Hiç sevgilim olmadı ve bu duruma alıştım artık ama karşı taraf için nasıl bir durum bu?

25 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı. Önceden olsa güzle olurdu diyordum ama artık günümüzdeki durumu görünce çok da önemli olmadığını düşünüyorum. Ama olur ya severim birisini, bu karşıdaki için nasıl bir durum? Ne düşünür merak ediyorum sadece

Hiç sevgilim olmadı ve bu duruma alıştım artık ama karşı taraf için nasıl bir durum bu?
Cevapla