Eşim durduk yere neden bu kadar öfkeleniyor ola bilir sizce?

Cuma günü az taristik gereksiz bir konu yüzünden. Cumartesi ise kendisi 10 saat calisti, isden sonrada kahveye gitti, kahveden sonra eve geldi aksam üstü, ve evde neden yok diye kizdi birden. Kocan 10 saat calisti sen ne yaptin bütün gün evde dalgami geciyorsun falan dedi :( Karilik yap bende Kocalik yaparim diyip cikti geri, o günden beri konusmuyor benimle soguk kendisi. Ne yapa bilirim? Sizce cokmu kötü ona bisey hazirlamadigim icin?
Güncellemeler
+1 yıl
*evde neden yemek yok diye olacakti
Eşim durduk yere neden bu kadar öfkeleniyor ola bilir sizce?
Cevapla