Çok aşık olduğum, aylarca peşinden gittiğim kızdan uzak kalma kararı aldım. Hergün aynı ortamda karşılaşıyoruz ve ben onu görmezden geliyorum. Kız delirmiş resmen. Bu neyin belirtisi? Oda aşıkmı ondan sinirleniyor yoksa egosu ezilmiş?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Merhaba bişi sorabilirmiyim
Bişi sorabilirmiyim uzun süreli ciddi ilişkim bana bikaç gün soğuk yaptı telefonda umursamadm tartşmadm akşam konuştuk her şey normal kapttık, bunu aradım ulaşamadım mesaj attım görüldü attı , yine attım görüldü attı bişi yazmadı, üstelemedim, sonra bana nasılsın napıyosun yazdı iyi sen yazdım görüldü attı, sonra numaramı sildi bende sinirlendim sildim engelemedim, baktım sabah şey yazmış , kafanda saçma sapan şeyler kurma bana karşı dedim ne alaka, neyse yazdım baktım engelemiş, sonrasında peşine düşmedim, sınrasında iki gündğr nasılsın napıyorsun yazıyor, o ara resmi gözüküyor ekliyor belli , bende tam yazıyorum bakıyorum mesaj tek tık resimde gidiyor yani cvbımı beklemeden engeliyor, deli etti beni, kimse ne olduğunu anlayamıyor bide sana danışayım dedim çözemiyorum bana kafayı yedirtecek
Not (kendisi narsist boyutunda aşırı manipülatör bir kişi)
Oda siz gbi belki sorumun cvbını verebilirsiniz bende resmen o kızın durumundayım sebebi görmezden gelinmek insanı çıldırtır:(
Ama benim sevdiğim kız sizin gibi değil. Yani sizin gibi olsa ben asla ona böyle yapmazdım. Benim böyle yapmamın nedeni manipulyason degil. Sadece gerçekten uzak kalmak istiyorum. Ama uzak kalirken bile kızın bana olan duygularini bilmek binevi meraktan kaynaklaniyor. Yoksa ben gerçekten uzak kalmak istiyorum çünki kız canımı çok yaktı. Bana bi gün aşırı samimi bi gün soğuk davrandı. Dengesiz davranışlar sergiledi ve kalbimi o kadar çok kırdiki ben artik ondan uzak kalmak ve soguk davranmak zorunda kaldım. Yoksa ben hayatimda ilk defaydi birini bu kadar içten ve bu kadar güzel seviordum. Kendim bile böyle sevecek kalbin bende olduguna inanmazdim. Ama bu kiz beni öyle hale saldiki artık sevgiye, aşka nefret ediyorum.
Anlıyorum peki bu davranışlarından dolayı onu hiç uyardınızmı yoksa sadece bozularak surat asıp kızarakmı tepkinizi gösterdiniz
Bidefa sinirlndim ona dengesizsin dedim. Oda benim kalbimi kiracak şeyler dedi. Sonra dengesiz dedigim için özür diledim ondan. Ona bi gün ama demiştim. Bana bazen samimi bazen soguk davraniyosun. Demiştiki benim karakterim böyle ne yapayim
Bir iş arkadaşım önce benimle samimi oldu. Beni sever takdir ederdi. Sonraları bakışlari değişti. Her durumuma yanıt verip uzun sohbet açardı. Molada görünce yabancı gibi davranırdi. Ona kızdım gönlümü almak için şiir aşk replikleri içeren dergiler aldı. Diğer günler yine ilgisizlesti. Başka kızlarla samimi oluyor gözümün önünde. Ben de selamı kestim peşime düştü. Akşama aşk şarkısı attı bana. Birgün sohbet arasında kardeşim dedi bana. İnşallah gönlünce biri olur dua edeceğim dedi. Hicbirsey olmamış gibi davrandık geçen gün yine bana yanaştı. Kafayı bana takmış. Soğuk cevaplar verdim. İş çıkışı beni bekledi yolumu değiştirdim. Aksam telefon numarasını değiştirdi. Test etmek için durum attım baktı hepsine. Sonra şarkı paylaştı lütfen görmeyeyim seni karşıma çıkma konuşmayalım diye ardından sildi beni.
Bu benim anlatığım kişi ile aynı aşırı oyuncu aşırı manipüle eden biri inan amacı ney çözemedim
@bitirim_05 böyle dengesiz insanlara ne diyeyim bilmiyorum. Hastadırlar belki
Hem de babam tam iki hafta önce kalp ameliyatı oldu yapmacık babamı sordu. Geçen gün de yanıma son gelişinde utanmadan sordu ya hadi güle güle kolay gelsin sana ben dışarı çıkıyorum dedim kaldı öylece. Ondan sonra numarasını değiştirdi sildi. Babamı kullanıyor bana yanasmak için. Ben büyük hayal kırıklığına uğradım çünkü bu çocuk efendi gibiydi. Hem çalışıp hem okumuş. Adam sandım. Kendimden iğreniyorum şu an ona kandım diye. Bir de gidip arkadaşına anlatmış beni ne zaman görseler çocuk buna işaret çakıyor. Ben bu çocuğa is öğrettim yardımcı oldm. Nereden karşımıza bu hastalar çıkıyor. Bunu hak etmiyoruz
Ve bu hasta beni de hasta etti. Değmiyor biliyorum ama günlerdir ölü gibiyim. Kimseyle konuşmuyorum. Hayata küstüm
Şükretki bişi değilsiniz seni tüketirdi şuam o hiç kimse görmemezlikten kendini bişi sanıyor bunları ruhsal olarak iyi olab insanlar yapmaz
Su olanlar bile tüketti beni. 7 yıl evvel ki olayı tekrar yaşadım. O yıllarda yine iş arkadaşım ümit verdi. Bayağı konuştuk. Buluştuk. Arkadaşlarıma evlenmek istediğini bile söylemiş benimle. Kaç kare vazgeçti engelledi. Aylar sonra geri geldi. Alt üst etti . Hasta oldum. Verem tehlikesi geçirdim. Şimdi tekrar etti o günler sanki devamı gibi
O istifa etti defolup gitti bu çıktı başıma
Artık eski ilgiyi göstermediğin için olabilir
Benden ilgi bekliyorsa hoşlanıyormu ve ya aşıkmi oda?
takıntı,
Ama oda bana sen bana takıntılı aşık yaşıyorsun diyordu)) O yüzden hem çok kötü oldum ve uzaklaşmam için nedenlerden biride budur. Ben masumca, samimice sevdigim halde kız takıntı falan diyordi. İnşallah kendisi takintili olurda benim günahimi aldigi için :D