Ben artık her gezmelerimden sonra eve gelip gizlice odamda ağlamaktan bıktım. hrkes sevdiceğiyle gezerken benim neden sevgılım yok?

Geldim 29 yaşına. sportıfım güzel bir kız olduğumu söylerler, muhendısım ve gerçekten de guzelım ama neden kalbîmı çarptıran , benı heyecanlandıran biri karşıma çıkmıyor. Neden sevgılım olmuyor gerçekten düşünmekten sıkıldım. Ben de el ele tutuşup orayı burayı gezmek istiyorum. sevdiğim kişinin tüm gün gözlerine bakayım diyorum. Çirkin çirkin kızların yanında Dalyan gibi erkekleri görünce kendime kızıyorum. galiba çabalamıyorum ve biraz suratsızım, çekiniyorlar olabılır ama ağlamaktan çok sıkıldım

Ben artık her gezmelerimden sonra eve gelip gizlice odamda ağlamaktan bıktım. hrkes sevdiceğiyle gezerken benim neden sevgılım yok?
Cevapla