Kocam zengin ama ben sevgilime aşığım, bu durumda ne önerirsiniz?

Merhaba öncelikle beni yadırgayabilirsiniz hak veririm ancak empati kurmanızı isterim. Kocam çok zengin yani istediğim her şeye sahibim. Eve gece geç saatlerde geliyor işinden dolayı sabah da erken gidiyor zaten. Geceleri birlikte olduğumuz gün sayısı da çok az. 5 yıllık evliyiz ilk yıllar böyle değildi. Kendisi sürekli bahane üretiyor çok yorgunum ya da bitirmem gereken iş var diye. Ama kocam kendine bakan yakışıklı birisi yani tam hayal edilen erkek. Bundan 1 yıl önce bir vakfa üye oldum. Benden 6 yaş küçük bir beyle tanıştım. Zamanla sohbet etmeye başladık onu tanıdıkça aşık olduğumu hissettim. Beraber çokça zaman geçiriyorduk. Ama bana durumu olmadığını söylüyordu e haliyle ben hesap ödüyordum. Kardeşinin kendinin bazı ihtiyaçları olduğunu ve yardım etmemi istiyordu ediyordum da. Her neyse biz hala beraberiz. Cinsel ilişki de var. Yalnız, bir durum daha var. Dün regl tarihimin gecikmesiyle test aldım ve yaptım. Ve şu an karnımda bir bebek var. Kafamı karıştıran da bu zaten. Bebek kocamdan mı yoksa sevgilimden mi? Kocamla olması çok zor yani 1 kereden... ama sevgilimdense de kocamın çocuğu gibi göstermem daha doğru olmaz mı? Çocuğumun her türden daha mutlu olması için. Çünkü para, vizyon, kültür. Her şey kocamda daha ağır basıyor. Sevgilimden olduğunu söylersem ben de çocuğum da yoksulluk içinde yaşar. Dna testi yaptırırsam her şey daha da karışır. Ne yapmalıyım? ( lütfen cevap verin zor durumdayım )
Kocam zengin ama ben sevgilime aşığım, bu durumda ne önerirsiniz?
Cevapla