Güncellemeler
+1 yıl
Bu siteden hesabımı kapatıp gitme zamanı geldi site tamamiyle p*rno sitesine dönmüş durumda ne kadar gereksiz varsa buraya toplanmış escort ve kardeşim yuvası olmuş. SİZE BASARİLAR BURADA BİRBİRİNİZİ BULMUŞSUNUZ😂
Arkadaşlar o alevi ben alevi değilim.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Ayıp olmaz senin kendi kararın.
Ayıp olmaz diye düşünüyorum. Bir iki sefer tak. Ayrıca Zülfikar Hz Ali kılıcı HzAli Peygamber damadı
Güncellemen hoşuma gitti cok dogru yazdin
Ve soruna cevab vermek icin nazik bi sekilde söyleyebilirisn ben bunu takmak istemiyorum diye aleviler cok anlayişli güzel insanlar hic sorun etmez bence
biz alevi değiliz lakin bizim evde hem zülfikar kılıcı hemde büyük işlemeli halide var anlatmak istediğim şey şu hezheplere değil İslama bakıyoruz
Zülfikar dövmesi yaptırmayı hep istemiştir , ama insanlar onu Alevilikle benimsiyor , hanefiyim yoksa yapardım.. takarsan Alevi olarak görürler
Alevi olmayanlar için Zülfikar'ı bu kadar anlamsız kılmayın.
Hepimizin değerlisi.
Alevi olmayınca ne oluyor ki onu anlamadım. Hz. ALİ sizin mezhepte yok mu şimdi?
Hayır yok
Mezhebin ne?
Şafi
Diğer bayan arkadaş küfürler ediyor müdahale eder misin
Ettim merak etme saygıdan bahsedip saygısız olması peki :))
Saygıdan bahseden bendim knka 😂
Takmak zorunda değilsin senin kişisel görüşlerine tersse takma
Bence yaptığı doğru değil. sizin inancınızı bildiği halde sizi icbar edip emrivaki yapması yanlis
Hz ali de islam halifesi kılıç zaten gökten inme aslında başka bir sahabenin
Alevi olmadığınızı eğer biliyorsa yaptığı biraz saygısızlık gibi geldi
Düşüncesiz biriymiş. Onun için bir önemi olabilir tamam ama senin tercihine saygı duyması lazım. Bu bir şeyleri dayatma gibi.
Bu aleviler nekadar demode milattan önce kalma ya. Bu kolyeler 10 yıl önce ömrünü tüketti
Alevilerin Allah'ı Ali ve kutsal inandıkları şey de bu kılıc sanırım xD
Bir de mavi bir el var çoğu deli gibi ondan takıyor
Alevilerin klozette bıraktığı pok olamazsın insanlara saygı duy onlar bize duyuyor bizde duyacağız
Hiç de saygı duymuyorlar. Arkadaşım alevi idi her sabah benim peygamberime sayıyordu
İnançlarını bilmiyorum peygamberleri hz. Ali ama yani bir şekle bu kadar tapılmamalı. Kerbela olayına bizde çok üzülüyoruz ama kalkıp kılıç kolyesi takmaya gerek yok. Ha insanlıkları çok iyi alevilerin sünnilerden görmediğim insanlığı onlardan gördüm. Eşlerine ailelerine çok bağlı olurlar. Ne diyim Allah doğru yolu gösterir inşallah. Mavi eli biliyorum ama alevilerin olduğunu bilmiyodum sadece kılıç ve şahmaran
Ne yaptın ya bi sakin 😃
Bir alevi olarak söylüyorum peygamberimiz Hz. Muhammed. Hz Ali derken hiçbir bilginin olmadığını burdan kanıtlıyorsun. Başkalarını bilmem ben mezhebimi en doğru şekilde yansıttığımı ve başkalarına da saygı duyduğymu düşünüyorum. Aleviliği yanlış yansıtan çok insan var aynı şekilde diğer mezheplerde olduğu gibi.
@paramparcalastık benim alevi arkadaşlarım ozaman yalan mı söylüyor. Bizim memlektin yarısına yakını alevi ve bugüne kadar bir sürü alevi arkadaşım oldu gerçekten samimi cevap verenler peygamberlerinin hz Ali olduğuna inandıklarını söylerlerdi ozmana yalanmı söylediler 1 kişi değillerdi yani. şu an en iyi dostum alevi
Alevilik bu değil. Ya Allah Ya Muhammed Ya Ali deriz biz. Hayatımda ilk defa duyuyorum peygamber olarak Hz. Ali diyeni. Tövbe tövbe. Onların inandığı o ama yanlış sapıtmışlar iyice.
@paramparcalastık kızılbaşlarmıydı acaba? Bana dedikleri bizimde kendi içimizde farklı farklı inananlar var. Hatayi ciler kızılbaşlar vs. Hatta bir arkadaşım hz. Muhammedden nefret ettiklerini söylemişti.
Kızılbaş olanlar da böyle demiyor ki peygamber efendimizi atmıyorlar. Dinden çıkıyosun böyle nasıl kendilerine alevi diyebiliyorlar ki? Alevilik bir mezheptir din değil. Bizde müslümanız.
Yalan söylüyor yA hiçbir Alevi peygamberimiz Hz Ali demez yA YA ALLAH YA Muhammed yA Ali deriz peygamberimiz Hz Muhammed yolumuz Ali’nin yoludur.
@emrehzry vallahi yalan söylemiyorum böyle dediler ama sizin gibi konuşanlarda var dı ama politik davrandıklarını gerçek düşünceleri olduğunu düşünmüyorum. Ya karşımdaki hz. Muhammedi sevsede benim için bir şey değişmez sevmese de yani benim insani ilişkilerimi asla etkilemez ben insan olarak ele alırım kişiyi. Başını sarıp hacı hoca geçinenlerden veya o fikirde olanlardan yedim ben kazığı hiç bir zaman bir aleviden bir kötülük görmedim. Herkes neye isterse ona inansın
Dönmedir onlar ozaman gerçeklik payı yok çünkü
Alevi ama sana saygısı yok bu yaptığı saygısızlık
Niye
Bu kolyeyi takmazsan büyük ihtimal sana bozulacak çünkü onlar için anlamı çok olan şey
Erkek arkadaşın beyin özürlü mü
Anan gibi falloş değil 😂
Sana selam vermesi bile sadakadır
Takmak zorunda değilsin
Bi s tirsin gitsin ya
Takma bence böyle yapması saçma olmuş
Hemen ayrıl ondan manipüle etmeye başladı şimdiden
Takınca alevi olmazsın korkma
Dini figürlü şeylerin gösterilmesi hoş değil
Çok saçma bir hediye
Ya sen yine mi cevap verdin tacizci sapik Xboğa benden uzak dur savcılığa vericem seni az kaldı
Kimsin mk 😆
Ayıp olmaz
Saçmalamış