Flörtünüz sizin yüzünüze "benimle takılıyorsun, seni kendime nasıl bağlarım?" diye açık açık sorsa ona ne söylersiniz? Kız veya erkekler bunu burada hep soruyor. Ama neden bunu sorunun asıl sahibine direkt sormuyorlar?🙄😂 Soran olsa siz kötü karşılar mısınız? Şahsen ben bunu tatlı karşılarım.
Flörtün sana "benimle takılıyorsun, seni kendime nasıl bağlarım?" diye sorarsa, ona ne dersin?
Ben öyle değilim yahu, zaten içimde bir şey hissetmediğim insanla takılmam, o zaman bana eziyet gibi gelir. :D Olaya erkek psikolojisi ile bakalım.
Genellikle Aşk acısı çekmiş veyahut bir zamanlar çok sevmiş erkek, tekrar bağlanmaktan korkar veyahut karşısına çıkacağı insanı sevemeyeceğini düşünür, bilir. Çünkü yine tekrara düşeceğini düşünür. Bu psikolojik olarak böyledir. Eee, insan oğlu da yalnızlığı sevmez. Birine aşk besleyemiyorsam bile, en azından takılayım mantığıyla hareket eder, amaç yalnızlığı minimize etmek.
Benimki genelleme dışı bir argüman, yani doğru - dürüst dediğimiz kesimlerin argümanı. O kategoride olan erkeklerin argümanı kısacası. Yine de doğru bir şey mi? Hayır.
Genelleme yapacak olursam, birçoğu dediğin gibi derim ben de. Yani yazdığım zaten tüm erkekler için geçerli değil, olamaz da zaten.
En İyi Cevaplar