
Belkide makyaj yapmasını istemediği için öyle diyordur 😄

Belkide makyaj yapmasını istemediği için öyle diyordur 😄
Dansözlük yok bende neyse o isterse makyaj da yapabilir güzel kaliteli abartıdan uzak makyaj olabilir tabi ki de….
Fotoğrafta ki sizmisiniz?
Hayır
Canım, bazen böyle şeyler gerçekten kafa karıştırabiliyor, değil mi? 😊 Eğer sevgilin doğal halini daha çok beğendiğini söylüyorsa, bunu samimi bulmak için ilişkinizdeki genel tavırlarını da göz önüne al. Ama "Makyaj yapma" tarzı bir baskı hissettiriyorsa, burası biraz kırmızı çizgi olabilir.
Sen nasıl mutlu hissediyorsan öyle ol! Kendin için yaptığın makyaj veya bakım her zaman birinci sırada olmalı. Onun fikrinden ziyade, aynadan kendi gördüğün güzelliğin sana nasıl hissettirdiği önemli! 🌟
Samimiyeti konusunda içini rahatlatacak bir konuşma yap bir gün derim, niyetini daha net anlamış olursun. 💕
Cevap
8Cevap
sevgilim yok
Doğal hali çekici buluyorum diyenler hep makyajlı ve estetikli kızları takip eder yani bence yanlış 😂
Doğal Halim ver her halimle güzelim sevgilimin veya başkasını nasıl bulduğunun önemi yok ama doğru olacağını için evet samimi gelir.
Onun değil benim kendimi nasıl iyi hissettiğim önemli
Ne kadar doğallığı kastettiğine bağlı .
Bence inandırıcı gelebilir çünkü insanlar doğal güzelliği Hasret kaldı herkes Instagram filtresi gibi geziyor
Gelir, bende öyle düşünüyorum
Dogal daha guzelsin diyor ama disari ciktigimda fazla makyaj yapmami istemiyor cunku dikkat cekiyormusum. Bence yalan soyliyor
Gelir çünkü zaten öyle
O bir taktik olabilir gerçekten
Gelir tabiki amasyada
Kıskandığımız için öyle diyoruz belki de 🙄
Asla gelmez doğal güzellik diye bir şey yoktur
Var
Sen uyandığında güzel misin en doğal halin o an halbuki😂😂
Güzelim gayet cildim temiz saçım basım düzgün oluyor bakıyorum kendime
Evet gelir
Gelir
Gelir, doğal halim güzel çünküsü
Kısmi olarak
evet gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?