Hep kızlar evde kaldım diye şikayet ediyor erkeklere sormak istiyorum sizde evde kaldım kimse yok diyormusunuz?

Bu bizemi özel yoksa sizdede bu şekilde mi?

Hep kızlar evde kaldım diye şikayet ediyor erkeklere sormak istiyorum sizde evde kaldım kimse yok diyormusunuz?
Cevapla