
Kayırırım tabi, o benim ballı çöreğim
Hayır, ne münasebet?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Birincisi astlara o gözle, yani bu benim astım, bunu tavlayayım, götüreyim şeklinde bakmamak gerek. Bu insan ahlakı gereğidir.
İkincisi, eğer ciddi bir ilişki içinde bulunduğunuz sevgiliniz veya eşinizle oldu ya ast üst aynı iş yerinde çalışıyorsunuz. İnsan doğası gereği sürekli bir kollama, kayırma yönünde bir istek, içgüdü olsa da yapmamak gerek. Bu da iş ahlakı gereğidir.
Hayır, kesinlikle kayırmam.
Duyguları iş hayatına karıştırmamak en mantıklısı bana göre.
Sevgili ya da eş de olsa herkes yapacağı işi kaliteli ve ilgili şekilde yapmalı, bu konuda kimseye taviz verilmemeli.
Adalet duygusunun kalmadığı yerde hiçbir şey sağlıklı olmaz. Ayrıca karı koca aynı işyerinde, hele ki amir & çalışan pozisyonunda olmamalı bence..
Profesyonellik ve etik kurallara aykırı davranmam. En çok neden şikayet ediyorsak onu yapmayalım liyakatsa sorun bu da bir liyakattir diye düşünüyorum.
Cevap
44Cevap
Elbette😂 hayır demek çok samimiyetsiz geliyor. Benim aşkıma kimse bir şey diyemez orada😂😂
Ayhan çay getir 😂
Kalk ta kendin al 😂
Nasılda koruyor manitayı :D
Şimdi kim "kayırmam kesinlikle" derse çokta doğruyu söylemiş olmaz.
Azda olsa kayırırdım gibime geliyor..
Kayırmam hak yemek istemem
Heee eve gidince ne yaşarım diyenlerde kasmayın kavga her konuda olacaktır
Anket seçeneğine bayıldım 😄
Kayırmak isterim ama yapamam, kendini ezik hisseder. Onu mahçup hissettirmek istemem..
👏
Kayırırdım
Kayırırım tabii ki. Bir kadını herkesle bir tut bakalım eve gidince ne olaylar oluyor. Kayırmam diyen kişi mutlaka sallıyordur.
Kayırmam ben, işteyken sevgilim değil diğerleri gibi çalışandır sonuç olarak. İş dışında normal yaşantımıza devam ederiz, o denge iyi korunmalı.
👏👏
En iyisi iş ve aşkı karıştırmamak.. böyle bir şey başıma gelmişti, büyük sıkıntı
İş başka, dostluk ve aşk başka. Kimsenin hakkını yiyemem.
Bana yazıklar olsun 👏👏
O zaman adaletsiz olmus olurum. Haksizliga gelemem hele is yerinde asla. Esimi kayirmam demek profesyonellikten uzak olmak demek. Is yerinde oldukca mesafeli, disiplinli ve adil biriyim. Kimseyi kimseden ustun gormem, adaletsizlik yapmam.
Aynı iş yerinde olmasam daha iyi 😂 kayırmayı geçtim hiç uslu duramam 🤪😂
Görüşümüze katılmayanları da görebilsek keşke 😂
Tutkudan ve arzudan uzak insanlar olabilir :D
Öyle insanlar mı varmış 😂
var var :D
Hiç sevmediğim haz etmediğim durum bunlar iş yerinde sevgili eş birlikte çalişmasını etik bulmuyorum. Çalışılsa bile ayrım yapma adaletsiz davranma durumlarını da onaylamıyorumm
Aşk ve iş ilişkisi ayırt edilmeli. Öğle tatili diye bir şey var 😅
Yolsuzluğun ve torpilin adı ne zaman ballı çöreğimi kayiririm oldu bu yazdığınız bile memuriyette büyük bir suç
İş başka aşk başka amaaaaaa eve gelince o kayırmama durumu başa kakılır, tripler yenir ve tartışmalar yaşanır
Tabi ki kayiririm. Onu arkasında kim varrr? Maho Agaaaaa...
Ama haksız olduğu konuda adaletsizlik yapmam kusura bakmasın.
Evet. Onu bırak ailemi de kayırırım tum sevdiklerimi😃
Ama ben kötü degilim bunu herkes yapıyor zaten
👏👏
burada şunu anlamadım hem sevgilin var hem eşin bırak yesinler birbirini ama seni mutlu edene destek ol el altindan
👏👏
kayirrrim ufak defek ama afaki değil ayrıca hava atmasına izin vermem diğer çalışanları ezmesine müsade etmem
ister istemez olur bunlar. ben yapar mıydım bilemiyorum. o yüzden bir çok şirket eşleri beraber çalışırmaz ya da şirket içi ilişkilere sıcak bakmaz
"Ballı çöreğim kusura bakma, iş başka aşk başka" derim.
Hayır tabiki ilişkilerimi işe taşımam taşıyanları da sevmem 😂😂
Torpile girer oda bizim milli kurallarımıza tamamen aykırı
İş yaparken normaldeki hayatta olduğu gibi güle oynaya yapmadığım için gayet ciddiyimdir.
İş ayrı ilişki ayrı ayrıcalık beklerse daha beter üstüne giderim
Dışardaki halimle iş hayatındaki halim çok farklı oldg icn kimse bnden ayricalik beklemesin.
Tabiki ister istemez kayırırsın ona fazla yüklenmek istemezsin çünkü
Yoook iş başka aşk başka derler gerçi yok o da ayrı konu
hayır iste duygusal olunmamalı herkeze hak etti şekilde davranılmalı
Büyük bir samimiyetle hayır diyorum asla kayırmam
Hayır kayırmam ama arada bir kırmızı klasörü al gel derim fidkdk
kayırırdım sürekli kayırırdım yapardım benimkisini 😀
Aşkla kariyer karıştırılmamalı.. yoksa büyük sıkıntı 🤧
İş yerinde kimseyi kayırmam 😂zalim biri oldugum dogrudur asjdjsj
Sürekli arşiv odasında özel dosyaları inceleriz
Duvardan duvara
Herkesle eşit tutarım, olması gerektiği gibi.
Ayni is yerinden sevgilim esim akrabam olamaz..
Aşk ve iş farklıdır herkese nasilsam onada öyle olurum.
Bırak sevgiliyi ufak bir tanıdık olsa da ayrım, kayrım yapılıyor
Adil bir insanım öyle bir şeyi aklımın ucundan dahi geçirmem
kamuda bu durumlarda olabildiğince alakasız servislerde çalıştırırlar ki bence de doğru uygulama
Ne kayıracam korusun kendini ezdirmesin ama o beni kayırsın 👏🏻👏🏻🤭
İş başka aşk başka, bana bu amaçla yanaşan çok kız oldu işte kayırmadığımı görünce bıraktılar 😎
Ayyrılmalı ama çalışan tarafta bunu anlayışla karşılayabilen olgunlukta olmalı
Iş baska ask baska olmaz :)
Ona kağıttan yaptığım uçakları fırlatırım 😃
Kız bana veriyor ee azıcık olsun o kadar
👏👏
Vay bee
@Sweetbreyyy way ki ne wayy 👏👏
@XxSertaçılıcalıxx millet işyerinde nasıl verebiliyor acaba çok ilginç dayııya bak sen 😄
Ayni yerde calisiyoruz. Bana daha sert daha disiplinli. Digerlerini kayiriyor! Nedeni de bana yaparsa siritirmis
Kayırmam kuçuk düşmesini istemem
Önemli olan adalettir.
Merhamet Vatana ihanettir alayına rest
Evet o benim kuzum
kayırmıyor taklidi yapıp kayırabilirim arada
Evet ayrıcalıklı olur tabi ki
Tabiki
En çok işi ona veririm ego meselesi hsjsjs
En çok ona iş veriri ben en çok o yorulur.
Kayırırım tabi, o benim ballı çöreğim 😅
İş ile aşk birbirine girdimi sıkıntı büyük
Haksızlığa gelemem. Bu yüzden eşit olurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?