Selaaammms
Sevgilinizi, çevrenizden ilk kiminle tanıştırmayı istiyorsunuz, isterdiniz veya istersiniz işte 🙄
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selaaammms
Sevgilinizi, çevrenizden ilk kiminle tanıştırmayı istiyorsunuz, isterdiniz veya istersiniz işte 🙄
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Bu bir gün olursa ilk göstereceğim insan en yakın oğlak burcu bir kız arkadaşım var kesinlikle ama kesinlikle o😀
Aylar boyu beni dinledi ben onu dinledim o hakediyor bence 😂
shsjsh inşallah olur o zaman :) bencede önce arkadaşla/rla tanıştırmak çok mantıklı
Aminn😄
Kardeşim olurdu.
Bu kardeşler gidip hemen anne babaya yetiştiriyorlar 😅
Benim kız kardeşim fenaydı bu konuda. Erkek kardeşimde öyle aslında ağzında bakla ıslanmaz 😅
Ona sevgili muhabbetinden bahsetmezdim ama kız kardeşime anlatırdım mecburen o da ertesi gün “babaaa ablamın sevgilisi vaaar” diye koşa koşa yetiştirirdi. Erkek kardeşimde alkol falan içtiğimi :D kardeş kardeşe bunu yapar mı beh..
shsjshs sana denk geldi bak :D kusura bakma
Kardeş yazınca sen, bütün şeytanlıkları geldi aklıma
Cevap
31Cevap
Direkt kolundan tutup eve götürürüm ikiside tanissin😄
Sevgilim olmadı yok. Eşimi ilk ailem tanıdı sonra ben...
Annemle, ne takılır o anda bana 😅 bende de utanmalar başlar tabi
İstemezdim
Kimseyle iş ciddiye binerse annem ilk kimsenin tanımasına gerek yok ben onu o beni bilsin yeter
Direkt babama götürürüm. Kaybedecek vaktimiz kalmadı adjdjsk
djdjdk oyalanmamalı
Kuzenim. hazırda kuzenim var ama bi şey eksik ahs
Sevgülüü 🥹
Yok ben eksiği bulmuştum :D
Genelde annem.
Çünkü ee işte sebeb yok önce annemin bilmesi lazım ki aile üyelerine anlatması kolay olsun.
Lise döneminde tanıştığımız için ilk önce arkadaşlarımla tanıştırdım sonrasında kardeşimle tanıştırmıştım..
Sevgilimi ilk önce 2 yakın arkadaşımla tanıştırdım o da beni en yakın arkadaşı ve ablasıyla tanıştırdı
En yakın kız arkadaşımla benden önce arkadaşlardı zaten. Haricine de gerek yok. Aile tanışmasına da çok var daha.
Seninle kanka 😀😊
Hee knk getir elimi öpsün 😃
😀😀😀 elini niye opuyo 😀😀
Saygıdan. Saygısız gelin istemez 😅
Hee öyleyse tamam knk 😀😀😀
İş ciddiye binmeden kimseyle tanıştıracağımı düşünmüyorum. Ciddiye binince de ailemle tanışır. İlk şu veya bu olur da diyemiyorum. Duruma göre. 😅
Hiç kimseyle tanıstırmam söylemem bile sevgilimin oldugunu çok pis nazar degiyor mutluluğumu kıskanıyorlar.
Sevgilim olursa ilk tanistircagim kisi kiz kuzenim olur
İlk etapta hiç kimseyle zamanla arkadaş ortamı sonra aile gelir...
Annemle tanışsalar çok güzel olacak da yanaşmıyorlar
burdakiler nefes alan bir canlı denk getırsın , sonra tanıstırırlar :)
Önce yakın arkadaşlarımla tanıştırırdım önce iş ciddiye binsin ondan sonda ailemle
Ablamla, annem ve babamla..
Evlenmeyeceksek sevgili de olmayalım bu saatten sonra :))
Cüzdanımla. Ne zaman 'sevgili olma formatı'ndan çıkabileceğini hesaplayabilsin.
olunca bakarız.. tanışıcağı ilk kişi ablam gil olur
Direk kardeşlerimle tanıstırırım özelliklede ablamla
Kendimle tanıştırmayı istediğim kadın , nerdesin la !!!
Arkadaşlarımla. Aile işler ciddiye binince ancak.
Belki ilk annemle tanıştırırdım
Kesinlikle annem çok anlayışlı kadındır arkadaşlarımla asla tanıştırmam hepsi yılan beni aşağı çekmeye çalışan tipler
Gelsin annemin elini öpsün
Sevgilisi olmayan benim sıfadül eşgal
"😒" iyi ki de yok ama kendi derdim yeter başkasıyla uğraşamam
Anneannemle 😂
Niye anneanne?
Anneannem hep öyle diyor ya en çok diyor senin hayatına girecek olan adamı merak ediyorum filan diyor 13 tane torunu var ama bana karşı daha farklı yaklaşıyor daha özenli davranıyor daha merak ediyor ve beni daha çok seviyor ben onu hissediyorum o yüzden onunla tanıştırırdım Ben ölmeden birisini getir diyordu🥴😂🙈
yaaa ama çok tatlı 😍 inşallah nasip olur, götürürsün elini öptürmeye
Olmasa bir dublör tutarım ajanstan😂😂😂😂
Yakışıklı olsun bari 😃 kim bilir belki seversin
O kapıları kapattım gerekmez artık 🍀 daha fazla bir erkek için üzülecek gücüm kalmadı sanırım🥂
Kız kardeşimle.. 😊
Arkadaş cevrem
Ben ilk ablamla tanistirmistim.
Önce bi ben tanışayım
Sevgilim hiç bir zaman olmkycak
Kesinlikle ablamla
Annemle tanıştırmıştım.
kardeşim olabilir ya da yakın arkadaşım
Sevgilim yok ki olursa da ciddi annem babam görsün
Kimseyle çünkü beni kimse anlamaz o konuda
Ablam ile tanışmasını isterim...
Acele etmesin daha ben tanımıyorum 😀
Annem ve babamla
İlk ben tanışayımda tanıştırcak bulunur
Sevgilim olursa ablam ile tanışır ilk.
Ben bir tanışayım sonrasına bakarız 🤪🤣🤣🤣
Tabiki kız kardeşimle
Kız kardeşimle
Sevgilim olsaydı kız kardeşimle tanıştırırdım
Eşimi ilk kardesimle tanistirmistim
Annemle, kardeşimle.
Arkadaşlarımla tanıştırmak isterim öncelikle
Arkadaş ortamım ya da annem.
Kimse ile tanıştırmak ben , kıskancım biraz
Kardeşimle diyorum ve iyi olan kazansın diyorum 😂
Kimseyle çevrem uzak dursun benden
Kimseyle tanıştırmam kendime saklarım:))
Önce ailem olur.
Ailemden birisi olur da tanıştırmam zor.
Kimseyle tanıştırmadan evlendim kdkdkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar