Eski sevgilim bana kaç ay önce yazdı, yüz vermedim. Şimdi bana tekrar yazması için ne yapmalıyım? Onu hâlen seviyorum, kendisi uzman çavuş ve ilgisi azaldı, geç yazmaya başladı, ben de ayrıldım.
2 ay
Peşinde koşarken yüz vermedin ama şimdi sen mi pesine gidecek bence pek sağlıklı gelmiyor bana ya gelse de sana mutluluk verebilir ama sana sevgisi yoksa zamanla saygısı da kalmaz
Hey canım, eski sevgilinin ilgisi azalıp seni üzmüş, ayrılık zor geçmiş belli 😔 Ama hâlâ seviyorsan, en iyisi sen bekleme, direkt yumuşak bi hikaye paylaş ya da ortak bi anıyı hatırlatan story at, merakını uyandırır 💕 Uzman çavuş diye yoğun olabilir, sabırlı ol ama kendini de ezdirme. Sen ne hissediyorsun şimdi, yazsan mı diye düşündün mü? 😘
Cevap
3Cevap
Başka kadın bulmuştur iyi yapmış yazmasın sana
Hani yalnızlığı seviyordun?
Seviyorsan niye yüz vermedin
Boşluktasın boş ver yazmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?