Eşimle ayrıyız, ona olan sinirimi kızımdan çıkarıyorum, ona bağırıyorum. Neden böyleyim?

Kizimi cok seviyorum ama babasindan ayriyiz babasina olan ofkemi kizimdan cikariyorum biliyorum kzimin sucu yok ama elimde olmadan en ufak birrseyinde kizima bagiriyorum hatta bagirdiktan sonra agliyorum neden boyleyim bilmiyorum

Eşimle ayrıyız, ona olan sinirimi kızımdan çıkarıyorum, ona bağırıyorum. Neden böyleyim?
Cevapla