Kızlar, eşimle boşan sürecindeyiz, çok öfkeli. Öfkeli kadın seviyor mudur?

Eşimle bir boşanma sürecindeyiz. Bu süreçte bir kere beni artık sevedigini söyledi ertesi gece yanıma geldi ve seni sevdigim gibi kimseyi sevmedim dedi o gece hatta benle birlikte oldu. Ben de dava dilekçesinde bu durumdan bahsetmek zorunda kaldım. Bu durumdan epey rahatsız olmuş, bir ay sonra baba evine gittim konuşmaya. orada babasıyla biraz sinirli konuşunca odadan çıktı geldi, bir şansımız daha vardı sinirlenmeseydin dedi. Sürekli sen şunu yaptın ben şunu yaptım diye öfkelendi durdu. Hatta orada benim psikologa gidip gitmediğimi gidiyorsan kadın psikologa gidip gitmediğimi sordu kıskandı. orada seni sevmiyorum bak gözlerime dedi Hala öfkeli bana. Bu anlattıklarımdan esimin beni sevip hakkında yardımcı olur musunuz?

Kızlar, eşimle boşan sürecindeyiz, çok öfkeli. Öfkeli kadın seviyor mudur?
Cevapla