Kendimi daha iyi hissetmek için ne yapabilirim? Sizce ara vermek ikimiz için de iyi olacak mı?

Kendisi gerçekten çok dürüst bir insan yalanı olmayan, düzgün bir erkek ama her buluştuğumuzda bana çok vakit ayıramadığı için sürekli üzülüyordu. Kendisi sürekli iş peşinden koşuyor ve gerçekten hayatı şansız olan birisi çünkü ona her şey üst üste geliyor. Tabi bana güzel değer veremediği için ben çok kez özlüyordum. Çok vakit ayıramadığını bana en başından söylemişti ve hatta bana keşke seninle daha önce sevgili olsaydık falan demişti. Çok yoğun bir zamanına denk geldim. Yanımdayken çok güzel gülüyor, bana yanımdayken iyi hissettiğini söylüyordu. Düşünceli bir kişiliğe sahip birisidir. Her şeyi çok düşünür, kafasına takar, kavgacıdır, koruyucudur. Son kez arayıp benimle konuştu Kendisi bana verdiği değeri hak etmediğimi söyledi, zor zamanlardan geçtiğini, çok karmakarışık bir durumda olduğunu, çok işlediğini o yüzden de ara vermek istediğini, yalnız kalmak istediğini, ilişki yürütebilecek bir zamanda olmadığını o yüzden zamana ihtiyacı olduğunu söyledi. Artı olarak onunla konuşurken bana her zamanki gibi konuştu hatta arada bana kullandığı sözcükleri bile kullandı. Söylediği başka şey de istediğim zaman ona yazabileceğimi, hiç bir yere gitmediğini, işleri yoluna soktuğunda ve kendisini iyi hissettiğinde tekrardan bir şansımızın olduğunu, kendime odaklanmamı, beni sevdiğini, beni üzmek istemediğini söyledi. Dediğim gibi kendisi dürüst bir insandır neyse o dur aklı başında o yüzden bu konuda bana yalan söyleyip benden gizli saklı bir şey yapacağını hiç bir zaman düşünmüyorum, düşünmedim. Kendisi için çok üzülüyorum, sürekli düşünüyorum. Kendisini çok seviyorum ve onunlayken çok özel hissediyorum. Ben bu zamanlarda kendim için ne yapabilirim kendimi daha iyi hissetmek için?

Kendimi daha iyi hissetmek için ne yapabilirim? Sizce ara vermek ikimiz için de iyi olacak mı?
Cevapla