Beni aldatan eski sevgilim 3 yıl aradan sonra bana yazmış. Ne cevap vermeliyim?

Daha önce de arada yazıyordu da ayrılma 3 yıl önce oldu. Çok heyecanlıyım. Ne cevap vermeliyim?🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Bana or*spi. Muamelesi yaptı. Birinden nişanlanip ayrıldığımı duymuş öyle bir şey yok. Birde diyor sen nişanlanıp ayrıldın adın çıktı birde biz nişanlanip ayrılalım o zaman tam çıkar dedi...
Beni aldatan eski sevgilim 3 yıl aradan sonra bana yazmış. Ne cevap vermeliyim?
Cevapla