AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Boşanmak istiyorsa seni sevmiyor artık.
Ben onu seviyorum ama...
Adam seni sevmiyor.
Haksilzik ama bu yillarimiz gecti birlikte bu kadar kolay mi yani
30 yıllık evli insanlar boşanıyor. Sen 7 yıllıktan bahsediyorsun.
Ister 7 ay olsun sonucta biz kari kocaydik birbirimize dost olduk yoldas olduk asik olduk yuva olduk
Ondan geçmiş senden geçmediyse de
Ben hiç inanmadım bu dediğinize
Neyine inanmadiniz acaba
Bunu direk size mi söyledi
Evet
Klişe gelebilir ama erkeğin sevmediği ilişki devam etmez...
Farkindayim...
Allah yardımcın olsun 🌼
Sagol
Allah yar ve yardımcın olsun 🌸
Sagolun
Boşa gitsin seni sevmeyenle olmaz be abla
Hayırlı olsun bacım hayatına bak sen başka erkek mi yok
Cok sevmistim onu
Bence buna daha fazla göz yumma ayrıl.
Seviyorum ama onu
Seni istemeyeni sende isteme boşan ablacım
Seviyorum ama onu
Sevgiyi bir kenara bırak o seni sevmiyor ne diye uzatıyorsun ki bırak yol ver gitsin
Ailemde madem bu kadar bosanmak istiyormus bosansin o zaman diyor
Ablacım bu adam seni istemiyor ailende bunun farkında bırak gitsin en azından belki ilerde daha iyisini bulursun aşık olup seversin bırak yol ver sonra zaten kendisi pişman olucak ama fayda etmiyecek
7 yillik evliligini tek celsede bitirmek istedigine gore demek ki o kizi cok seviyor
Bravo! Yeni mi farkettin goodmorning 😩
Bitti mi o zmn yani
Bitti zaten o kadına seni tercih ettiği günden itibaren bitti sende kabullen
Kolay mi sanki bunu kabullenmek
Kimle evleneceksin eski kocanlamı
Ilk tanistigim ile
Al işte bir dert daha işin zor
Gitmesin...
Kendine bunu yapmamalısın.
Seviyorum onu
Seviyor olabilirsin ama o başkasını seviyor bu sana daha çok zarar verecektir.
Onun ona gitmesi de bana zarar verecek
bunu bilip devam etmek daha kötü değil midir
Belki unutur onu
peki bu durumu sen yapsaydın eşin ne yapardı
Bosardi tabi
cevap tamda bu
Ben onu sevdigim icin bosanmiyorum ama
diyecek birşeyim yok fazla burdan
Ne yapmaliyim ki simdi ben
iyi düşünüp karar vermelisin
Belli degil mi iste
o zaman Allah yardımcın olsun
Onu seviyorum ona asigim diyor baska biseyde demiyor
offff çok kötü bir durum.
Ben onu cok sevmistim ama
ben de çok sevdim zamanında ama beni istemyebi ben hiç istemem de bas geç
Bu kadar kolay mi ama ya 7 yil diyorum 9 yildir birbirimizin hayatindayiz
üzgünüm ama seni gerçekten sevmemiş demek ki. ben de 6 yıl yaşadım bunu ve boşandım
Ne yapacagim ki ben simdi...
şu anda kaygın nedir. boşanma sonrası mı, emeklerinin heba olması mı, düştüğün boşluk mu. en ağır basan nedir şuanda
Askimim sevgimin heba olmask
anlıyorum ama şimdi buna yapacak hiç bişey yok. kendini ne kadar erken toparlarsan senin için o kadar iyi olur. olan olmuş boş ver. hayat bu her şey oluyor. ben de 6 yıl sonra baoşanıp hayatıma devam ettim. kendini kahretme
Boyle olmamasi lazimdi ama
bak hala neler diyosun. olanla ölene çare yok derler. yapma toparla kendini
Toparlayamiyorum
yani ne yapabilirim bilmiyorum ama ne zaman istersen konuşabiliriz. çok üzgünüm...
Boşan sende. Artık olan olmuş
7 yillik kocam...
Olsun
O 7 yıllık karım dememiş sen mi 7 yıllık kocam dicen
Tekmeyi geçir kov gitsin
Ben onu cok sevmistim ama
Sevgi bir yere kadar. Güven yok olmuş o ilişki biter
Ben onun guvenini sarsacak bisey yapmadim ama
Onun kendisine saygısı güveni sevgisi yokmuş demekki
Aç gözlerini kocan gitmiş artık başka ellere
Hayir ya
Kabul et gitmiş. Artık olan oldu biten bitti
Bu kadar basit mi yani?
Kocan için öyleymiş. Uzatmanın alemi yok
Ben onu hala seviyorum ama
Sevebilirsin ama geriye kalan herşeyi yok etti kocan. Kendini kandırma bitti
Onun bi baskasina gitmesine dayanamam ki
Gitti ama canım gittii. Anla artık. Yorum uzadıkça uzayacak yaz lütfen
Ben ne yapacagim ki simdi...
Boşanıcaksın
Hayir
Başka yolun yok canım
Olmasi lazim ya
Belki unutur onu olamaz mi
Hayır. Sen ihanet ettin
Pardon o ihanet etti
Boyle olmamasi gerekiyordu ama
Oldu ama yapıcak bir şey yok
Bosaninca ne olacak ki peki
O hakkettiğini bulacak.
Hakketti bunu
Ben bunu hakketim mi peki
Hayır tabi ki de
Takip atar mısın yoruma yetişemiyorum
Tahminim tutmuş
Bosaniyoruz...
Üzgünüm. Olacak olan buydu
Bi ihtimal hani belki fikrini degistirmistir demistim ama degistirmemis
Değiştirmez. Bitti her şey.
Bitmis
Umarım hayırlısı olur ne diyim
Bilmiyorum artik
Üzülmee. Sen değil o kaybetti
Benden sonra ona gidecek onun ile evlenevek onun ile mutlu olacak
Orası öyle olur mu bilemem. Ama artık önüne bakmalısın
Bundan sonrasi nasil olacak bilmiyorum
Bende bilmiyorum. Arkadaşlarından destek al
Ailem yanimda
Zamanla bu durum geçecektir merak etme. Üzme kendini kalbini yorma
Kafam artik hic biseyi almiyor...
Almaması normal. Psikolojik olarak çöküştesin
Cok yorgun hissediyorum kendimi
Artık yaz yaz vallahi bak yorum kaydır kaydır bitmiyor
Yorgun hissetmen normal. Ruhen dinlenmelisin
Uyumak disinda bisey yapmai istemiyorum
Uyu o zaman. Bırak telefonu kendini dinle biraz
Uyuyamiyorumda kafamda surekli dusunup duruyorum
Biliyorum. Poff zor valla zoe
Zor.
Senin için ne yapabilirim peki
Ben kendim bile kendim icin bisey yapamazken senden ne bekleyebilirim ki
Ne bileyim. Dertleşmek konuşmak veya kafanı dağıtmak. Üzülmemeni istiyorum açıkcası
Eksik olma sagol
bir şey değil.
Cok seviyorum onu bosanmak icin avukata talimat vermis ama ayrilmak istemiyorum
Kararı hakim verecek. Ama muhtemelen boşanıcKsıjız
Seviyordum onu. ..
Konuştuk bunları. Sevgi herşeyi çözemezz
Bitecek dimi bu evlilik...
Benden bosanip ona gidecek
Evet öyle olucakk artık aç şu gözünü
Bosanmak en dogru dimi
Tabiki de çünkü ihanet etmiş sana
O giderse belki duygusal bosluga duserim
Düşeceksin zaten. Hayatında yeni birini olması da zor. Bi süre kendini toparlayacaksın
Kimseyi de hayatima sokmam bi daha ondan sonra
O zaman artık kendi hayatına bakacaksın.
Kendi duzenimi kurmak gerekir belki
Ne iş yapıyordun. Ayrıca evet kendi evini yeni hayatını kurmalısın
Ev hanimiyim
Anladım. Ne iş yapmayı düşünüyorsun çünkü hani kendi hayatını kuracaksın ya
Ben lise mezunu bile degilim ki
Hmm o zaman daha zor. Kafanda ne var peki
Hic bilmiyorum
Sorun tazminat nafaka degil ki bana dedi neyim varsa senin hakkin diye ama ben onun parasini alamam bana cok agir gelir
Üzücü açıkcası. Ailen ne diyor duruma
Bosansin diyor
Peki ailenin yanına mı gideceksin yoksa tek mi yaşayacaksın
Bana sen evde kal diyor evi sana birakirim ben giderim diyor ama bu onun babasinin ona aldigi ev
Bi yandan baska bi sehre gitmek istiyorum burasi kucuk yer ayrildiktan sonra yuzde yuz onun ile ve o kadin ile karsilasirim
Hmm haklısın. Elimden bir şey gelse keşke. Üzüldüm cidden. Hayırlısı neyse o olsun
Sagop
Çocuğun var mı peki
Cocuk yok
Çocuk olsa daha büyük sorun olurdu
Cocuk yok iste
Anladım
Onu unutur muyum bi gun
Bi gün unutursun elbet
Umarim
😊😇
Onu unutmak zor olacak
Evet öyle olacak
Ozlerimde onu
Özlemez mi insan. Ama o seni sırtından bıçakladı. Artık o sevgin de özlemin de sinire nefrete ve öfkeye dönüşecektir
Bosansin benden gitsin onunla mutlu olsun
Sende yeni hayatına bakarsın
Artik kimseyi istemiyorum hayatimda
İstememen normal
Kimse olmayacsk artik hayatimda
Biliyorum
Hayırlısı olsun
Bitti iste hersey... ona gitti
Yapıcak bir şey yok
Onunladir simdi
Evet
Ben burada mutsuzluktan geberirken onlar birlikte...
Yapıcak bir şey yokkk
Bu kadar kolaymiydi?
Onun için öyleymiş
Simdi ne olacak peki ben ne yapacagim
Kendi hayatına bakacaksın
Bakamam
Mecburdur
Cok agrima gidiyor cok bana bunu yapmis olmasi
Yapıcak bir şey yok ki
Evi bana birakti
İyi yapmış
Nafakada baglayacakmis bana oysa ben nafaka istememistim ki
Ödesin boş ver
Simdilik yine baba evinde kaliyorum hazir degilim o evde kalmaya henuz ben o eve gelin gittim cunku anilarimiz cok
Anlıyorum
Ne yapmaliyim peki sence
Ailenin yanında kal zaman geçsin biraz
Onu unutabilir miyim bi gun
Unutursun
Zor olacak ama simdi 7 yil evli kaldim sonucta onunla
Muhtemelen 20 yorum sonra falan sınır gelicek yorum atamayabilirim haberin olsun
Tamam ya bisey demedim
bir şey dedin demiyorum. Yorum yazamaz isem anla diye diyorum
Anladim pardon
Bi kere başıma geldi çünkü böyle bi durum. Sorun değil. İyi olacaksın
Bir daha kimseye guvenemeyecegim
Farkındayım
Bu hikayedede yanan ben oldum demek...
Evet öyle oldu
Umarım iyi olursun
Imkansiz
:(((
Şu an bi baskasi ile birlikte o kadin ile birlikte...
Evet maalesef öyle ve bunu değiştiremrzsin
Ne yapacagimi bilmiyorum
Önüne bakacaksın başka yokun yoj
Uçlu takılın.
Ne mi yapman gerekir mesela boşanman gerekir
Boşan böyle mutlu olamazsın
sende başkasına aşık ol
Kalıbının canlısı değilmiş.
Aldatmış abla seni boşansana
E boşan. Seni istemeyen biri ile ne işin olur :D
İyi olmuş gitmek isteyeni tutamazsin
Ben onu cok seviyordum ama
Yapcak bişey yok gitmek istiyorsa gider istersen dünyanın en çekici kadını ol
Bana yazik degil mi peki benim askim ne olacak
Ya sana uygun biri olsa gitmezdi zaten yeni birini bul
Baskasini sevemem
Bal gibi seversin de aslında da bu kafayla sevemezsin bence
Cok ama cok sevdim ben onu...
İnsan o baska insanlar da hatta daha çok begenecegin insanlar da olcak emin ol
Olmayacak
Bu kafayla olmaz zaten en büyük engel zihindeki engeller zaten
Ben onu istiyorum
O iş geçti zaten çocuk gibi istemeye devam et kendi hayatini mahvedersin
Lan anla iste anla hazmedemiyorum kabullenemiyorum onun bana bunu yapmis olmasina agrima gidiyor!!
Halletcen bi şekilde
Yazsana bana bi
Halledemem
Hallolur özelden yaz
Anana yaz
Kekoca şeyler ok
Senin gibi irz dusmani olmaktan iyidir
İrz mi ahah:)
Bunun nasil geçeceğiyle neye taktiginla alakalı konuşmak irz dusmanligi mi nasil bi kezbansin:)
Bencede boşanmalisin en mantiklisi
Cok sevmistim onu
Herkes herkesi seviyor, sevmek zorunda duygulari bastirirsan okadar çok fazla yogunlugunu yasarsin , bosanmalisin yinede sev
Benden sonra ona gidecek onun ile evlenecek...
Tabiki oyle yapcak napcakti baska? sevmiyor seni biraz onurun gururun olsun ,
Bana haksizik degil mi ama
Kizim senin aklinda problemin mi var afedersin ama adam seni sevmedigini soylemis bosanmak istiyor, neden sana haksizlik olsun ki aldatadabilirdi ? Belkide o kadin hamile? Onu seviyor istemiyor semi neyin pesindesin , biraz gururlu , onurlu ol , pesinde dolanma istemiyorsa istemiyor bosan gitsin ne pesime dolanip agliyorsun , basina bir iş getirse daha mi iyk olcak?
7 yildir biz birbirimize es olduk dost olduk yuva olduk asik oldu bu kadar kolay mi yani
20 senelik iliskiler bitiyor ne olacakti sevgi yoksa saygiolmaz. Semi asagilar siddet gosteriri camima bile kast eder , tanri korusun , saygi yoksa sevgide olmaz, sevgi saygi guvem yoksa iliskiler olmaz , sevgisi bitmis seni bacisi gibi goruyor artik , baskasina asik olmus adam tabikide askin gpzu kordur bak semi sevdi seminle evlendi degilmi eski sevgililerini birakti simdi baskasina asik oldu bitti gitti onun icin bu iliski
Benden once kimse olmamisti hayatinda ben ilktim onun icin o da benim icin oyleydi
Sanmiyorum illlaki herkesin vardir olmustur hayatinda birisi herneyse bosanma davasini ac ama seni aldattigina dair kanit bul zina davasi ac tazminat ini al ve evde kal o gitsin baska yere ev semin ceketini alsin gitsin gitcek yerim yok de evde kalcam sen git de emin ol evi olmadimi tipis tipis geri gelcek zina ve bosanma davasi olunca yuklu tazminatta alirsin boylece parasiz kalir jsjdjdj
Baba evine donecegim galiba
Baba evine dönmemelisin canim pskolojik şiddet gorursun o ev semin evin eşine baba evine donemeyecegini bu evde kalmak istedigini söylemelisin ,
ya da kadin siginma evine gitmelisin hazir cocugunda yok , baba evi emin ol guvemli degil , bekarken olsa neysede emin ol seni kardeslerin anne baban rahatsiz eder.
Bana baba evine gitme burada kal diyor
Kafam cok allak bullak bilmiyorum
Sana ne yapman gerektigini soyluyorum hala ne diyorsun kafanin allak bullak olmasina gerek yok , Kemdi evinde kalmalisin , işe gir ve calis, yeni insanlarla tamisirsin belki asik olursun felan ,
Lise mezunu bile degilim ya ne calismasi hem daha once ben hic calismadim ki
olsun en basiti gunluk paketleme isine girersin vardiyali calisirsin urun paketliceksin ya da gidip merdiven silersin en basitimden en azindan kemdi parni kazanirsin kendi ayaklarin uzerimde durursun , kendi istedigini alirsin kimseye yuk olmazsin
Benim icin her ay yuklu nafaka verecekmis galiba babama soylemis bunu
Tamam işte evinde kal tek yasar gidersin ama bence yinede calis sen hayatta basarilar. Kemdime iyi bak
Bilmiyorum kafam o kadar dolu ki
Ne cesaret sana bunu açıkladı
Aylarca surekli dalgin dusunceli hep soruyorum soruyorum gecistiriyor geceleri aniden uyanip sigara iciyor bi gun kendisi bana dedi boyle boyle duye
Bırak sadece
Seviyordum ama ben onu...
Ama o sevmiyor.. böyle evlilik olmaz
Asiktik biz birbirimize
al donuna kadar bosa.
Kocan gizli gay olabilir mi
Allah’ın cezası herif
Ayrıl bence kendini üzersin
Hangi ara aşık olmuş
O kadin 7 aydir var kocam 3 4 aydir bosanmak istiyor
Asıl sen onu boşa bence
Asigim ben ama ona
Geçer
Gecmez
Her şey geçer herkes unutulur
Bosansin tamam
Seni aldatmış istememiş birini sen hiç isteme
Bitirsin bu evliligi
Evet o bitirdi..
O gittikten sonra belki duygusal bosluga duserim
Veya belki baska sehire giderim babamlarin yanina
Olabilir hazırlıklı ol duygusal boşluk olur tabi her ayrılıkta. Ama her duygusal boşluğun yeri doluyor. Kimsenin yeri dolmaz değil..
Artik hic kimseyi istemiyorum hayatimda
Ayrılıp yoluna bakmak zorundasın.
Cok seviyordum onu...
Kendini daha çok sevmelisin
Unutamam onu
E boşan o zaman
Cok sevmistim onu
bosanıp nafaka alıcan donuna kadar al
Cocuk yok ki
Bosanip bosanmamaya bile karar vermemisim henuz ne nafakasi
nafakayı alabiliyosun yine de ayrıca karar vermediysen sürün o zaman
Seviyorum onu
sevgi böyle olmaz hayatını mahvedersin senin yasamın sonucta
Nasil olur peki
kocandan bosanıp kendine yeni bir hayat kurarak o seni sevmiyor evliliğin bitmiş
Kolay degil ki ama
kolsy olmadıgını biliyorum zamanla düzeliceksin
Onu unutabilir miyim
ilk basta zorlanırsın kac yıllık kocan sonuxta ama kendin bi hobi edinirsen bu azalır zamanla
Hobi mi
evet
Hobi ile unuturum yani onu
Haftalrarca eve gelmedigi icin babamin evine geldim yarin gelecek buraya son kez konusmak icin bu mevzuyu
Senin sevmen ne değiştirir o seni istemiyor
Cok sevmistim ama onu
Boşan başka seçenek yok kendine saygın olsun
Seviyordum ama onu
Sevgiyle olmuyor hersey
Bana haksizlik degil mi ama...
Saygısızlık sen çekip git o sana döner ama affetme
Benden sonra ona gidecek...
Gitsin bırak
Dayanamam
İyi diyicek biseyim yok böyle yaparsan sevilmezsin keyfin bilur
Zaten tamam dedim bosanmaya...
Kendine bak
Cok zor olacak benim icin o gidince
Alışırsın tedavi al psikolojik
Neden tedavi almaliyim
Onu seviyorsun diye
Ona olan sevgim tedavi ile biter mi ki
Evet
Onu hic unutamayacagim
Böyle düşünmen çok yanlis
Oyle ama
iyi gitsin o zaman
Gidemez ama
niye evde tasma mi taktın gidemez
Bi baskasina gitmesini sevmesini dayanamam
zaten kalbi gitmis akli onun yaninda senin yaninda bedeni var hic bir onemi yok gozleri ona parliyorsa yaninda olmasi önemsiz
O gozler banada parliyordu ama
iste bak parliyordu artik parlamiyorsa olmaz bende zamaninda gozum bir kadina parliyordu simdi ona parlamiyor baskasin parliyordu simdi ona da parlamiyor
Bosansin benden gitsin onunla mutlu olsun madem
en iyisi
Boşan
Ben onu seviyorum ama
Bak adam sana dürüstçe söylemiş başkasına aşığım diye, gururunu ezdirme sakın git ayrıl hatta konuşma bile doğru düzgün tavrını koy. Biz kadınız onlar bize muhtaç olsun arkasından koşma
7 yillik esim ama...
Yapma böyle bu adamla boşanmazsan yakında aldatır seni sevmiyor arzu duymuyor.
Belki de aldatmışt8r ki büyük ihtimalle aldatmış başkasına durup dururken aşık olamaz ki insan mutlaka konuşması lazım bu kadar senden ayrılması için
O kadını garantilemiş belli
Ben onsuz yapamam ama...
Tamm bacım sürün
Keske biraz akli basinda tavsiyeler versen
Gözün kör olmuş Allah yardımcın olsun psikolojik destek al
Gozum kor olmamis siz anlamak istemiyorsunuz beni sadece
E boşan
Ben onu seviyordum ama
E o sevmiyormuş napcan mecbur ayrılcab
Bana yazik degil mi ama
Yazık ama yapacak bir şey yok
Onu cok sevmistim ama ben
O seni haketmenşş öyle düşün
Boşan bencede sonra donuna kadar al
Bosaniyoruz...
İyi olmuş boş ver
Iyi mi olmus
Evet adam aldatıyormuş
Ne yapmaliyim ki ben simdi
Yoluna devam et yaşın kaç kişi
27.
E daha gençsin herif mi yok sana
Ne alaka ya ben ondan baskasini istemiyorum
La adam seni aldatmış neyini istiyorsun
Sevmistim ama onu
O sevmemiş ve aldatmış iğren ondan
Beni sevdigini soylemisti ama bi zamanlar...
Yalanmış ilte ya da bitmiş sevgisi
Cok yorgun hissediyorum
Yat bir sğre dinlen
Uyumak istiyorum uyuyamiyorum surekli kafamda bunu dusunuyorum
Adaçayı fakan iç sakinleştirir
Iciyorum zaten
Birileri ile dertleş tanış
Ailem ile konusuyorum zaten
Başkaları ile de konuş kafanı dağıtacak şeyler yap
Yapmaya calisiyorum ama kafami veremiyorum iste
Neler yapıyorsun?
Yemek, orgu bu kadar
Film izle çık gez mesela kursa yazıl. Nerdensşn mesela
Silopi
Aboo çok uzaksın ha orada ea yapacak şey yoktur
Yani İstanbul İzmir Ankara gibi olmasada burada da yapilacak seyler var ekbet
Neler mesela
Carsi falan var kucuk kafeler var
Ama aktivite az işte
Biraz oyle
Kürt müsün gelin mi gittin
Zazayim
Aslen nerelisin
Adanaliyim
Bosan
Seviyorum ama onu
Geçmiş olsun
Yolu açık olsun
Üçlü olsun güçlü olsun de aralarına katıl
şans şans
Bosan sende
Sen de başkasına aşık ol ödeşmiş olursunuz.
boşan gitsin
Zorla güzellik olmaz
Geçmiş olsun kolay değil
Emekler , yaşanmışlıklar 😔
Ben burada acidan geberirken onlar simdi birlikte...
😔 kolay değil dertleşmek istersen her zaman
Konuşalım istersen
Konusulacak bisey kaldi mi
Neden olmasın ki
Normal şeyler
Keşke bunu en baştan deseydi sana
geçmiş olsun
Sagol
tazminat al boşan
Bence direk ayrıl
2. eşi olsun
Vermezsen kaçar tabi
Sen sevmeye devam et
Kafamda bitiririmde kalbimde nasil bitireyim ki...
Asıl once kalbinde bitirip sonra kafanda bitirecek sin
Geçmiş olsun canım
Bosansin o zaman gitsin onunla mutlu olsun
Olmazki
Cok sevmistim onu
Ah ah iste neyse
7 yil az buz zaman degil ki
Tabi ki öyle ama seni sevmeyeni artık unutma zorundasın
Unutamiyorum
Terapi almalısınız
Neden
Gururlu davran
Seviyorum onu
Hayat senin ama mutsuz olursun bence
Nasil yani
Takip edebilir misin
Evet hayır
Boşan
Seviyorum onu
Sevme
boşan sende
Demekki sende is yok
Boşan
Sevme