Merhabalar iş yerinde stajyer bir kız var yarın stajı bitiyor ve kendi yaşadığı şehire dönücek kızdan biraz hoşlantım var yarın gitmeden önce bunu kıza söylemek istiyorum söylesem mi? Söylersemde hangi şekilde söylemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz kafam çok karışık
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBence gitmeden önce açıl derim ona zaman kaybetmeden. Eğer ona karşı bir ilgin varsa git yüzüne söyle bu ayıp bir durum değil sonuçta. Sonra neden açılmadım etmedim diye kendini boş yete üzüp durma derim. Zamanın varken bence ona açılmayı dene derim sonra neden açılmadım diye pişman olursun benden demesi vallahi
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılBence cidden hoşlandıysan hayaller kurduysan acele edip söyleme, inst. face. tlf. u var ise bir süre sonra yazıp söylersin bence. Ayrılık anında yapılacak bir şey değil bence teklif etmek, daha rahat bir zamanda anlatırsın, işte stajdayken kısa zamanda da olsa seni beğendim ama gittiğin için kafanı bulandırmak istemedim aceleyle söyleyip falan . diye. Sosyal medyası falan da yoksa, gitmeden vedalaşırsın CV sini istersin mezun olunca İk iş basvurusuna bakabilir diye bir bağlantın olsun aklında olasın diye bana göre. Cidden hoşlandıysan böyle, ama çok ciddi değilsen yine de söyleme sadece tlf no, inst., messenger falan istersin iletişim kurmak isterse ekler seni diye düşünüyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yılİnstası var zaten almıştım önceden
- +1 yıl
Tamam işte ne güzel yakın bir zamanda söylersin👍
Soran+1 yılÇok teşekkürler👍👍
- +1 yıl
Rica ederim, hakkında hayırlısı, olur inş.👍
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Açıl gitsin, dünyaya bir kere geliyoruz. 2 ihtimal var sonuçta;
1- O da sana karşı boş değildir, bir ilişki başlar.2- Sana karşı hissiyatı yoktur, ama en azından için rahat eder, keşke konuşsaydım demezsin, aklından kolaylıkla çıkar gider, konuşmazsan aklına takılı kalır.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı. Bunca zaman neredeydin? Yumurta kapıya gelmeden aklınıza gelmiyor bazı şeyler madem gönül ilişkisi yaşayacaksın kız yanındayken doya doya yaşasaydın ya
Belki kızın sevgilisi vardır yaşadiğimiz şehirde en baştan öğrenir ayağini yorganına göre uzatırsın00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
18Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBence açıl mutlaka
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapıcam umarım işler yolunda gider
Geç kalmışsın sanki biraz, söylesen de pek anlam ifade etmez. Yine de için de kalmasın söyle ama olumsuz yanıt alma ihtimalin yüksek gibi.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılGit söyle vakit geçmeden tren kaçmadan sonra içinde kalır söylesen ne kaybedersiniz ki
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle en fazla engeller beni konuşmaz bidaha benimle
Gizli Üye(25-29)+1 yılyorumlarıda okudum da şimdi biraz yaş farkı var ama bence içinde kalıcağına söyle yanlış anlarsada zaten bidaha nerde görüceksin kı kız gidiyormuş fsjh bu arada yarın mesai kaçta bitiyor bize de haber versene mrk ettim
01 Yorumla- +1 yıl
Cidden ya bende merak ettim
+1 yılsöyle
ileride en azından denedim dersin
insan yapmadığıı şeylerden pişman olur03 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın fakat kız benden küçük o 19 yaşında ben 27 yaşındayım yanlış anlayabilme ihtimali var mı acaba
- +1 yıl
Kankam unut sen o işi , o iş olmaz hayat evreleri farklı , o daha çok küçük
Soran+1 yılKankam kız gitti zaten bu sabah internetide bitmiş instadan söyleyecektim oda kaldı
Yapmayıpta içinde kalacağına git yanına söyle hoşlandım senden diye
09 Yorumla
Soran+1 yılAma yaşı küçük 19 yaşında ben 27 yanlış anlarmı sence
Soran+1 yılSöylemiyim mi şimdi
Soran+1 yılBeni yanlış anlamasında tek istediğim o
Soran+1 yılÖyle yapmayı denicem teşekkürler
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu kadar beklemen de tuhaf olmuş. Aklında kalacağına açıl hayat çok kısa.
05 Yorumla
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun içimde tutmakta istemiyorum ama kız benden ufak 19 yaşında ben 27 yaşındayım yanlış anlamasından korkuyorum ben
- +1 yıl
Yaşla ilgili yazmayı unutmuşum; haş farkının hiç bir önemi yok hiç bir ilgisi yok yanlış anlayacağı bir şey de yok yaş farkından dolayı tabi bana göre
Soran+1 yıl@necdko bende aynı düşüncedeyim
Soran+1 yıl@Cr7ronaldo7 inşallah düşündüğümüz gibi olur
- Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.
+1 yılBence hiç açılma zaten gidiyo yani uzak mesafe ilişkisi de olmaz
07 Yorumla
Soran+1 yılYa olsun diye demicem zaten kızla dün bide tartıştık yarın gidecek içimde ukte kalmasın diye söylesem mi diyorum
- +1 yıl
Sen bilirsin "içimde kalmasın" diyosa..
Soran+1 yılAynen içimde kalsın istemiyorum
- +1 yıl
En azindan icinde kalmasin cocugun
Soran+1 yılYahu cocuk dediğin benim zaten ben söyliyecem
- +1 yıl
@mavikelebekdeniz aynısını dedim zaten.
Soran+1 yılÇok sağolun teşekkürler
+1 yılSöyle ona belki oda senden hoşlanıyordur söylemeden bilemezsin
10 Yorumlaİçinde ukte olaraktan kalacağına konuş gitsin en fazla ne kaybedebilirsin ki...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle kardeşim. İçinden söylemek geliyorsa söyle.
00 Yorumla Açılıp ilişki isteyen bir şekilde yolunu bulur son şans diye bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılYorumlarda gördüm sen 19 yasindasin kiz 27
Kiz kabul etmez bence05 Yorumla- +1 yıl
Kaç yaşında olsa kabul eder sizce?
- +1 yıl
Oglan 25-26-27 olsa kabul edebilir kiz ama cok kck 19 ne ki o kiz diycek daha dünki cocuk der içinden yani bide millet ne der diye düşünür..
- +1 yıl
Kusura bakmayın anlayamadım tam ne dediğinizi?
- +1 yıl
Bak simdi oglan 25-26-27 yaslarinda olsa kiz da 27 yasinda olsa kiz belkit kabul eder
Ama 19 yaş kücük ve kiz için kücük bi yaş yani o kiz için bu 19 yaşındaki çoçuk daha dünkki çoçuk
Ve bir de kiz niye kabul etmez el allem ne der kendisi 27 yasinda 19 yasindaki bi çoçukla evlense millet arkasinda hep laf eder.. böyle gerceklerde vr - +1 yıl
Teşekkürler, peki anladım doğrudur olan gerçekler
Gizli Üye(36-45)+1 yılAman içinde kalacağına söyle gitsin ama Kızlar genelde direk söyleyince ya kabul etmiyor ya naza çekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence soyle reddetse bile icinde kalmamis olur en azindan
09 Yorumla
Soran+1 yılRed etse bile umrumda değil zaten gidicek sadece içimde kalmasın istiyorum
Cevap sahibi+1 yılO zaman git soyle gec kalmadan
Cevap sahibi+1 yılBak saat gec oluyo yarin istesen de bulamazsin git soyle
Cevap sahibi+1 yılZaman kimseyi bilmez beklemez
Soran+1 yılYarın gelicek iş yerine yüz yüze söyleyemezsem mesaj atıcam artık
Cevap sahibi+1 yılAynen oyle yap cesaretli ol korkma
Soran+1 yılKız gitti bu sabah instadan söylecektim interneti bitmiş kızın şansıma öyle kaldı
Cevap sahibi+1 yılTuh ya
Cevap sahibi+1 yılİcinde kaldi desene
Söylemelisin, çünkü sonrasında keşke aöyleseydim diye pişman olursun en azından şansını dene, olursa olur, olmasa olmaz, sen sadece rahat ol, rahat konuş..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHem açıl hemde, kabul ederse gitse bile zaman zaman sende yanına gidersin
00 YorumlaGidib konuşun belki karşılıklıdir? Hem şansınızı denemiş olursunuz. Yapmazsınız aklınızın bir ucunda kalır. Her şeye rağmen değer)
12 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum zaten bir daha görmeyeceksin öyle değil mi
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence söylemelisin. İçinde kalmasın ukte. Ben de aynı durumdayım gelip beyefendinin açılmaısnu bekliyorum. Açılırsa tabii. Ama hoşlantı varsa git söyle ne kaybedeceksin sanki
05 Yorumla
Soran+1 yılYa kız yarın gidicek üniversite öğrencisi ayrıca yaş farkıda var ben 27 yaşındayım o 19 yaşında yanlış anlamasından korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılGitsin önemli değil ki mesafe sonuçta üniv bitecek. Diğer yandan kendini net ve doğru şekilde ifade edersen yanlış anlamaz. Bir de yaş çok önemli değil ki en kötü reddedilirsin olur biter zaten gidecek. İçinden geçen neyse onu yap
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim nasılsa gidicek bende söylemeye fikrindeyim çok çok engeller beni konuşmaz bidaha
- +1 yıl
Söyledin mi merak ettim
Soran+1 yılOrdamısın diye yazdımda cevap vermedi bende başka bişey yazmadım
Hayır söyleme zaten uzak ilişki sıkıntı yani her türlü ayrılırsınız unutmaya çalış
01 Yorumla
Soran+1 yılYa zaten bişeyler olsun diye demiyorum içimde ukte kalmasın diye söylicem zaten kız benden ufak o 19 ben 27
+1 yılBence açıl nolucak ki güzel bir şekilde dile getirirsin gerisi ona kalmış
00 YorumlaSöyle içinde kalmasın
02 Yorumla
Soran+1 yılKız gitti bu sabah instadan söylecektim interneti bitmiş kızın şansıma öyle kaldı
+1 yılSeven sevdiğini söylesin. 🌹
02 Yorumla
Soran+1 yılKız gitti bu sabah instadan söylecektim interneti bitmiş kızın şansıma öyle kaldı
- +1 yıl
Ne olursa olsun söyle arasanda olur 🤌🌸
+1 yılSana kız mı yok boş ver birader
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle deme be birader güvenicek sadık kız yok ki bu devirde
+1 yılLan ne bekliyorsun git şöyle ha hero ya mero
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle kanka yarın ola hayır ola
+1 yılBence soylemelisin gitmeden belki bi date olur
07 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi şöyle bişey var kızın yaşı 19 benim 27 arada yaş farkı var yanlış anlamasından çekiniyorum
- +1 yıl
Yaani kızı sen tanıyorsun sence onun için yaş önemli midir bunu düşünmen lazim bazi kızlar için yaş sorun biliyorsun
Soran+1 yılAbi diyor işte bana
- +1 yıl
Abi diyorsa o zaman sizi o gözle bakmıyor. Bence söylemeyin sonra üzülürsünüz.
Soran+1 yılÜzülüceğimi biliyorum nasılsa gidicek ama beni kötü bilmesin yeter
- +1 yıl
Abi diyorsa olmas
Soran+1 yılBilmiyorum
+1 yılSöyle kaybedeceğin bir şey yok
05 Yorumla
Soran+1 yılYaşı benden ufak 19 yaşında ben ise 27 yanlış anlamaz demi beni yanlış anlamasından korkuyorum
- +1 yıl
Dürüst olacağım sıkıntılı çünkü yaş farkınız cok hatta daha cocuk gibi sayılır sana göre o.
Soran+1 yılYa kankam öylede işte temiz bi kızdı o yüzden ilgimi çekti işte ne yapayım fikir ver gidecek yarın
- +1 yıl
Valla abi illa şansımı deneyeceğim diyorsan içinden nasıl geliyorsa öyle hareket et planlama bu işlerde olmuyor maalesef. Art bir niyetinin olmadığını da hissettirmen lazım.
Soran+1 yılYa zaten ayrı şehirlerde olucaz büyük ihtimalle ilişki olmaz ama içimde ukte kalsın istemiyorum
+1 yılTabii ki de söylemen gerekkk hemen söyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSon şans
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBen vazgeçerdim açılmaktan uzaktan ilişki yürümez
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Hemen koş açıl. Vakit kaybetme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bence söyle nolursa olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence açıl. Sonra pişman olabilirsin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet son şansın.
24 Yorumla
Soran+1 yılKız 19 ben 27 yaşındayım yanlış anlamasınıda istemiyorum ama içimde ukte kalsında istemiyorum
- +1 yıl
İçindekileri dökme şansın varsa söyleyebilirsin.
Soran+1 yılKız gitti internetide bitmiş instasınada giremiyormuş
- +1 yıl
Güzelim kızı kaçırdın yazık olmuş.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu bu şekilde anlatmak değişik bir şey
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöyle gitsin en azından denedim dersin
00 Yorumla
+1 yılvalla son şansın gbi geldi bana
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılAçıl gitsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılKız gitti bu sabah instadan söylecektim interneti bitmiş kızın şansıma öyle kaldı
+1 yılevet son şansın
01 Yorumla
Soran+1 yılOfff işim zor
Gizli Üye(30-35)+1 yılBulusup acikliyabilirsin
00 Yorumla
+1 yılsöyleme gidiyor zaten :D
03 Yorumla
Soran+1 yılİçimde ukte kalsın istemiyorum ya
- +1 yıl
yorumlardan baktım. 27 yaşında bir insansın 19 yaşında daha hayata yeni yeni atılmaya başlayan bir kızdan hoşlanmak ne ya? utanmadan yazmış bir de. çocuk daha o çocuk. bu ne yokluk ya ayıp denilen bir şey var. kızım olsa 19 yaşında 27 yaşında biri ondan hoşlansa hoşuma gitmez ya
Soran+1 yılBöyle yazdığın üzdü beni şimdi bende o yüzden çekincem var diye yazmıştım yorumlarda onlarıda okudunmu yaştan dolayı yanlış anlarmı beni diye yazmıştım benim kötü bi niyeti yok ki ona karşı
Son sansın açıl kaybedeceğin bişi yok
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen nasılsa gidicek ama kız benden ufak ben 27 o 19 yanlış anlarmı sence
Soran+1 yılPeki yanlış anlaşılmamak için ne demem lazım tam
+1 yılBence acil sonradan cok pisman olursun
03 Yorumla
Soran+1 yılYaşı ufak o 19 ben 27 ya yanlış anlarsa diye korkuyorum
- +1 yıl
En azindan sadece soyle o nasil karsilarsa karsilasin
Soran+1 yılÇok haklısın motive oluyorum böyle şeyler duyunca teşekkür ederim
+1 yılGeç bile kalmışsın
013 Yorumla
Soran+1 yılYa yaşı benden ufaktı söylesem beni yanlış anlarmı diye söylemek istemedim kız 19 ben 27 ama hiç kötü niyetim yok ona karşı
- +1 yıl
Olabilir ama 19 yaşındaki bi kız evlenmek fikrine uzak olabilir. Seni reddedebilir. Yanlış da anlayabilirdi haklısın.
Soran+1 yılBen bişeyler olsun diye demicem sadece içimde ukte kalmasın diye söylemek istiyorum zaten daha kendisi üniversite öğrencisi
- +1 yıl
Bi şeyler olmicaksa hele ki sen de olmasını istemiyotsan hiç söyleme
Soran+1 yılBen olmasını isterim fakat kız üniversite öğrencisi başka şehire gidicek
- +1 yıl
Uzak mesafede zor ama sen bilirsin bi söyle gönlü olursa ne ala olmazsa da elinden geleni yapmış olursun. içinde kalmaz
Soran+1 yılAynen tek düşüncem içimde kalsın istemiyorum bilsin oda kötü niyetimin olmadığınıda göstermek istiyorum
- +1 yıl
Tamam şöyle bi an önce. Akşam oluyor. Gecenin bi yarisi da yazma
Soran+1 yılYok yarın gelicek iş yerine sonra gidicek yüz yüze söylemeyi planlıyorum
- +1 yıl
O da olur
Soran+1 yılÇok sağol valla güvende verdin bana yardımcıda oldun teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim bol şans 😌 sonucu yaz
Soran+1 yılAga be tamam yazıcam unutmazsam 🙂🙂
+1 yılEvet son
00 Yorumla
+1 yılEvet
00 YorumlaEvett
00 Yorumlayaş farkı çokmuş ya kız korkabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşlarınız kaç
04 Yorumla
Soran+1 yılBen 27 o 19
Cevap sahibi+1 yılbence bir sey deme yanlış anlayabilir
Soran+1 yılKız gitti bu sabah instadan söylecektim interneti bitmiş kızın şansıma öyle kaldı
Cevap sahibi+1 yıluzak dur ya kız daha küçük
Açıl geç olmadan
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapıcam bi yarın olsunda hayırlısıyla
+1 yılSöylemelisin
03 Yorumla
Soran+1 yılBeni yanlış anlamasından korkuyorum yaşı benden küçük ben 27 o 19
- +1 yıl
Bunda yanlış anlaşılacak bir şey yok. Açık ol itiraf et
Soran+1 yılAynı düşüncedeyim kendimi net ifade edersem yanlışta anlamaz
bence söyle
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHemen açıl
05 Yorumla
Soran+1 yılYaşı benden ufak ben 27 o 19
Cevap sahibi+1 yılOlabilir çok fark yok
Soran+1 yılÇok sağol teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılBol şanslar
Soran+1 yılEyvallah sağol
Devamını Gör(38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığım kız başka şehire gidiyor, ona açılmak için son şansım mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer