AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Herkesi bilmem benim yok exten next yapmam zaten
Eski aşkım geldi gözüme. Ne özlemişim.
Sonra 5 tane çocuk...
Ufff. Kalsın.
Ben onun için acı çekerken o başkasının altında terleyip keyfsefa sürerken, 5 çocukla gelip bana seni unutamadım demesin, enayi miyiz lan biz?
En doguru cevap😂😂😂
Eyvallah öyle ama onca çocuk yapmak için ne inlemiş ne terlemiştir başkasının altında ulan madem beni unutamamışsın 5 çocuk yapılmışsın, beni unutsaymışsın kaç tane çocuk yapardın diye sorarlar adama
gerçekten beni çok seviyorsa bir gün bana döneceğini hissettiyse çocuğuna benim ismimi verdiyse evet dönerdim
Benim vardı beni terkedip evlenip iki çocuk yaptı ama vazgeçtim çocuksuzda gelse barışmam affetmem...
Benim yok , aşk dediğin şeyi cocukken yaşadım öğrendim bitti. Bırak 5 cocugu 20 yaşına dönüp gelse bile kapımdan geçecek eski sevgilim yok
5 çocukla dönse, kabul etsem, kesin yine havalanmış. "Nasıl olsa beni her türlü kabul ediyor, affediyor" diye. B***ktan burnumuzu zor çıkardık geri batırmaya da gerek yok hocam
Herkes illa ki bı yerden dengini bulur
Sizi seven insan zaten başkasıyla evlenmez
Hayat birilerini beklemek için çok kısa
Hayat bir şekilde devam ediyor
Millet kendine zor bakıyor zor tahammül ediyor beş çocukla kim kimi kabul eder dndndbs
Bence öyle bişey mümkün değil bir çocukla bile yani
Beş cocuk mu daha neler. Başka kapıya derdim 🙂
Asla. Çocuğu olmasa da, değil onu, sevabını bile istemem. Bana uzak, Allah'a yakın olsun.
5 çocukla dönse de 🙄 imkanı yok
Allah korusun benim yok
Aşk gözümü o kadar kör etmez. Leyla da değilim Şirin de...
Herkesin yoktur masal gibi bir şey bu anlattığın
Biri var aslında beşi geç 15 olsa da okey🚬🚬🚬
🥹🚬
5 çocuk yapana kadar neredeymiş :D
Kocasının yanında tabii djks
Orada kalmaya devam etsin o zaman :D
Ama favori ex o jsjs
10 çocuğa kadar yolu var diyorsun sdkfsj
70 çocuğa kadar falan sjs
100'e tamamlayalım mı 70 az sdflkskl
He olur olur ahhs
Ordu kurarız sdfsklf
Aşiret falan olursunuz djd
Sonra Avrupa fetihlerine başlarız sdfklds
Çok güzel fikir 😃😃
Aradan çıkarmamızı istediğin ülke var mı :D
Almanya djdj
Aa senin memleket değil mi orası sdkfslk
Yiooo :D yok öyle bir şey hem Almanya Türkiye’yi kıskanıyor yetooo
Orayı yok edersek sen nerede yaşayacaksın :D
İşte şey Türkiye’ye gelirim :D hayret bişii
Almanya seni de kıskansın diye herhalde skdfs
Kıymetimi bilemediler :D onlara böyle bir ders şart oldu
Aa çok ayıp ne yapmışlar biricik sosimize skdjfjsk
Çok çalıştırıyorlar beni :D müşkül durumdayım
İlk işimiz seni kurtarmak o zaman adres ver senin mahallenden başlayalım :D
Tamam gelin koşun kurtarın beni 😃 ver mehteri ver
Ordular ilk hedefiniz Berlin, ileri! :D
Zaten seni aldıktan sonra onlar pişmanlıktan perişan olurlar sdflks
Niye pişman olurlarmış 🙁
Senin gibi çalışan birisini daha nereden bulsunlar :D
Hıı ben de kurtaranlar için söylüyorsun sandım 😅
Hayır yukarıda söyledik ya Almanya seni de kıskanır diye o yüzden 😅
Hıhı şimdi anladım 😅
Kaç kişi kıskanıyorsa artık hanımefendi kıskananları karıştırıyor sdfskl
ahaha deme öyle be 😃 uyku vakti geldi ondan djdj
Daha kurtarmadık ama uyuma sdfkls
Bu gece mi geliyorsunuz fethetmeye :D ne güzel sabah çalışmicam ona göre djdj
Hıhım bir gece ansızın diyoruz prensesler daha fazla çalışmasın diye skdfsl
Bir gece demeyin, bu gece diyin 🥹
Siz istedikten sonra, en kısa sürede oradayız
😅 anlaştık. Yarın gitmiyorum işe djdk
Gelince camı tıklatırız sdklfjskl
Anlaştık 😬 çok heyecanlı sdjjs
Bak bak işe gitmeyeceği için ne kadar mutlu ksfsjk
Tabii ki :D bezdum bezdummm
Almanya'da işimiz bitince sana Karadeniz'de iş kuralım :D
Karadeniz mi 😅 bana uyar
Başka bir yer mi istersin yoksa :D
İstanbul istiyordum ben 🥹
Bezdum diyince ben Trabzon istersin diye düşünmüştüm ama istiyorsan İstanbul da olur tabii :D
Trabzon mu? :D bari Giresun olsun. Neyse neyse İstanbul’da karar kıldık
Nereli olduğunuzu bilmiyoruz hanımefendii normal karşılayın :D
Hahah birileri İstanbul'da gerçekten prenses olmayı istiyor skfjsdjk
😅 olamam mı yani djkd
Yakışacağından şüphem yok 😅
😅o zaman bırakın beni, olacaaammm
Hahah senden başkasına vermeyiz prensesliği 😅
Merci :D alayım tacımı bugün de çalışıyorum vaat ettiklerinin arkasında dur djdj
Yol üstündeki ülkeleri de ezelim dedik o yüzden geciktik biraz ama merak etme prenses kurtaracağız seni 👑 djdjdjd
Vay pe 🥳💃
👑 tacı da verelim 😅
Ay bu ikinci oldu sdjjs
Allah'ın hakkı üçtür prenses 👑 djdjf
😅 bir tane daha alayım o vakit
Hahah bir tane daha verirsem 4 olacak 😅
Her gün değişik değişik takarım 😂
1 tanesini de profiline koymuşsun, gördüm yakışmış 🤪 shshdj
Hee savaşlardan çıktım her yer kaaaan revan sjsj 😃
Üff tam bir prenses sjsjdj
💯 hem de djsj
Bunun hatırına 1 tane daha 👑 djdjf
😅😅
5 çocuk fazla, çocuksuz olur. 😄
O zaman 7 kadından 70 var 😂
İstemiyorum eski sevgili felan yaa, İspanyol İtalyanlar bulsun beni 😄
Nasıl bulsun onlar taa ordan orayı 😃
😄 Onuda onlar düşünsün canım aaaa ben açık çağrımı yapmışım 😄
Duyamazlar vah 🥹
çocuk olmasa bi nebze jxdkfl
Bir tane değil beş :D
maşallah
5 çocuga razısın yani 😀
Hayır 7 kadından 70 çocuk kesmedi beni beleş çocuk shsha
Ne beşi ne onu gelsin on beşle ulan kksjj
djdha var mı arttıran 😃
Daha neler :D
Neler? 😃
Ex aşkını böyle kabul edebilecek midesi olanlara selamlar :D
Benden de selam söyle djjd
Başüstüne sjsha
Oha nüfus patlaması yaşamışlar 😂
Hayır tabiki
Bir de şey diyormuş “seni unutmak için yaptım” shsja
Şimdi git beni sonsuza kadar unut!
Kapıyı da açık bırak gelenler zorlanmasın 😂
yoktur heralde ne yaşıyosunuz siz varsa da nasıl dayanıyosunuz
Benim yok karşıma çıkan kişinin de olursa bu erkolar cidden kapatılsın artık yeter
5 değil 10 çocukla dönse yine kabulüm
Niye evlendin o zaman güzel kardeşim
Kim evlendi
İki birayla herkes birbirini sever gel ben seni bi calıda ellim
Alkol kullanmıyorum
Kanka ikiniz de evli olsanız diyo soruda
Herkesten bahsediyor hepinizin böyle bir ex i var mı anlamında sormuş
Yaa 5 değil 10 çocukla dönse demek hmm
Asla, ex mex... benden başkası dokunduysa hazmedemem o yüzden o iş bitmiştir...
Peki sen hiç Bi kadına dokundunmu
var Serkan gör bunu oğlum gör
Sekooo gör djdj
ah ah beş değil on çocukla gelsin kapım yine ona açık olur şu an sözlü ztn ama fav ex olarak kalacak sjshdhs
Umarım çoluk çocuğa karışmamıştır djjd
umarım ya sdkdhdd
Valla benim yok başkasını bilmem 😁 exlere dönmem
Çocuk yapmissa is biter
Harika
Beş çocuğu olan dönmesin zaten
4 ? 😃
Sayı önemli değil çocuğu olan kadın çocuğuna adasin kendini daha sağlıklı olur
Tabii tabii
Çok zor olur kabul etsen bile
Beş çocukla ancak annesine dönebilir teşekkür
Yok ya öyle bir şey dhdh
Beni tercih etseydi dönerse de kapım kapalı
Büyük konuşmayım da yok 😂
Yok aşkım gittiyse gelmesin
Benim için yok exleri bir daha görmek dahi istemem
Ben bunu diyecek kadar 1 kişiyi sevdim
Yok bee. Beş çocuk da nee
Yok olsada 5 çocuktan sonra gelmesin yanıma
Yok yoook çöpsüz üzüm olsa affetmem kimseyi
cocuksuz bile yok valla ya
O kadar güzel kardeşim varmıdır ki😃
Yok be o kadar da değil.. exten next olmaaaaz 👍
Daha delirmedim valla
Yok ablacım kalsın 🤚🙂
Ay yeterki dönsün ben bakarım çocuklarına
5 çocuğun birini bana versin muhatap olmayalım
Kızların kesin vardır
Yok be eski adi uzerinde
Yok Yaaa öyle olur mu 😅😅
hiç bir şey olmamış ki zaten smss
Yok, Allaha havale ettiğim var ama.
Yoktur
tabiiki hayır. O neymiş öyle
5 ne lan 2 tane olsa tamam
Tek basins da donemez artik
Bilemedim şimdi ama büyük ihtimalle hayır
Ahahahahhsha o kadar da değil