Erkek arkadaşım şiddet uyguladı, vazgeçmek zor geliyor. Ne yapayım?

9 aylık bı ilişkim vardı bitireli iki hafta oldu şu an tekrar konuşma gibi bı şeyler oluyor ama emin değilim bitirme nedenim şiddet ve anlasamamak olmuştu ilk şiddeti çalıştığım yerdeki insanlardan beni kıskanması olmuştu yatağa fırlatıp kafama uzun süre bastirip ezmeye çalıştı ikincisi eve geç geldim diye yakamdan tutup silkelemesti ayrılmak istiyorum diye kolumu morartmisti üçüncüsü ve bardağı taşıran nokta kavga ederken telefonunu yere attım diye sokak ortasında boğazımdan sıkip itmisti özür diledi ama ben bunları daha fazla kaldıramıyip ayrıldım ve bütün bunların yanında bana her türlü küfür hakaret suçlama hepsini söylemişti sizce bu insanla napmaliyim sevmiyorum ama alışkanlık olduğu için vazgeçmek zor geliyor galiba emin değilim görüşlerinizi yazın lütfen

Erkek arkadaşım şiddet uyguladı, vazgeçmek zor geliyor. Ne yapayım?
Cevapla