Bı kaç gün önce bile hayatımdan defol git yazma seni sevgilim için yerin dibine sokarım dedi soğumak unutmak istiyorum bide hergun aynı ortamda çalışıyoruz onu görmek bana işkence gibi?
Güncellemeler
+1 yıl
Gözümün önünde sürekli hiç bakmak istemiyorum yokmuş gibi davranmak istiyorum
İki yıldır sevdiğim kişiden nasıl soğurum aldattı üzdü ciğerimi yaktı halada aynı?
Hayır benle ilgili bir şey duydum hesap sormak için üç ay yazmadım ayrılıktan sonra ve o gün yazdım ama dahada kara olmuştum gözünde hiç yazmam ona sadece gerektiği için yazmıştım ama suçlu yine ben oldum
Onunla muhatap olma seninle ilgili bisey duysan da nasıl olsa o haklı çıkacak böyle tehdit savurduğuna göre pek normal değil. Karşımıza hep anormal tipler çıkıyor zaten. Ben de bana umut veren is arkadaşımi unutmak zorundayım. Kendi umut verdi arkadaş ayağı yaptı sonra ben yürüyorum gibi davrandi sildi beni iki gün önce. Arkadaşına da ben ona yürüyorum diye anlattı rezil oldum. Senin kadar kötü bir durum değil belki ama bir yıl süren bir muhabbetimiz vardı ben de onu görmek zorundayım. Anlaştığım arkadaşımdi. hergun ağlıyorum. Çok iğrenç bir duygu bu. Unutmak çok zor. Doktora gideceğim tedavi için. Sen de destek al
Umarım seninde geçer Allah sabır versin inşallah ya her şey bir yana da bunu nasıl biz gibi seven kişilere yapar bu bizi yıkıyor ben şahsen öyleyim benden sonra ki gittiği kızı bı görsen güzellik hiçbir şeye yetmiyormuş ben pişman olmasını ve unutmayı istiyorum sadece oda beni kandırdı umarım sende iyi olursun en kısa zamanda mutlu olursun inşallah
Güzel ve iyi niyetli kızları bu şekilde üzmekten haz duyuyorlar. Ben de konuştugu kızları gördüm. Duba gibi sevimsiz tipler. Bu ikinci defa başıma geliyor. 7 yil önce de bir evlenecem bir istemiyorum diye arkadaşlarıma söyleyen kişi hasta etti beni. Birgün seni sevemiyorum yazdı bana konuşmak istemiyorum dedi. Çirkindi ve sevdim onu. Şu an o hastalığım tekrar etti ağır depresyon yani. Ortak arkadaşlar olmasa aynı ısyerinde olmasak işler kolaylaşirdi. Dayanacak gücüm kalmadı. İnşallah tez zamanda Allah beynimizden söküp alsın. Yoksa insanlarla konuşacak takatim bile yok ölü gibiyim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zaman ver geçer
O zaman öyle davrab
İşte kendime engel olamıyorum
Olmak zorundasın bitanem o baksa bile sen bakma
Zorla kendini
Gerçekten hiç umursamazsam pişman olur mu Allah belsn versin
Onun inşallah
Olmaz olsa da belli etmez erkekler çok fena oldu inan bana
Ama sende kendibi düşün ve izin vermr
Olacak ben inanıyorum
Ilur belli etmex
Başkasına ver bebeğem 😏
Başkasını bul. Hemen unutursun
Sen ona hala yazıyor musun
Hayır benle ilgili bir şey duydum hesap sormak için üç ay yazmadım ayrılıktan sonra ve o gün yazdım ama dahada kara olmuştum gözünde hiç yazmam ona sadece gerektiği için yazmıştım ama suçlu yine ben oldum
Onunla muhatap olma seninle ilgili bisey duysan da nasıl olsa o haklı çıkacak böyle tehdit savurduğuna göre pek normal değil. Karşımıza hep anormal tipler çıkıyor zaten. Ben de bana umut veren is arkadaşımi unutmak zorundayım. Kendi umut verdi arkadaş ayağı yaptı sonra ben yürüyorum gibi davrandi sildi beni iki gün önce. Arkadaşına da ben ona yürüyorum diye anlattı rezil oldum. Senin kadar kötü bir durum değil belki ama bir yıl süren bir muhabbetimiz vardı ben de onu görmek zorundayım. Anlaştığım arkadaşımdi. hergun ağlıyorum. Çok iğrenç bir duygu bu. Unutmak çok zor. Doktora gideceğim tedavi için. Sen de destek al
Umarım seninde geçer Allah sabır versin inşallah ya her şey bir yana da bunu nasıl biz gibi seven kişilere yapar bu bizi yıkıyor ben şahsen öyleyim benden sonra ki gittiği kızı bı görsen güzellik hiçbir şeye yetmiyormuş ben pişman olmasını ve unutmayı istiyorum sadece oda beni kandırdı umarım sende iyi olursun en kısa zamanda mutlu olursun inşallah
Güzel ve iyi niyetli kızları bu şekilde üzmekten haz duyuyorlar. Ben de konuştugu kızları gördüm. Duba gibi sevimsiz tipler. Bu ikinci defa başıma geliyor. 7 yil önce de bir evlenecem bir istemiyorum diye arkadaşlarıma söyleyen kişi hasta etti beni. Birgün seni sevemiyorum yazdı bana konuşmak istemiyorum dedi. Çirkindi ve sevdim onu. Şu an o hastalığım tekrar etti ağır depresyon yani. Ortak arkadaşlar olmasa aynı ısyerinde olmasak işler kolaylaşirdi. Dayanacak gücüm kalmadı. İnşallah tez zamanda Allah beynimizden söküp alsın. Yoksa insanlarla konuşacak takatim bile yok ölü gibiyim.
İnşallah iyi olursun unutma kendine değer vermezsen kimse sana değer vermez kendini sev kendine değer ver her şey gönlünce olsun inşallah
Başkasını bul unutursun