Eşime karşı çok sinirliyim. Başka kimseye sinirlenmiyorum. Ama artık ona katlanamıyorum. Kendime engel olamıyorum. Çok mutsuz oluyorum. Ona iyi davranamıyorum. Sürekli kavga ediyoruz. Çok yoruldum
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Geçmiş olsun çok geç olmadan
Onunla ciddi ciddi komusun
Evdeki bilgisayar kaldiri veya saklayın
Konuşun
O kadar basit olsa. Bi insanı istediğin gibi yapamazsın. Uymuyorsa uyduramazsın. Hiçbişekilde beni anladığını düşünmüyorum. Anlaşılamadığım Bi evde de artık durmak istemiyorum. Yalnız yaşamak mı bu evmi. Gidip geliyorum. Nerede zincir kopacak bilmiyorum
Bende de aynı çile var.
Ya anlamıyorum iletişim bu kadar zor mu hadi kadın anlaşılmak istiyor diyorlar
Erkek kere ne oluyor
Bir yerde ilişki kopuyor diyorlar
Ama buna inanmıyorum
Aslında o sorun hep vardı
Çocuktu işti dertti derken anlayamıyorum
Kaç yıllık evli çocuk var mı
Eşinin iş durumu nasıl
Calisiyormu
Çalışıyor. İş güç gibi Bi derdi yok. Çocuk küçük kreşe gidiyor. Yıllar geçip gidiyor. Ben erkekleri anlamıyorum. Empati yapıp anlamaya çalışmak varken. üstünlüğünü kanıtlamaya çalışmaktan hiçbişeyi görmüyor. Nası Bi insan böyle der. sana ı sorucam ne zaman oyun oynucam. Ne kadar kırıcı Bi söz bunun gibi bir sürü söz. Ev arkadaşıyla yaşasam umursamam.
Maalesef yanlış evli olduğunu farkında değil
Bence sorumlulukları paylaştırın bazen işiniz olduğu çocuğa bakması gerektiğini
Veya ne bileyim bir şey bulun
Belki sizi daha iyi anlar
Çare olmazsa bir süre ayrı durun
Çok mutsuz olup ona katlanamayacak dereceye geldiysen ne kendine ne de eşine daha fazla manevi anlamda zarar vermeden boşanmalısın.
Neden bu kadar tartışıyosunuz merak ettim kaç yıldır evlisiniz ve sorunun baş kaynağı ne?
7. Yani sürekli farklı şeyler. Oyun oynuyor sinir oluyorum. Eve geliyorum koşarak bilgisayar başına gidiyor. Bi sorun olsun git annengil de kal diyor falan
Oyunmu evli adamın ne işi olur oyunla bea oyun dediğin anca eşinle birlikte basit bi playstatıon oyunu gibi yapcak bişe bulamadığında bi aktivite olur başbaşa onun harici bi gün dertleşirsin alırsın kucagına sarılıp bıcır bıcır anlatsın belki çare olamam ama en azından rahatlar bigün başbaşa hiç bilmediğin bi yemeği yaparsın azcık mutfağı dağıtıyoz ama olcak o kadarcık
Sana mı sorucam oyun oynayıp oynayamıcamı. İstediğimi yaparım dedi. Artık bu evde mutlu değilim. Onu bilgisayarla başbaşa bırakıp gitmek istiyorum. Arkadaşım yok heryere çok yalnızım
Ya eşiniz kaç yaşında bune böyle 20 yaşındaki çocuk gibi
Siz karı kocasınız yahu koca bir ömürden bahsediyoz insan eşini bi oyun vb bişe için kırıp yalnız bırakırmı ya
45 yaşında
Yaş farketmiyo demek ki belki de gitmemi istiyordur. Artık ne yapıcam blmiyorum
Ne güzel dedin. Keşke o da böyle düşünse ama ben ağlayıp üzülürken o oyununa devam ediyor. Umurunda değil dünya
45 mi sizin çocukta vardır yani ayrılıkta zor zaten normalde zor birde çocuk vs 45 yaşında biri yani bilemedim ne hisseder canı nasıl bi yenilik istwr eşinden
Ama tam çözemedim hadi diyicem yaştan dolayı cinsel sorunlar başladı ama ben olsam yaş farketmez alır kucağıma birlikte film izliyelim derim ne bilim bi eşine masaj yapmak ister saçlarını taramak ister insan ben isterim şahsen
Abi kendinize neden zulüm ediyorsunuz ayrılın gitsin o zaman
Kolay bişey değil ki ayrılmak.
Degil ama yani artık zulüm olmuş bu durum
Kocan sinir ediyorsa baska biri zikiyoo demeki bu cikiyo burdan
Anlamadım
Anlarsin demeki baska biri seni zikiyo niye ariza çıkarıyorsun kocana
Ne oldu gülüm aldattım sevgi saygı bittimi
Neden bu kadar ofkelisin eşine
bosan ozaman bu kotulugu hem ona hem kendine yapma
Sanırım seviyorsun onu ama o ilgisiz ve umursamaz?
Galiba. Hiç Bi zaman duymak istediğini duyamıyorum
Konu ne detayları bilmiyorum ama öfkeyle oturan zararla kalkar. Öfkeli ve sinirli olduğun sürece sen kaybedersin. Düzelsin istiyorsan ona sabırla sevgiyle yaklaş biliyorum zor ama aksi halde bitirmeyi göze al. Ya zorlama olmuyorsa ya da düzelsin istiyorsan malesef çözüm bu
Doğru söylüyorsun ama yapamıyorum. Artık tatilde bile evde kalmak istemiyorum
Çünkü aynı problemleri erkek arkadaşımla yaşadım. O suçlu evet ben haklıyım ama öfkeyle onu kazanamadım hepten bitti. Bir süre uzaklaş bir hafta on gün farklı bir şehire ya da ortama gir bi de bu sürede kendinle ilgilen daha bakımlı ol kendine değer ver ona odaklanmayı bırak. Ona odaklandıkça her davranışı daha da büyür gözünde. Ayrıca kolay değil ama eğer sabredip yaparsan olmazsa bile en azından elimden geleni yaptım dersin aksi halde hep acaba yapabilseydim düzelir miydik diye düşünür durursun. Umarım düzelirsiniz🤗
Öfkelendikçe daha da ara açılıyor. Açıldıkça daha öfkeleniyorum. Pandemide üstüne tuz biber. Doğru dürüst çıkamıyorum. Uzaklaşıcam benm de planım bu ama umudumu kaybetmeye başladım. Keşke eşim del erkek arkadaşım olsaydı. Olmuyo baktım yapacak bişey yok derdim
Bilmiyorum ama bence eşin de seni seviyo sen biraz abartıyorsun. Sadece seni senin istediğin gibi sevmiyor diye kızma ona. Onu olduğu gibi kabul et. Biraz özlesin seni sen ona bişey demeden ara ver bu arada asla negatiflik yapma ne bileyim on gün tatile git döndüğün de de başka şeylerle meşgul ol bir süre aynı evde bile olsanız üstüne gitme. Bir ilişki koçundan daha detaylı yardım alabilirsin
Erkek arkadaş ta öyle olmuyor ya çok özlüyorum onu herşeye rağmen 🙄
bunun cinsellikle alakası var mı
Sebepsiz yere kızmaz knka. kimse var mı bir sebebi
Dök üstüne çayı.
Konu ne de
Bitmişsiniz siz
Neden sinirlisin?
Sakin ol
Neden?
Aldat onu
Böyle bişey yapabilecek olsam buralarda yazıp durmam gider aranırım Bi yerlerde herhalde
Aranmadigin ne malum😂