Arkadaşça ayrılalım diyen erkek tam olarak ne istiyordur?

Yaklaşık 6-7 ay önce iş yerinde biri ile tanıştım. Ailesi ile ilgili söylediği şeyler (dedesinin uyuşturucu satıcısı olması, babasının kardeşi ve kendisi ile ilgilenmemesi gibi) özelini hemen bize toplu otururken anlatması tuhaf geldi. Benimle birlikte işe başlayan 1 aydır tanıdığım erkek arkadaşlarım da onun bana yakın davranmasına ve flört etmesine tepkili davranıp beni uyardılar. Daha çok kız düşürme kafasında olan bir tip gibi düşündüler ama yoğun kötüleme yaptıkları için benim kafam karıştı çünkü o kişi bana ciddi gibi yaklaştı o dönem. Sonra ayrıl barış ve güven problemleri oldu aramızda. İnstagramı, kendi arkadaş çevresi vs biraz zirzop geldi bana ama o dönem hep arayıp soran hesap ve kıymet veren bir tarafı vardı. Çok da farklıydık ama maddi olarak sıkıntılı, ciddiyeti yapabilecek gibi gelmedi bana. Aramızda da 4 yaş fark var. Sonra ilk ayrılığımız 10 gün sürdü beni engellemişti. Sonra ayrıldık 1 ay aramadı. Ben yazdım yakınlaştık ettik barıştık. İş yernde terfi aldı yakın zamanda son zamanlarda da ilişkiye döndü ama ilgisizdi. O ayrılık sürecinde de beni başka biriyle otururken gördü etti. Kıskançlık tribi de yapmadı… benim duygusal olarak ihtiyacım var diye barıştık şimdi emin değilim, ne istediğimi bilmiyorum. Arkadaş olalım diyor. Ben ona saydırdım en son sıcak soğuk yaptı diye. Fiziksel yakınlaşmayı da reddetti en son, kullandığımı düşünüyorsun dedi. Ne yapmak istiyor?

Arkadaşça ayrılalım diyen erkek tam olarak ne istiyordur?
Cevapla