Benimle görüşmek isteyen birine "benzini sen karşıla" demem ayıp olur mu?

Burdan 2saat yok var gorusmek isteyip duruyor. Bende burasi olmaz dedim. Baska ulkedeyim Oda holanda da ben holanda yi hezmek istedim icin gelirim dedim ama benzin bana patlayacak 1depo gider yani.. calismiylrum ama tanimadim birine benzini kat denirmi biraz utanio insan. Kendi mazot benden dedi ben sacmalama olmaz oyle sey demistim?
Benimle görüşmek isteyen birine "benzini sen karşıla" demem ayıp olur mu?
Cevapla