
Nayır nolamaz!
Olsa da olur olmasa da olur
Alfa erkek mi o ne ki yenir mi?
Hanımcı olur
Alfa erkeklerin soyu tükenmeye başladı kanka arayan bulamaz xd
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Alfa erkeğinin diğerlerinden farkı şudur. Kadınlar, alfa erkeğinin hayatının merkezi değil çevresi olabilir ancak. Hayatının merkezinde bir tek kendisi vardır.
Hiçbir alfa erkeği, kadının önünde eğilmez evlilik teklifi gibi ritüeller haricinde. Oradaki eğilmesi de acizlik ya da teslimiyet duygusu değil tamamen formlalitedir. Çünkü alfa erkeği, hayatı bir tek kadın için yaşamaz. Bütün kadınlar için yaşar. Ne zamana kadar. Harcı sevgi ve sadakat ile yoğrulmuş gerçek aşkı bulana kadar...
Hiçbir alfa erkeği;
1. Bir kadına çok güzelsin demez, seni seviyorum demez. Bunu yaparak kadının gözündeki konumunu yitireceğini bilir.
2. Alfa erkek, hiçbir kadını hayatının merkezine koymaz, çevresinde tutar.
3. Bir alfa erkek, oyunu kadının kurallarına göre değil kendi kurallarına göre oynar.
4. Alfa erkeği, kadının gözünde çekici kılan noktalardan birisi de gizemli ve cool olmalıdır.
5. Alfa erkek, hiçbir kadının çantasında keklik olmaz.
6. Bir alfa erkeği, kadının güzelliğine değil aklına oynar.
7. Bir alfa erkeği kolay kolay sevmez ama çok iyi sevişir.
8. Bir alfa erkeği, kontrolü her zaman elinde tutar. Sabit ve güçlü durur.
9. Bir alfa erkeği, güçlü yanlarını zenginleştirip, zayıf yönlerini azaltır.
10. Alfa erkeği, bir kadını kaybetmekten asla korkmaz. Çünkü kaybedeceği kadının alternatifi her zaman vardır.
https://www.youtube.com/embed/40iXgKf6lWcAlfa erkek tanımı budur
Karşı cins ne istediğini bilmiyor ki alfa erkek hayatına girse ne olacak?
Ondan da bir süre sonra offff çok sıkıcısın diye ayrılacak.
Kadın bahane aramaz bulur.
Ben başkası olmak için yollar aramam.
Kadın eğer adam arıyorsa beni bulur.
Gerisi boş laf.
Şahsen yapmam. Genelde kadın kısmı altında ezilen değil, koruyup dik duran adam sever.
Yaratılış olarak bana terstir. Asalet birinin önünde diz çökmek değil onu baş tacı etmektir.
Ayağının altına girmem ama başımın üstünde taşırım.
Olur tabi ki de neden olmasın benim de sevgilim ya da eşim olsa önünde her zaman diz çökerim tabi ki de... ona olan aşkımdan ve hanımcı olduğum için yaparım bunu xd
Seni hanimci seni xd
Cevap
3Cevap
Kalıplara ve taktiklere uyan, bu kafada olan biri olmaz zaten zorlamasın..
Evlilik teklifi edecekse diz çökmeli. Onun dışında gereksiz.
Mümkün değil, çünkü alfalık böyle bir şey değil. Sen kendi çıtanı, çerçeveni ortaya koyarsın, kabul etmek isteyen kadın ona girer ve yaşar. Eğilip kalkmak ile alakası yok.
Olur yalnızca sevdiği kadının karşısında diz çökecek👌
Biz sadece yaratanın önünde diz çökeriz.
Olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?