasım 😄 ama öyle bi durum yoksa oralı olmam
Cevap
7Cevap
Aylar sonra neden takip etmeye başlıyoruz
Merak ediyor falan olabilir belki.. 😅 Ne bileyim.. 😄
Valla ben başlamam takip etmeyen falan beni terk edeni anormal bir durum
😅😅
Terk ettiğim veya ayrıldığım sevgilimin tekrar peşine düşmem heryerden engellerim umurumda da olmaz
Hayır işim olmaz
Tükürdüğümü yalamam
Yüooo, hiç gerek yok böyle aksiyonlara.
Tamamen bitirdiysem hayır.
Hayır çünkü hatırlayıp can sıkmak istemem.
Hayır beni ilgilendirmez
Hayır. 3 gün sonra bile takip etmem.
hayır öyle bir hataya düşmem asla
Hayır
Hayır.
Merak ettiysem takip ederim evet
Yioo hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?