Sevgilinizi ortamı kötü bir şirkette çalışmaya izin verir misiniz?

Merhaba arkadaşlar. Sevgilimle aynı iş yerindeyiz fakat evden çalışıyoruz. Kendisi süreç açılıyor kıdem yükselteceğim ve maaşım artacak dedi. Bende kendisine o şirkete sürekli gitmek zorunda olacağını ve gönlümün razı olmadığını söyledim ki kendisi de biliyor ortamı çok kötü diye. Ancak ısrarla başvuru yapacağım kendimi deneyecem alınırsam gitmem dedi bende yolun Açık olsun o zaman dedim güle güle dedi görüşmemek üzere dedi kapattık. Daha sonra yazdı benle ilgili her şeyi sil diye sen sil dedim numaramı felan sildi bende saydırdım hakaret olarak değil ama.. o da uzunca yazdı olmuyor vs dedi bende cevap vermedim. Bana 1 hafta önceye kadar beni sakın bırakma ne olursa olsun kimsesiz kalırım demişti. Sizce onu arayıp görüşüp güzelce konuşmalı mıyım yoksa aramamalı mıyım? Ve sizce o bana ger döner mi ya da? Çok inatçı ve gururlu biri bu Arada..

Sevgilinizi ortamı kötü bir şirkette çalışmaya izin verir misiniz?
Cevapla