Flörtüm hesabı Alman usulü ödedi, ayrıldım. Haksız mıyım?

İlk buluşmada ödedi ama devamı gelmedi. Lavaboya gidip geldiğimde hesabı tam ödememiş sadece kendi yediklerini ödemiş. Konu para değil ama soğudum ve görüşmek istemediğimi söyledim. Haksız mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Burada hala konunun para olduğunu sananlar var. Neyse
Flörtüm hesabı Alman usulü ödedi, ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla