Aşk İlişkileri Hayatınıza aldığınız kişiyi, ilk kimle tanıştırırsınız? Dispatcher25 Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu kişi arkadaşınız mı, yoksa ailenizin herhangi bir ferdi mi olur? Hayatınıza aldığınız kişiyi, ilk kimle tanıştırırsınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Fikriminincegülü4 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Çok yakın olduğum arkadaşlarım var, onlarla tanıştırmak isterim ilk önce. 1 0 Yorumla
Mukan34 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı. Belli bir süre geçince annemle tanıştırırdım ilk 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Kız kardeşimle sonrasında dostumla tanıştırırım. 1 8 Yorumla Dispatcher25 1 yıl Kız kardeşler, daha konuşmaya başladığında haberdar olmuyorlar mıydı ya? Yorumla FeshiMüna 1 yıl Oluyorlar ama bu tanışmak demek olmuyor. Yüzyüze gelinmesi şart jdnd Yorumla Dispatcher25 1 yıl 108 yaşına gelmiş bir kadından, her şey geçmiştir diye düşünüyorum shshhshs Yorumla FeshiMüna 1 yıl Zaman herkese aynı işlemezken gelmemiş birşeyde geçmiş sayılmaz öyle değil mi? 😃 Yorumla Dispatcher25 1 yıl Oysa ki torunlarının, torunlarını görmeliydin hanımefendi. Bu gidiş hiç yakışmadıııı Yorumla FeshiMüna 1 yıl Ne yani ölmüş müyüm ben jdndjjd Yorumla Dispatcher25 1 yıl Ooo sen ölmüşsün, Allah’tan benim gibi ağlayanların var 😅 Yorumla FeshiMüna 1 yıl Berhüdar ol efendiii üzme kendini bir helva ye şekerin yerine gelsin 😃 Yorumla
ülgennnn Takip Et Xper 2 Yaş: 23 1 yıl ilk başta en güvendiğim arkadaşıma sonra abime söylerim. 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Ailem ile 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok yakın olduğum arkadaşlarım var, onlarla tanıştırmak isterim ilk önce.
Belli bir süre geçince annemle tanıştırırdım ilk
Kız kardeşimle sonrasında dostumla tanıştırırım.
Kız kardeşler, daha konuşmaya başladığında haberdar olmuyorlar mıydı ya?
Oluyorlar ama bu tanışmak demek olmuyor. Yüzyüze gelinmesi şart jdnd
108 yaşına gelmiş bir kadından, her şey geçmiştir diye düşünüyorum shshhshs
Zaman herkese aynı işlemezken gelmemiş birşeyde geçmiş sayılmaz öyle değil mi? 😃
Oysa ki torunlarının, torunlarını görmeliydin hanımefendi. Bu gidiş hiç yakışmadıııı
Ne yani ölmüş müyüm ben jdndjjd
Ooo sen ölmüşsün, Allah’tan benim gibi ağlayanların var 😅
Berhüdar ol efendiii üzme kendini bir helva ye şekerin yerine gelsin 😃
ilk başta en güvendiğim arkadaşıma sonra abime söylerim.
Arkadaşımla büyük ihtimal
Best friendimle.
Ailemden olur mantık olarak
Ailem ile
Annem
Annemle