Bazı insanlar yetinmeyi bilmez hatta bazen işi de şansa bırakmak istemez. Bu nedenle de tek bir flört ile yetinmezler sizce bu eziklik mi?

Bazı insanlar yetinmeyi bilmez hatta bazen işi de şansa bırakmak istemez. Bu nedenle de tek bir flört ile yetinmezler sizce bu eziklik mi?

Evet öyledir hatta karaktersizliktir diye düşünüyorum. Yani ben bu insanları hiç anlamıyorum neden hayatlarına sadece bir insanı alıp onunla olamıyorlar. Bunu genelde yapan hep erkekler kadınlar öyle değil. Kadınlar hayatındaki insana karşı hep sadık olur. Erkekler genelde alışmış birden fazla kişi ile konuşmaya hayatındaki insanı durmadan aldatmaya falan karakter meselesi işte.
Eziklik değil de karaktersizlik böyle bir insanın sadakatine güven olmaz
Evet öyledir.. yani karakteri olan kalbi olan insan sadece bir kişiye hayatında yer verir.. flört zaten sevgili olmak için birbirini tanımak demektir.. bu yüzden de insan 4-5 kişi ile flört edip aralarından seçerim gibi düşünüyorsa ben güvenmezdim.
Eziklik değil genelde mide bulandırıcı her gün aynı yemek yenmez düşüncesi..
Cevap
14Cevap
Eziklik demeyelim de peynirlik oluyor
hayır niye eziklik olsun. kızlar o kadar şımarık ve totosu kalkık ki bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar kendilerini. bu sebeple kaprislerini çekmemek için elge bir kaçtane olması iyidir. biri surat yaparsa öbürüne akarsın ve finalde hangisi daha iyi olur sonuca varırsa onunla devam edersin..
ezik olmaktan ziyade karaktersizlik bana göre , işte tam da bu yüzden flört kelimesinden bile nefret ediyorum zaten karakterli birisinin tek bir kişi olur hoşlandığı ilgi odağı konuşup meşgul olduğu
Yahu daha birini taniyamiyorken birden fazlasını taşıyabileceğine inanan insan modeli sırf ilgi manyaklığı en sonunda da öyle birisine düşer ki sürüm sürüm süründürür:)
Eziklik değilde başka bir şey onun adı ama söylemeyeceğim şimdi 🙄
Karaktersizlik meselesi birde insan yorulur yani o kadar efora.
Eziklik değil de 1 tanesi kafa s*kiyor zaten 2, 3 ne gerek var
Neden eziklik olsun bu bi yetenek kötü olsa da yetenek yani😂😂
Eziklik değil ama eksiklik. Karakter eksikliği
Edebilirsin ama sevgiliyken yapmamak gerek
Aslında yapan karaktersiz
Yoo arayışta olmak
Sistem böyle ne yapsın.
karaktersizlik şrfszlik
Kötü bir şey
Serefsızlık
Karaktersizlik
Eziklik değil de yapma
Ucuzluktur
Karaktersizlik
Karaktersizlik saygısızlık terbiyesizliktir bence
Ezikliğin nirvanası
İğrençliktir
Karaktersizlik
şrfszlik
Yoo değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?