♾️ Sizi çok mutlu edecek aşka inandıracak o insanla nerede karşılaşacağınızı @tuba-sueda ile tahmin ediyoruz 🍀

♾️ Sizi çok mutlu edecek aşka inandıracak o insanla nerede karşılaşacağınızı @tuba-sueda ile tahmin ediyoruz 🍀

Çalıştığım yerde karşılaşmışız ama ben hiç hatırlamıyorum. 🤣🤣 Eşim benim için bir çok kez gelmiş hatta ailesi dahi gelmiş çalıştığım yere beni görmek için. Ama ben hiç hatırlamıyorum. Sadece aile dostlarını azarladığımi hatırlıyorum.
Mutluluklar dilerim.
Amin.
İstemem barışçım, diğer üye sitenin yarısını engellemiş sen hâlâ tahmin sorusu soruyosun...😄
Katılıyorum 😅😅😅
Ben tahmin yapayım abla o zaman :D
Yorulma ablacım soruya destek amaçlı geldim sadece...😄
Yok abla neden yorulayım :D ama teşekkür ederim desteğin için.. 🤗✨
@-ViviR_- şaşırıyormuyuz asla.😄
@-ViviR_- O kadar arkadaşım dediğim bir fenomen de beni engelledi sorduğum zaman da öylesine demiş, beni de çekemeyen çok. takmıyorum. :)
@-ViviR_- biz eğleniyoruz onlar ciddiye almaya devam etsinler...😄✌
@Acid_Qeenn onlar derken abla :D :D
Bu tür kafada olanlar...😄
Kesinlikle abla biz eğlenmemize bakalım... :D
@s
@Acid_Qeenn ağzına sağlık 😀
Teşekkür ederim...😄🥳
@Acid_Qeenn Rica ederim :D ☺️
Olur tabii
Kütüphane ya da tatile çıktığında abla 🥳
Acilen tatile çıkmalıyım djdj
Havaalanında pasaport kontrolü sırasında 😃
En güzel tatil senin olsun sjsdj 🌸✨
İkinizede teşekkürler eğlenceli soru olmuş barışın tatil tahminini havaalanı tahmini de tamamladı :D gidiyorum ben o zaman djdk
Valizler hazır mı☺️
Keşke zengin olsa da biletimi alsa djdj 😃
Alır sen valizi hazır et sosi😃
@tuba-sueda tamam bebeğim 😃🥳 çok heyecanlı sjdjs
@Sosyetic_SheqiiL sen iste yeter abla ben alırım biletini :D sdfsdf
Yiaaa Barışşş 😃🌸
:D 🌸✨
Barıışş çok kalp 💛 teşekkürler
@Sosyetic_SheqiiL Rica ederim abla, her zaman 💛✨
Cevap
28Cevap
Aaa engellenmisım allam ne kaaa üzüldüm off))😀
Buluttan nem kapan üyecikler siteye atmış kendini ahaha
Tahmin yapmamı ister misin?
Bir kafede kahve içerken
Ben tanıştım buradaydı teşekkürler 😅
Rica ederim ama ben yine de edeyim, Bence güzel bir müze gezisinde 😅
Haha gitmeyeceğim bir yer 😅
Sosyal medya da olabilir 😅 hiç sevgili işleriyle işim olmadığı için nerede tanışılır aklıma gelmiyor hahaa
Günaydın Barış nerde karşılaşıyorum hayatımın aşkına 😄
Resim sergisinde😊
Günaydın 🌸
Ooo çok hoş teşekkür ederim günaydın 🌸🩷
Günaydın knk, Sosyal medya demek geldi içimden :D
Diyosunn😂 teşekkür ederim knk
Rica ederimm ne demek 😂
Sen sorduğun için sadece sorunu beğeniyorum.☺️
Teşekkür ederim ablam 🤗 tahmin yapıyor muyum
Rica ederim abla iyi geceler dilerim 🤗🥰
Aşk filan hiç istemem ama sen yinede söyleyebilirsin
Kafe olabilir ya da alışveriş merkezi,
Bundan sonra kafe veya alışveriş merkezlerine gitmiycem😅
Yarışma mülâkatı diyorum
Buyur edin bakalım ama ben o işleri bırakalı çok oldu.
Deniz kenarında
Çay içip deniz manzarasını izleme sırasında
Nasip olur mu be ablam yüzüm gülmedi bu işlerde 😂
Sen inan nasip gelip bulur 😃
İnancım kalmadi ama yinede bakalım😂❤️🩹
Mezarda benim tahminim de bide siz ederseniz
Kafede olur bro
Türkü barda
@tuba-sueda rakıdan yudum alırken göz göze geliyoz falan sevdim bu yorumu 😂
Kesiştigim çok oldu kanka da gerisi gelmedi kafede 😂
Türkü barda türküye odaklanılır meyhane demedik 🙄
@tuba-sueda türküye odaklaniyorsa ben nasıl türkü barda taniscM 😂😂😂
Türkü hakkında makul ve mantıklı bir yorum yapabilirsiniz.
Temiz kalpli kardeşim, hadi bakalım, içinden ne geçiyor söyle☺️☺️☺️
Teşekkür ederim ablam ☺️☺️🍀 benim içimden kafe tarzı bir yer geçiyor, ya da sanat etkinlikleri olabilir. müze, konser, kütüphane gibi
Rica ederim abla ne demek 🥰
Karşılaştigimda nolacak gardaşim. beni seven yok ki cahilin işçiyin kisayin cirkinin. bari senin gibi kulturlü olsam. ben de o da yok gardaşim. amma sen iyi bir arkadaşsin yüzün de temiz maşşallah. seni beğenir kızlar
Bugün git bi kitap aç okumaya başla kütüphanede
@tuba-sueda ne okuyayın abla. İlkokulda ömer seyfettinin kitaplarını okurudum onları okusam olur mu
İstediğin kitaptan başlayabilirsin.
@tuba-sueda ya abla sana bir şey soracam. Birisi demişki ben gerçek profil koyacak kadar özgüvensiz ve kalitesiz değilin kimseye bir şey izah etmeme gerek yok demiş.
Tam tersi olması gerekmez mi abla. mesela benim heç özgüvenim yok o yüzden profil resmi koyamadım sen ne düşünüyon bu konuda
Profil resmi tercih etmediği için kimse özgüvensiz sayılmaz. Tamamen sizin tercihiniz.
@tuba-sueda Yo yo gerçekten kendi adıma konusayin sadece ben özgüvensizin o yüzden resim koyamıyon ben fenomenleri baktım çoğunun gerçek profili var yazılarınıda okuyon baya kendileriyle barışık kimseye de kötü bir şey dimeyollar.
Size dair yorumu en iyi sizi tanıyanlar yapar. Bu soruyu onlara sorun alakasız yorumlar kaldırılıyor, bu konuyu ayrıca soru açıp sorabilirsiniz KS de.
Sen et tahmin . O etmesin🌸
Kütüphane de 🌸
Bulamicam o zaman kesin
bana da var mı tahmin 😂
Ekmek büfesi😃
Ekmek almaya gitmek artık sıkıcı bir eylem değil 😂
@tuba-sueda aklıma bu gelebilir 😂😂
Markette :D
Yüksek ihtimal yüksek netice 😃
Olmuşu da tahmin edebiliyor musunuz?
Deniz kıyısı :D
Plaj voleybolunda 😃
Nooo :D
@Barış_LonelyForever Hahahsjsd
@tuba-sueda Hayırr :D
Olmuşu değil olacağı tahmin ediyoruz 😎 Geçmişe dair vaadimiz yok bebek😂
@tuba-sueda Bak sen :D
Ne derler bilirsin, olmuşla ölmüşe çare yok dssfssjss 😎
@tuba-sueda hıııı aynen bacımsu
Olur tabi… :)
Bunu bende merak ediyorum…
En iyi kız arkadaşlarınla AVM de gezerkenn😊
Nasipse olur 🌸😊
Havaalanı
Beni bulmaz bir kere orası kesin.
Kafe olabilir
Mahalle bakkalı
Rica ederiz.
Evett ben isterim tahmin 🌸
Alışveriş merkezinde :)
Yürüyüş yaparken 🙂
Her an dikkat 🙂
Tabi ki buyrun 😅
Halı saha :D izlemeye gelmiş o şekilde
Futbola meraklı kız çok gerçekten. Bi yakını için de gelmiş olabilir.
@tuba-sueda @Barış_LonelyForever maalesef bu imkansız 🥺
Ben futboldan nefret ederim ki halısahaya adım atmam
Bilardo salonu o zaman
Olurr edin bakalım
Gezide
Metropolde
Olur edebilirsin bro
En sevdiğin online oyunda bro
Benzin istasyonu diyorum
@tuba-sueda 🙄🤔 abla beni neden engellemiştin ben sana bir şey yapmadım ki 🤷♂️🤔
O sıralarda taciz edenler çoktu, KS yi tanımadığım için herkesi engelliyordum. Kişisel algılama.
Anladım bildim eyvallah ablası😃
Aynen söyle oraya bir daha gitmiycem bro:))
Otel tatilinde :))
😂
Metroda 😂
gönder gelsin 🤣
Spor salonunda
Lokma hayrında bence😃
@tuba-sueda bu daha yüksek bir ihtimal olurdu çünkü spora o niyetle gitmiyorum hatta kimsenin olmadığı zamanlar tercihim oluyor 😂😂
Sen lokma hayırlarına dikkat et 😃
@tuba-sueda hahaha denk gelmem ama dikkat ederimm :D
Niye hiç mi lokma döktüren yok😂
Olsun sen yine dikkat et 😃
@tuba-sueda ederim :D
ilgimi çekti aşk diyince :D
Sosyal medyada
Trafikte yeşil ışığın yanmasını beklerken
@tuba-sueda hahah aklımda canlanır gibi oldu çok fenaa 😂😂
Olur, edebilirsiniz
Üniversitede
Arkadaşlarla sohbet ederken özellikle bahçesinde üniversitenin😃
Olur oradan ayrılmayalım 😃
İş ile alakalı bir toplantı ya da yurt dışı gezisinde abi :D
Plazada😃
Başka bir evrende en güzel haliyle dimi 🥲
Şehir gezisinde
İnşaallah seneye Sinop gezisi yapacağım
Özellikle tarihi ve sanatsal mekânlar
Olur 👍
Eğlenceli bir etkinlik
Bence park da :)
Oo biraz sıradan ama tatlı bir yer 💙
Artık parklar çok farklı ve güzel heyecanlı bile olabilir 🙂
@tuba-sueda bundan sonra her fırsatta gidicem jgjk 😅
Git bakalım keşfetmeye değer 😃
İsterim 😄 hangi paralel evren orası
Çoklu evrende :D :) bu arada bende çoklu evrende karşılaşırım
Çoklu evren evet 😃
Ricalar 🌺😃
Edin yavv çok merak ettim 😄
Bence pastanede :D ya da havaalanı
Pastaneye çok uğramıyorum acaba arada uğrasam mı 🤣
Bence mutlaka uğra 🤣🌸
En kısa zamanda hemde 😄
Söyle bakalım savaş
Oyunda
Nerede nerede
Spor salonu
Kısmet bu 😂
İsterim sjsjs
İçimden kafe ya da sinema demek geliyor ablam, tatil de olabilir sdjsdj tabi her şeyin en güzeli bulsun seni 🌺
Rica ederim 🤗🌺
Edin bakalım 😊
Sinema da
Olur severim bazen tek gitmeyi. Orada denk geliriz artık 😊
Et bakalım barışcığım 😄
Tatil de veya deniz kenarında olabilir abla :D :)
Geçici aşklar tam benlik 😄
:D Aşkların en güzeline laiksin abla öyle deme :)
Yok be sıkılırım ben düzenli ilişkiden 😄
Hayırlısı olsun abla o zaman :D
Aman barış hayırlısı diye diye boka battık.
Demiyorum hayırlısı felan 😝😝😝😝
Sen gönlünü ferah tut umarım her şey güzel olur senin için ☺️☺️
🙄 😝😝😝İstemiyorum hiç bir şey
İnşallah bana gelecek şans mutluluk bana değil de önce seni bulur abla :D :D :P
Senin olsun barış istemiyorum 😄
Hiç bir şey istemiyorum, oturup çekirdek çitliycem ben 😝😝😝😝😝
Afiyet olsun bende geleyim mi abla kola da getiririm :D :P :P
İstemiyorum kola felan yalnız çitliycem sen gelme kavga ederiz gerginim biraz
Tamam abla.
Bak heyecanlandım şimdi kanka. Et bakalım.
Sinemada
Sağolasın azizim tahminin için. Kardeşim benim mevcut profilim, mevcut statümle beni aşka yeniden inandıran o güneş gibi asil soylu kadınla bu dünyada rastlaşmak, karşılaştırmam çok zor. Eğer olur da mahşer günü hem o hem de ben cenneti kazanabilirsek, dilerim ki yüce Tanrı cennet hediyesi olarak bana sadece onu versin, onun kalbine de benim sevgimi versin yeter. Dahasını istemem. 4,5 yıldır onun için çok gözyaşı döktüm. Geçen bir gün sitede bir yazısını okudum. Daha çok ağladım.
Lakin sonra içime bir huzur geldi. Şöyle dedim. "Rabbim sana şükürler olsun. Ben 4,5 yıldır yüce bir insan için, ne kadar eşsiz bir kadın için gözyaşı dökmüşüm.""" dedim. Bu benim döktüğüm en mutlu gözyaşlarıdır Barış.
https://youtu.be/0TqlouFxSYM?si=wDW84jh5qspd41jE
Tanıştır bakalım yörüngem değişsin 😀
Kızlar Soruyor da :D
Et bakalım Barış.. 😄
Okey masasında :D
Acilen toplanmalıyız o zaman.. 😄
Beni de çağırın belli mi olur kısmet :D
Sen olsan oran düşer.. 😄
Yok kendiliginden gelişsin derim
Olur :)
Üniversite de ya da kütüphane :)
Sahaf ta olabilir 🙂
Olur
Dershane
Kantin
Merak ettimm edin bakalım
Barış söyle bakalım 😂
İsterim tabi
Bankada
Peki bu doğru mu?
Emlakçıda
Doğru mu derken😃
Tahmin sorusu soruyoruz eğlenmek amaçlı tamamen 😂
Teşekkür ederim 😂😂
Rica ederiz 😂
İsterim buyurun
Kırsal bir alanda
Köy tatilinde
Her ikinize de🙏🏻
Rica ederiz 🙏
Eder misin merak ettim?
Bowling salonunda
Bankada
Ama ben bowling sevmem :(
Bankaya dikkat 😃
Banka mı
Edin bakalım 🤗
Üniversite
Senin için mühim bir yazarın imza gününde ☺️
@tuba-sueda daha önce hiç imza gününe gitmedim ama belli mi olur 😅
Neden olmasın 😃
Olur bakalım
Beşiktaş stadiumunda
:D
Rica ederim 😃
Etsene baris
Kafe de :)
Gratis'te😃
Tamam Tahmin at
Alışveriş merkezinde
Anket cevaplama sırasında
İnşallah
Tahmin edin
Plajda
AVM'de
Evet
Sahil kenarı
Hadi bakalım?
Park da
Simit fırını da olabilir
Bakalım bu dedikleriniz nasıl olacak bilmiyorum ama bunlardan biri çıkarsa yazdım aklıma aylar sonra bile olsa hatırlatırım size... Ayrıca bu arada belirtmek isterim ben İstanbul'da o da ikinizden birinin yaşadığı şehirde bakalım neler oluyor üstad Yusuf hayaloğlunun dediği gibi...😉
Kısmetse olur hatırlat bakalım 😎
Et bakalım
Sahil kenarında olabilir abla ☺️
İnşallah en çok istediğin şeyler olur abla hayatında :D 🤗
Denize çakıl taşları atma oyunu bile oynayabilirsiniz umudunu yitirme😃
@tuba-sueda kısmet:)
İnan sen bak neler oluyor ☺️☀️
@tuba-sueda haha bugünden başlıyorum inanmaya:)🤗
İşte bu tebrikler 👏☺️
Tabi buyrun
Konserde
Hayırlısı teşekkür ederim 💗
Sinema da olabilir
olur
Oyunda UwU
Karaokede 😃
Et bakalım 😃
kumsallık alanda
Markette
Tabi isterim 😊
Bir iş gezisinde :)
Ortaklarla toplantıya katılınca 🙂
Olur nerde
İnternette
Umarım öyle olmaz 😂
Olur
Park gibi açık bir alanda kitap okurken :)
Parkta kitap okumak hiç tarzım değil dbdgegef
Açık spor alanında 🙂
Geç kaldım galiba...
Sen hiç bir zaman geç kalmazsın kankam Kütüphane ya da üniversite diyorum 🌸
Olur barış ama sadece sen yap 🌸😊
sokak da
:)
tabi buyrun
sinemada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?