O kadar çok ayrılıp barıştık ki (2kez çok mu bilmiyorum) ne hissedeceğimi bilmiyorum hshcgfh sanırım onlardanım

O kadar çok ayrılıp barıştık ki (2kez çok mu bilmiyorum) ne hissedeceğimi bilmiyorum hshcgfh sanırım onlardanım

İlişkide uyumlu olmak, karşılıklı olarak saygı sevgi çerçevesinde arkadaşlık içgüdüselliğinde kalabilmek, fikirlerin ortaklaşa çakışmadığı tam tersine ortak fikirlerle daha iyi sonuçlar doğurduğu bir ilişki insan sağlığına da olumlu yönde etkisi var :)
Cevap
5Cevap
Benim hiç sevgilim olmadı olsa da zaten beni sevmeyen birinin peşinde koşmam hiç bir zaman
Önce atlattım sanıp partiliyorum acısı sonradan geliyo
Sigaranın Azerbaycanca olmasına kimse dikkat etmemiş 😄
uzun sürmüştü ama şimdi hemen atlatıyorum :D
Azeri misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?