Aşk İlişkileri Ayrılığın ardından yas tutanlardan mısınız yoksa bir şey olmamış gibi yola devam edenlerden mi? MrGYC Takip Et Yoda Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ayrılığın ardından yas tutanlardan mısınız yoksa bir şey olmamış gibi yola devam edenlerden misiniz? Ayrılığın ardından yas tutanlardan mısınız yoksa bir şey olmamış gibi yola devam edenlerden mi? Cevapla Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Yas olması tebessüm şeklinde olur, uzun süre. Hiçbir şey olmamış gibi davranırım ancak bu durum başkası bilmesin diye. Kimseye ödün vermem bu konuda. Yola devam edilir ancak uzun süre o konudan ayrı kalırım. 0 0 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Bende var olan durum, 30 dakika sonra o kişiye ait hiç bir şeyi hatırlamıyorum. Beynimden siliyorum. Hatta daha 1 hafta geçmeden adını bile unuturum. 0 0 Yorumla
cayadabekleriz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Ne yas tutucam ya, 12345 yıl beklerim, gelmezse yoluma bakarım 0 0 Yorumla
erdinç32 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 61% +1 yıl Hiç bir şey olmamış gibi devam edip gece uyuyamayanlatdan. 0 0 Yorumla