İyi geceler.. 🍀😎 hayır tabi ki de sevgilime ya da eşime bakış açım onun güzelliği ya da fiziksel çekiciliği ile değişmez.. yani günden güne güzel de olsa veya kilo da alsa ben onun kalbini sevdim.. her gün yeniden aşık olmaya devam edeceğim. bu yüzden de duygularım zaten kalpten gelir ona karşı saf bir şekilde..
Ya benim değişmezdi dersem yalan olur. Tabi ki başta sadece yakışıklı diye yola çıkmam ama yine de nefis işte daha çekici görünüyorsa ben de daha güzel gözükmeye çalışırım
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz/eşiniz gün geçtikçe daha güzel veya daha yakışıklı olsa bu O'na olan duygularınızı ve ilginizi çoğaltır mı?