Mesela, "bu kadar güzel bir kızın neden burada yalnız başına durduğunu merak ettim" şeklinde konuya girse...

Mesela, "bu kadar güzel bir kızın neden burada yalnız başına durduğunu merak ettim" şeklinde konuya girse...

Hayır rahatsız olmam ama kimseyle aşk yaşamam gibi düşüncem olmadığı için de ilgilenmem.. arkadaş olarak tanışabilir ama onda da zaten hayatıma yeni insan almayı pek sevmem kendiliğinden gelişirse olur çünkü güvenmiyorum kimseye
asjdfkljkl eig senindir kanka. bu foto yüzünden hesabım dondurulmuştu 6 yıl önce ajldksf
Eyvallah kanka teşekkür ederim sdfsdklf böyle masum fotoya hesap mı dondurulur
İltifatçı erkek, gevşektir, ezberlemiştir üç beş laf. Dönüşümlü olarak her karıya aynını söyler.
Ben sapın biriyin. Tek dabancayın Hoşuma giden bir dünya garı var amma kırk yıl geçse hecbirine de iltifat etmen Ben ona çok güzelsin dediğimde ne değişecek. Gel seni goynuma alayın mi diyecek o garı. Bilmiyor mu o garı ne kadar güzel olduğunu.
İltifatçı erkek bütün garilar için basit erkektir. Kabul etse onu çantada keklik görü. Herif adam ağır olur, kamil olur accık.
Bir kadın erkeğin kendinden hoşlandığını saten anlar hanzo değil hecbiri amma kendini ağırdan satan erkeği ilgi çekici bulur.
Doğal tanışmalar daha estetik durur bir konu ya da bir şey hakkında ortak yönleri bulup fikirler konuşulurken daha doğaçlama tanışmalar olur
Direkt olarak tanışma teklifleri kasar insanları yapmayın bunu beyler karşinizdaki de olmadiği gibi davranış sergileyebilir
Geldi yine yvşğın biri derdim aşırı itici bir tanışma bana göre
Kızlar bu tarz yaklaşımları rahatsız edici mi bulur aksjdfkl
Genelleme yapmayayım ama ben rahatsız olurdum
Ben de rahatsız olurdum aklsjdfkl
Erkoların hoşuna gider bence yalan söyleme jsjssj
Erkekler avcıdır, av yerine konulmak erkeklerin hoşuna gitmez asldjfkj
Hmm doğru gitmeyebilir bunu düşünemedi ben jsjdjf
Biz avcıyız akljsdf
Cevap
10Cevap
Bana banel geliyor evet. Yok cennetten düşerken canın yanmadı mı yok güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın. Ulan daha beni görmedin at kafası diyesim geliyor özellikle burdan yazanlara :D ahs
At kafası iltifat mı xjjxxj
Diğer diyebileceklerimin yanında evet ahsha
Allah yardımcısı olsun xjjxjxx
Bence belasını vermiş oluyor 🤣
Sjsjsd farklı bir açıdan bakarsak evet xjfjcb
Bana itici geliyor. Ağzını yaya yaya gelip iltifat edilmesi.
İnsanın başına ya meraktan ya başka bir şeyden gelir bela derim 😒
Çok zalımca asdkfjl
Değil 😒
Tanışmak için doğru bir hamle olmazdı.
Çünkü dışarıdan bakıldığında her gördüğü kıza yürüyen basit bir erkek izlemi yaratırdı.
Daha cool yaklaşması gerekir kıza.
Kendinden emin ve özgüveni yüksek bir şekilde yaklaşması gerekir.
Olurum. Daha dakika bir gol bir tanımadan yürünür mü insana? Önce bir tanırsın. Bakarsın. Nasıl biriymiş? Nasıl biri değilmiş? Kafa dengi miymiş? Oluru varsa edersin de.
Vallahi beni güldürdünüz. Çünkü geçen günlerde , bu kadar güzel bir kızın burada yalnız başına oturduğuna inanamıyorum sözü aklıma gelmişti. Sonra yanına biri geldi.
Bir kadına özellikle en son söylenecek şey neden yalnız olduğudur.. sizin yüzünüzden yalnızız.. bu lafı ille dedirtecekler.. yılışıklik hiç haz etmediğim bir şey..
"Sana yapılmasını istemediğin bişeyi" kategorisi bu.
😄doğru
Yani, olurdum herhalde.
Hiç tanımadığim birisi neden bana iltifat ediyor? Çok itici gelir.
Tanışmak isteyen birisi hakaret ederek giremez zaten illa bı iltifat bişey etmesi gerek.
Valla çekici değilse hoşlanmadıysam ve ben bakıp ümit vermediysem sapk muamelesi görür maalesef.
İltifat bir bana mı abartı ve rahatsız edici geliyor merak ediyorum
🤭
Bilmem kisiye bagli... abazan ve israrci bi tip degilse tesekkur ederim.
Yersiz bir şekilde aşağılayan tiplerden farkı olduğunu düşünmüyorum. İnsan, yeni konuşacağı insana karşı haddini bilmeli.
bu şekilde girerse evet rahatsız olurum
Zenginse hoşunuza gider parasi yoksa sapik der kizlar
Farklı bir yaklaşım olduğu için hoşuma giderdi
"Yalnız değilimdir belki." diye cevap veririm ve geri çevirmiş olurum.
Çok cıvık bir iltifat olursa itici gelir ayarında olduğu sürece ilgi çekici bence..
Bu sözler ile hiç hoşlanmam. ne kadar lakayit biri. derdim daha sinir bozar
Ben yabaniyim tuhaf geliyor bana
Bagzilari sever herhalde
Evet, gereksiz ve itici bir hamle olduğunu düşünüyorum.
Ne diyor bu ya falan derim içimden herhalde...
Evet. İlk andan bol iltifat eden birinde bir sorun vardır bence.
Rahatsız olduğumu hazır laflarımla bloklarım her zaman
Olurum, selamun aleyküm topram bağrına bas beni desin yeter.
Seviyeli bir iltifatsa gülümserim hoşuma gider
Bu kişiden kişiye değişir çoğu kızın hoşuna gidiyor artık klişeleşmiş olduğu halde hala bundan hoşlanan var ama bana bir tık itici geliyor
sen iltifat etmesen mi acaba ya 😂
Nesi var on numara iltifat alsjkdf
nesi yok ki demeliydin 😀
Güneşli olan nasıl asjdfkl
bayıldım ona ahahahah 😂😂
Bu işi biliyoruz aslkjdf
ironi yaptım şapşal 😂
Ben de ironi yaptım asldkjf
ahahahahah hahayy 😂😂
Böyle giriş, kapıdan çıkış cümlesidir 😄
Kapıdan çıkış bacadan giriş cümlesidir ajksldfk
Bacadan giriş, camdan çıkış cümlesidir 😂
Camdan çıkış havalandırmadan giriş cümlesidir aljksdfj
Havalandırmadan giriş, anahtar deliğinden çıkış cümlesidir
Anahtar deliğinden çıkış balyozla duvarı kırıp oluşan gedikten içeri giriş cümlesidir alksdjf
Gedikten giriş, kolonların altında kalıp yerin dibine çıkış cümlesidir 😂😂
Yerin dibinden çıkış evi komple başına yıkıp topuklama cümlesidir asjkdlfkld
Topuklarken, topuğu poposuna değme ve iyi geceler deme cümlesidir. 😂😂
iyi geceler deme ve topuklamaya devam etme cümlesidir aljkdsff
Susman gerek ki gidebileyim, son cümlenin altında kalmam cümlesidir 😂😂😂
Susma, sustukça sıra sana gelir cümlesidir 🤯 aldsjkfl
Bana fark etmez koç inadı var cümlesidir 😂😂
🤧🤧 Bende de ikizler inatsızlığı var 🥲 pes ediyorum 🥲 şampiyon sensin. ödülün de hiçbir şey. hiçliğe baktıkça zaferini hatırla asldkjfk
😂😂 kabul etmen en önemlisi zaten. Keyifli geceler
alsdkfj sana da keyifli geceler aslkjfd
Hayır rahatsız olmam 😄
@aycansevu Soruda öyle bir şey yazmıyor ayrıca erkeklere de iltifat edilebilir sdfsjfa
@aycansevu genel bir soru, sadece kızlara yönelik sormadım
Sorun değil 🤗🌸
Ergence gelebiliyor ezber şeyler farklı bir şey olsa o zaman etkili olabilir
Ay evet çok klişe ve sıkıcı.
Öyle meraklı şeyler hoşuma gitmez
Ne diyon Dayı yaylan derdim
Duruma, o ana, kişiye göre değişebilir
Hayır olmam
Hayır ama fazla yılışık gelirdi.
İtici bi durum rahatsız olurum
En cok yaptigim sey tam tersine hosuma giderdi benim iltifat almak
Ama hayir ben mesela tirnaklarin cok hos diye konuya giriyorum "neden bu kadar guzel biri tek"diye konuya girmek cok itici
Şu devirde bir rahatsızlık verir
Crince ve itici asla muhattap olmam
Ucuz bir giriş ve ben ucuz şeylere kıymry vermem
Enerjisine bağlı ama ben böyle sevmiyorum yaaa.
Gereksiz samimi bulurum… 😅
Samimiyetsiz sahte iltifat beni rahatsız eder
Sanalsaysa direk abaza diyorlar
risun saçının güzelliğine bak
Rahatsız olmam ama ciddiye de almam
Evet çok iltifat almayinca
Abaza diye dusunurum
İtirci ve o kişi hakkında iyi düşünmem
Samimi gelmez
kardeşim derim
olurum
Olurum
evet
kardeşim olduğunu düşünürüm
Yoo tak tersine hoşuma gider ama belli etmem tabi
Ne diyo la bu derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?