Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru haklı olarak teşekkürler nişanlımı terkettim🤣
Yüzük takmaya zorluyor ben öyle saçma kalıpları sevmıyorum güvenle olur bu işler boynuma takayım dıyorum yok dyo hergün kavga edyoz ayrılayım mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Olabilir bende yüzük bilezik takamam çıkartırım en azından değer verip boynuna asıyorsun koybolmaz hem de
Bunuda anlamıyor oysa güven yüzükle olmaz yani
Bencede
Sadece bu konudan bile ayrılık fikri oluştuysa eğer ilişkinin sağlam temellere dayanmadığını düşünürüm.
Boynuma takayım dıyorum yok dıyo yanı ne var rahatsz olyom parmakta alışkın dglm oynayıp duryom kaybedyom
Bende takamam şimdiden çevrem bilir evlenince de takmam imkansız benim durum farklı midem. bulaniyor garip bir takıntım var takılara karşı.
Evleneceğim insanın bu durumumu anlayışla karşılayacağını düşünüyorum çünkü çocukluğumdan beri süregelen bir durum.
Takmak istemiyorsan takma abartılacak bir şey değil.
Kesınlıkle oda takmasın yanı
Bence o ayrılsın senden hayatındaki vasıfsız insanlardan kurtulur inslh ayrılır çok büyük hata yapıyor seninle evlenip 🙏🙏🙏
Çok dua et kabul olur belkı
Ah canım senin gibi değilim ben maalesef basit hayatında ibareler oluşmuş ama asla kendini bizimle eşit görme canım benim vasıfsız egoist birisin sen 😉😉
Senle tartısmıcam saygısızca yorum yapan sen ben sadece saygılı yorum bekledım basıtlık vs bıldıgın daha kalıtelı cümleler yokmu bayılıyorsunuz insanlara hakaret etmeye
Hakaret etmedim canım sadece kendini fazla onemseme konumunu yerini bil sadece doğruları söylüyorum basit hayatında biriyle hayt kurmaya başlamışsın basitlik yapiyorsn sonuç olarak ellerimi parmaklarımı yordum senin için değmez yani 😉😉
😂yormasaydın da ıkı satır kıtap okuyup kulturlenseydın keşke
Bunu senden istemesi çok normal nişanlılığın simgesi yüzük ama alışkın değilsen kolye gibi takmak mantıklı
Yüzüğü atakmalisin bence yani ufacık yüzük etrafa güvenmiyot olabilir ama çok baskı yapıyorsa ayril
Nişanlısın yani tak bi zahmet evlenceksin yakinda
Yüzük tak sende neden takmıyorsun?
Damgalı gb hısedyom gereksız
Nişanlanmasaydın o zaman?
Nişanlılık yüzümü o zmn insanlar degıl yüzükler evlensın haha neyse 🤣
Cidden çok saçma düşünüyorsun nolur ayrıl adamın başını yakma
😂😂tamam
Bence yüzük takılmalı
Yanı sızde haklısınjz ama bn sevmıyorum
Ayrıl diye yorumlara kulak asma benim ablam da takmadı yüzük nişanlıyken biraz sorun oldu ama hallettiler sizde konuşarak halledebilirsiniz
Pekı denerım
Hakkında hayırlısı olsun
Sevmiyorsun sen bu adamı, bence ayrıl
Tamam 👌
Belli zaten sevmediği sevse yüzüğü takar
@MEHMETT7272s bende aynı fikirdeyim
Ayrılacaklari da belli sevgi olmazsa bir yerde tıkanıyor
Sana baskı ediyorsa ayrıl
Ayrılma yüzüğü taksana nolack