Aşk sevene yük olmaz demiş birisi, sizce iyi mi yapıyorum aşka kafa tutmakla?

Şaka 🙃 veya troll 👿 değilim ama evlenmek istemiyorum çünkü aşık olduğum adam evli, beni seven de tavuk çıktı 🐓 yani.. hiç öpüşmedim, sevişmedim sanırım rahibe olup öleceğim:)

sizce bu iyi bişi miii acaba:))** 🥹😬👿

Aşk sevene yük olmaz demiş birisi, sizce iyi mi yapıyorum aşka kafa tutmakla?
Cevapla